Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni uusi tyyli on hirveä :(

Vierailija
16.05.2011 |

Kun tapasin hänet, pidin kovasti hänen ulkonäöstään. Vuoden seurustelun jälkeen hänen tyylinsä muuttui aivan karmaisevaksi. Häntä itseään se tuntuu kuitenkin miellyttävän, tai ei ainakaan näytä haittaavan....? Olen koettanut hienovaraiseti vihjailla, kuinka pidinkään kun hänen "entisestä tyylistään", mutta häntä ei taida kiinnostaa? Olen aina ajatellut, ettei toinen saa vaikuttaa toisen ulkonäköön ja "joko ottaa tai jättää koko paketin", mutta harmittaa ihan vietävästi.

En oikeastaan enää pidä hänen ulkonäöstään (apua, jopa joskus häpeän sitä...) ja se on minusta sääli, sillä tyylinsä alla hän on mielestäni kovin mieluisan näköinen kasvoiltaan jne. :(

Täytyykö minun vain tyytyä kohtalooni? Taidan olla hirveä ihminen jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kasvattanut parran ja alkanut käyttää uuno turhapuro -paitaa, vai onko keski-ikäinen (esimerkki vain) ukkosi heittäytynyt räppärityyliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoksesta niin kommentoidaan sen jälkeen.

Vierailija
4/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut kasvattaa pitkää tukkaa ja kielsin pitämästä korviksia, ostin hänelle myös hänelle sopivia vaatteita. Nyt vaikutukseni on loppu ja ostaa itse vaattensa ja pitää sitä ällöä poninhäntää. Lihonutkin on.

Vierailija
5/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen en siis ollut minä :)

Mutta no joo hiukset/parta-akselilla liikkuu pitkälti täällä... Hankki myös superrumat lasit, ennen ei käyttänyt ollenkaan. Myös lihonut on vähän, mutta se ei minua niin haittaa... Siis suoraan sanottuna vituttaa, inhoan ihan hirveästi tätä "uutta luukkia." Hän näyttää ulkoisesti aivan eri ihmiseltä :(

Vierailija
6/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut kasvattaa pitkää tukkaa ja kielsin pitämästä korviksia, ostin hänelle myös hänelle sopivia vaatteita. Nyt vaikutukseni on loppu ja ostaa itse vaattensa ja pitää sitä ällöä poninhäntää. Lihonutkin on.

Jos oli, niin eihän miehellä sitten mikään uusi tyyli ole, vaan sinä muutit hänet hetkeksi itsellesi mieluisaksi ja hän on nyt taas palannut omaksi itsekseen.

Varoittava esimerkki siitä, ettei kannata alkaa muuttamaan toista, tai seukkaamaan sellaisen ihmisen kanssa joka ulkonäöltään ja tyyliltään ei miellytä.

Ajattele omalle kohdallesi; jos sinun pitäisi yhtäkkiä muuttua maastohousuja ja napapituista kireää toppia käyttäväksi siilitukaksi tai kasvattaa 2m pitkät hiukset miellyttääksesi miestäsi.

Vierailija
7/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap piti alunperin hirveästi miehensä omasta tyylistä ja ulkomuodosta. Nyt hän on vain itse sitä muuttanut.....

-ap

Vierailija
8/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muuttunut rähjääntyneen ja suttuisen näköiseksi? Rehottava parta ja pitempi tukkakin voi olla siisti, mutta jos on semmosen "viikon känniputki takana, eikä oo käyny suihkussa- rähjääntyneen näköinen" niin ei muakaan naurattais.

Mun ex ei pahemmin kiinnittänyt huomiota ulkonäköön. Ei vaatteisiin eikä hiuksiin ja partaan. Oli niin pihi ettei raskinut ostaa uusia vaatteita kuin kierrätyksestä ja ilmaiseksi sai tutuilta. Ei nolota tunnustaa että mulla hävetti kulkea hänen kanssaan kaupungilla tai ylipäätään missään. Rehellisesti tunnustan että se oli yksi eroon johtaneista syistä.

Erosta on 14 vuotta aikaa ja näin häntä äitienpäivän alla lähikaupassa nykyisen vaimonsa kanssa. Olin ihan järkyttynyt kun näin miehen, edelleen samanlaiset kulahtaneet rytkyt päällä. Ei mitään muutosta ainakaan sillä saralla.

Vierailija
9/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monesti tuo silmillä roikkuva tukka on ollut pesemätönkin, juu-u. Todella kamalan näköistä. Ja joo, ei myöskään juuri ostele uusia vaatteita, mutta sekään ei haittaa niin paljon. Hirveät, paksut uudet silmälasit, muodoton, kasvot "alaspäin vetävä", roikkuva tukka ovat se mikä eniten etoo. :( Ei ehkä rähjäisen näköinen, mutta suht välinpitämättömän. Ja me ollaan vielä nuoriakin.... On niin neuvoton olo, tuntuu kun en voisi tehdä asialle yhtään mitään :D

Vierailija
10/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, niin eihän miehellä sitten mikään uusi tyyli ole, vaan sinä muutit hänet hetkeksi itsellesi mieluisaksi ja hän on nyt taas palannut omaksi itsekseen. Varoittava esimerkki siitä, ettei kannata alkaa muuttamaan toista, tai seukkaamaan sellaisen ihmisen kanssa joka ulkonäöltään ja tyyliltään ei miellytä. Ajattele omalle kohdallesi; jos sinun pitäisi yhtäkkiä muuttua maastohousuja ja napapituista kireää toppia käyttäväksi siilitukaksi tai kasvattaa 2m pitkät hiukset miellyttääksesi miestäsi.

Tämä ponnarityyppi on minun exäni, on muuttanut tyylinsä kokonaan ja ajattelin että uusi nainen ei tykkää.

Vierailija
11/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyli saattaa muuttua ja jos kerran olette vielä nuoria, todennäköistä on että miehen tyyli muuttuu vielä tuostakin, joten ei tuota hirveää tyyliä välttämättä kauaa tarvitse katsella. Hienovaraisesti voit toki jatkaa vihjailua ja koittaa ohjata vanhaan tyyliin tai edes johonkin siedettävämpään, ostele vaikka uusia kivoja vaatteita miehelle. Tai änytä jotain hienon hiustyylin kuvaa hänelle josta saattaisikin innostua. Onneksi tärkeintä on kuitenkin se ihminen siellä vaatteiden, silmälasien ja hiusten alla, ei tyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan