Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko täällä 35 vuotta tänä vuonna täyttäviä?
Kommentit (8)
ylihuomenna synttärit, ja seulontapapassa kävin jo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pari kk sitten otettiin papa jälkitarkastuksessa.
täyttämässä, eikä ole tullut. ja helsingissä asun. ap
joulukuussa. Kutsu tuli marras-joulukuussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ole vielä kutsua tullut. katsoin juuri kuntani sivuilta, että kutsuja lähetetään aina heinä-elokuuhun asti.
terveyskeskuksesta kun en lähetettä papakokeeseen saanut, vaikka olen hpv positiivinen ja papa viimeksi otettu kun täytin 30v. ap
Alue: Aihe vapaa
toukokuun alussa tuli täyteen ja kutsukin jo tuli :)