Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläinen laihdutus syöminen järkevää jos haluaa nopeita tuloksia alkuun?

Vierailija
16.05.2011 |

Tavoitteena kuukauden mennä todella kevyesti,jos vaika 7kg saisi pois,läskiä on paljon pudotettavaa,20kg ylimääräistä.

Aamulla: Maitorahka,sokeriton mehukeitto

lounas:vihersalaatti,keitetty muna

vp: hedelmö

päivällinen: keitto

iltapala: sama kuin aamulla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan nopeasti haluaa tuloksia. Mä oon itse laihduttanut siten että pidän "paastopäiviä" tai vaikka koko viikon paaston jos kykenee ja sitten syön viikon-parin ajan vähän enemmän. Sitten jaksaa taas tuota "paastoa". Mulla tuo paasto siis tarkoittaa sitä että syön päivässä yhden pussikeiton ja juon paljon vihreää teetä.

Mutta pelkkä syömisen lopettaminen ei siis laihduta vaan elimistö tarvitsee polttoainetta jotta se laihdutus lähtee käyntiin. Tämän takia paastoan vaan muutaman päivän ja sitten syön jotain missä on esim paljon rasvaa. Ja minulle tämä paljon syöminen tarkoittaa max 1200 kaloria... Mulla on lähtenyt puolessa vuodessa 10 kg ja ne on tosiaan jäänyt pois.

Samalla mun ruokailutottumukset on muuttuneet terveellisemmiksi, esim en kaipaa enää valkoisia viljoja vaan syön pelkästään täysjyvää ja sitäkin vähän. En myöskään kaipaa niin isoja annoksia vaan vähemmälläkin pärjää.

Mut tosiaan mun "dieetti" perustuu siis siihen ajatukseen että mun mielenterveys ei kestä pitkiä "kitukuureja" vaan mä kestän aina pari päivää maksimissaan vähällä ravinnolla, sitten on taas lupa syödä normaalisti ja kun vaikka seuraavalla viikolla toistaa saman niin tuloksia tulee.

Niin ja paino tällä hetkellä 58 kg, pituus 165 cm.

Tsemppiä sulle!!

Vierailija
2/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen harkinnut jonkinlaista osa paastoa,että olisi jokatoinen pv mehukeitto paastolla..mutta mitenhän elimistö reagoi tälläiseen "saat ruokaa,et saakkaan mitään,saat ruokaa,et saakkaan mitään" Systeemiin,meneekö ihan sekaisin? Olisiko kannattavempaa paastota (esim nutreilla) juurikin viikko kaksi ja sitten syödä kevyemmin/ osa nutrata ja taas vaikka kuukauden kuluttua 2 viikon täys paasto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei laihtuminen lähde lihaksista, eli 1 kananmuna ei riitä salaatin lisäkkeeksi lisäisin vaikka raejuustoa lounaalle.

Keitto hmmm ehkä.

Muuten ok

Vierailija
4/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sit samantien syöminen kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi