Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hoiti lapsia viikonlopun, talo kaaoksessa!!!!!

Vierailija
16.05.2011 |

Ma olin viikonlopun toissa, ja mies on hoitanut lapsia lauantaista asti. Tana aamuna oli talo AIVAN kamalassa kunnossa. Kaikki roskikset taynna, vauvan maitokuppeja makkarissa lauantaista lahtien (eivatka edes siis tyhjiakaan), lavuaari taynna tiskia, kuten myos kaikki keittion tasot epamaaraista tavaraa.

Keittion lattialla lapsen pudottamia leluja ja eteisen oven sai auki vain puskemalla sen auki, pyykkikorit taynna pyykkia, jne jne...

Ma jatin talon kuntoon perjantaina. Vasyttaa kun tein yovuoron ja mies lahtee kohta tyomatkalle, tulee vasta keskiviikkona takaisin. Viduttaa alkaa uurastaa noita sen sotkuja, miten vaikeaa olisi illut esim. laittaa astiat koneeseen sita mukaa kun niita kaytti???

Miehen kommentti siihen kun valitin sotkusta oli etta makaan en muka koskaan siivoa. Myonnan etta imurointi, latrioidenpesut ym homma jaa vahemmalle, mutta tiskit, pyykit, ruoanlaitot ym hommat teen jarjestelmallisesti, ja siina sivussa hoidan kaikki lapsiin kuuluvat jutut ma-pe.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina joka itket noiden aakkosten peraan, onko tama tekstini liian vaikea lukuista sinulle? Jata sitten lukematta!

Vai oletko liian typerä niiden päälle saamiseksi?

Vierailija
22/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkina HP G7000???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa lapsia, mies hoitaa lapsia

ei tee muuta, en tajua

Vierailija
24/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisepa sa mulle etta miten tahan lappariin sellaiset laitetaan?

Merkkina HP G7000???

Kysymykseeni vastattiin...

Vierailija
25/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisepa sa mulle etta miten tahan lappariin sellaiset laitetaan? Merkkina HP G7000???

Vierailija
26/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus, mies vaihtoon ja äkkiä.

Pahenee vaan tuosta.

Jos ei huomioi perhettä ja antaa sotkun vallata, niin osoittaa täydellistä välinpitämättömyyttä perheestä ja äidistä. Vielä muutama vuosi tuohon päälle, niin alkaa seksiä vaatia ja/tai käy vieraissa tai pahimmillaan nauttii töistä ja käy päälle joskus kavereiden kanssa kaljalla töiden jälkeen.

Vierailija
27/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisepa sa mulle etta miten tahan lappariin sellaiset laitetaan? Merkkina HP G7000???

No jos sa vastaat sit nyt mun kysymykseen? ;D

Pahalta vaikuttaa, taidat olla niin pihalla, koska lähetät läppärisi merkin ja mallin tiedoiksi.

Ei voi tietää mikä käyttöjärjestelmä, onko ulkomainen läppäri jne.jne.

Mutta tuossa ensimmäinen hakutulos hämmästyttävällä Googlella:

http://www.tekstiviestit.fi/sihteeriopas/sihteeriopas-vinkit-vaihda_kie…

Vierailija
28/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin olin viikonlopun pois.Asunto kaaoksen partaalla kun eilen tulin kotiin. Mutta mitä sitten? Lapsilla(4kpl) ja iskällä oli ollut hauska viikonloppu ja nuorin 11k oli ollut vauhdissa innolla mukana. minusta on mukava olla reissussa kun tiedän isän ja lasten nauttivan...kyllä sitä siivota ehtii.

Jos mies (tai minä) pidämme paikat järjestyksessä, se EI tarkoita sitä että koko ajan siivotaan ja lapset ovat heitteillä :)

Perusjuttuihin menee reilusti alle tunti viiden minuutin pätkissä vaikka.

Vierailija
29/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä otetaan ilo irti kun justiina ei ole paikalla. Kärsitään sitten myöhemmin, mutta on se sen arvoista.

Vierailija
30/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt. Kun muutimme USAan, otimme mukaamme oman näppäimistön täältä Suomesta, vaikka mieheni on it-alalla töissä, joten ei se niin helppoa ole niitä skandeja saada ulkomailla.

Vierailija
31/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sa vastaat sit nyt mun kysymykseen? ;D

Pahalta vaikuttaa, taidat olla niin pihalla, koska lähetät läppärisi merkin ja mallin tiedoiksi. Ei voi tietää mikä käyttöjärjestelmä, onko ulkomainen läppäri jne.jne. Mutta tuossa ensimmäinen hakutulos hämmästyttävällä Googlella: <a href="http://www.tekstiviestit.fi/sihteeriopas/sihteeriopas-vinkit-vaihda_kie…" alt="http://www.tekstiviestit.fi/sihteeriopas/sihteeriopas-vinkit-vaihda_kie…">http://www.tekstiviestit.fi/sihteeriopas/sihteeriopas-vinkit-vaihda_kie…;

enka en ole katsonut tarpeelliseksi vaihtaa asetuksia vain sen vuoksi etta sun olisi helpompi lukea tekstiani. Muut eivat ole koskaan valittaneet, mutta aina loytyy nakojaan joku joka takertuu pikkuseikkaan... Ja voin surukseni kertoa etten aio vaihtaa nyttenkaan!

Vierailija
32/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt. Kun muutimme USAan, otimme mukaamme oman näppäimistön täältä Suomesta, vaikka mieheni on it-alalla töissä, joten ei se niin helppoa ole niitä skandeja saada ulkomailla.

Vierailija
33/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka en ole katsonut tarpeelliseksi vaihtaa asetuksia vain sen vuoksi etta sun olisi helpompi lukea tekstiani. Muut eivat ole koskaan valittaneet, mutta aina loytyy nakojaan joku joka takertuu pikkuseikkaan... Ja voin surukseni kertoa etten aio vaihtaa nyttenkaan!

Eli olet ulkomailla mamuna ja paikallinen herra ei hoida kotiaan. Ja valittelet tänne kotimaahan sitten ilman skandeja, ettei se osaa siivota. Mistä ihmeestä teitä neroja sikiää?

Vierailija
34/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ruoka valmiina, talo siivottu, pyykit pesty yms.

Nyt olen 2 viikonloppua kolmesta töissä ja ei ole koskaan sunnuntaina mitään kaaosta vaan keittiö on siisti, pyykit viikattu kaappiin ja edelliset pesty ja hommat hoidettu.

En ymmärrä tuota, että naisen ollessa viikonloppuna töissä, hän viikolla joutuu siivoamaan miehen ja lasten jäljet kun eivät saa hommaa hoitumaan.

Olin la-illan ja su-aamun töissä keikalla.

VAstassa oli puhdas talo, ruoka ja lapset pihalla leikkimässä isänsä kanssa.

Keskusteltiin aikanaan, mitä hommia kotona on ja mitä tehtäviä täytyisi ainakin tehdä, jos toinen on töissä esim. viikonloppuisin

Vierailija
35/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin just hakematta työpaikan, joka ois vaatinut matkustamista. Ei noi miehet pärjää. :-P

Vierailija
36/36 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ulkomailla mamuna ja paikallinen herra ei hoida kotiaan. Ja valittelet tänne kotimaahan sitten ilman skandeja, ettei se osaa siivota. Mistä ihmeestä teitä neroja sikiää?

Ihan suomalainen komistus tuo on!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi