Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joita MM-lätkäkulta ei kiinnosta hevon v****a?

Vierailija
16.05.2011 |

Ihan yhtä jännittävää, kuin katsoisi maalin kuivumista. Oikeesti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiinnosta kuin Suomessa Suomen pitäisi voittaa joku oikeasti ihmisiä kiinnostava mestaruus, kuten Wimbledon.

Wimbledonia ei voita maa, vaan yksittäinen urheilija.

jonkun maan passi ja siinä maassa siitä voitosta iloitaan. Mutta se nyt olisikin ollut ihme, jos lätkäfani olisi tämän tajunnut. Onko tullut katsomossa istuessa kiekko päähän?

Vierailija
22/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiinnosta kuin Suomessa Suomen pitäisi voittaa joku oikeasti ihmisiä kiinnostava mestaruus, kuten Wimbledon.

jonkun maan passi ja siinä maassa siitä voitosta iloitaan. Mutta se nyt olisikin ollut ihme, jos lätkäfani olisi tämän tajunnut. Onko tullut katsomossa istuessa kiekko päähän?

miksi joku hilluu lätkän perään. Sehän on jokaisen maan omasta urheilukulttuurista kiinni minkä perään huudetaan ja se on aika itsestäänselvä juttu. Kameliajot ovat Dubaissa megaluokan homma, mutta eipä kiinnosta suomalaisia. Minkähäntakia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei herättänyt mussa minkäänlaisia tunteita. Muiden seurassa katsoin heidän mielikseen. Evvk.

Vierailija
24/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä teikäläiset selvästi vähemmistöä ovat. Aika monella sydämessä läikähti eilen, vaikka ei Kauppatorille illalla olisikaan menossa.

On se vaan niin hienoa...

Vierailija
25/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkien ei tietenkään tarvitse piitata jääkiekkohumusta:) mutta sitä en tajua miksi siitä omasta tykkäämättömyydestä pitää numero tehdä.

Vierailija
26/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnosta mikään penkkiurheilu ollenkaan. Eikä myöskään mun miestä. Taidettiin eilen katsoa ekaa kertaa lätkämatsia telkkarista, yhdessä 15v.

Mun mielestä kaikki penkkiurheilu ja joku lätkän SM-sarja on jotenkin supertylsää ja nämä teepeeäss foreveeeeeeer-ihmiset aiheuttaa myötähäpeän läikähdyksen.

Vierailija
27/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin turhaa kuten muukin urheilu penkkiurheilijalle. Liikuntaa muuten suosittelen kaikille mutta en ymmärrä miten jotkut jaksavat vouhkata siitä kun isot miehet leikkivät ja oikeasti seurata sitä! Mielestäni harva tekee numeroa tykkäämättömyydestään mutta siitä tykkäämisestä se numero vasta tehdäänkin! Veikkaan myös että moni menee mukaan tuohon "huumaan" vaikka itse kiekko ei niin kiinnostaisikaan.

Vierailija
28/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennis on tosi kiva peli ja kiva katsoa kauniita naisia ähisemässä, mutta ei se kyllä herätä missään maassa suuria intohimoja, ei edes Serbiassa, jonka pelaaja voitti eilen Nadalin. Jalkapallo on taas meille mahdoton laji kun on tuota talvea hieman, ei koskaan tule olemaan kovassa huudossa sen takia. Ymmärrät varmaan, että Gambiassa ei harrasteta esim hiihtoa samasta syystä :)

Vierailija
29/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Kirjoitan sanomalehti Karjalaiseen ja yhteistyökumppanilehtiimme juttua ihmisistä, joita jääkiekon maailmanmestaruus ei voisi juuri kiinnostaa. Etsin juttuun haastateltavia.

Anna mielipiteesi kuulua! Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä osoitteeseen markku.uhari@karjalainen.fi

Kiitos!

Vierailija
30/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleenkin miksi sitä pitää jankata seuraavat viikot ihan jatkuvasti? Onko maailmasta loppunut muut puheenaiheet? Nyt jo ahdistaa, kun tietää mitä tuleman pitää.

mörkö-asuisen ukkelin mörinölaulun viisuvoittoa? Se ei ole lätkäfanien syy, soita iltikseen, ett pelit seis! :D

Ne on nyt voitettu ja tehty. Jatketaan elämää.

jos ympärillä ei saa iloita reilusti ja aidosti sydämensä pohjasta niistä asioista, jotka kullekin tuntuu suurelta.

Urheilu noin ylipäänsäkin yhdistää ihmisiä ja vahvistaa kansalaistunnetta, joka Suomen kaltaisessa maassa on enemmän kuin tervetullutta, joten ei ole pelkästään kyse kiekon lätkimisestä, vaan yhteen hiileen puhaltamisesta ja yhdessä saavutuksen jakamisesta.

Vierailija
31/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Kirjoitan sanomalehti Karjalaiseen ja yhteistyökumppanilehtiimme juttua ihmisistä, joita jääkiekon maailmanmestaruus ei voisi juuri kiinnostaa. Etsin juttuun haastateltavia.

Anna mielipiteesi kuulua! Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä osoitteeseen markku.uhari@karjalainen.fi

Kiitos!

jotka eivät itse saa mitään aikaan. Kaikki pitää ojentaa valmiina kuin manulle illallinen. JUMALAUTA TOIMITTAJAT, TEHKÄÄ TYÖTÄNNE ÄLKÄÄKÄ VINKUKO MUITA TEKEMÄÄN SITÄ PUOLESTANNE.

Vierailija
32/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! Kirjoitan sanomalehti Karjalaiseen ja yhteistyökumppanilehtiimme juttua ihmisistä, joita jääkiekon maailmanmestaruus ei voisi juuri kiinnostaa. Etsin juttuun haastateltavia. Anna mielipiteesi kuulua! Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä osoitteeseen markku.uhari@karjalainen.fi Kiitos!

jotka eivät itse saa mitään aikaan. Kaikki pitää ojentaa valmiina kuin manulle illallinen. JUMALAUTA TOIMITTAJAT, TEHKÄÄ TYÖTÄNNE ÄLKÄÄKÄ VINKUKO MUITA TEKEMÄÄN SITÄ PUOLESTANNE.

on monipuolisempaa kuin ihan vain omien näkökantojen esittämistä. Mutta tällaisella palstalla sitä tuskin käsitetään, kun se oma näkökanta on se ainoa absoluuttinen totuus.

Ja en siis ole millään muotoa tekemisssä toimittamisen kanssa, joten korjatkaa jos olen väärässä:)

Vierailija
33/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minulle on ihan sama. Mutta tulen iloiseksi siitä, että niin moni sai iloa elämäänsä eli välillisesti tällä on minulle väliä.

Uskon, että jos joku opettaisi minua katsomaan peliä kunnolla, saattaisin kiinnostua. Nyt itse lätkä näyttää minusta aivan älyvapaalta hommalta eikä urheilulajina kiinnosta ei niin yhtään.

Vierailija
34/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

R¤atikassa huvitti ja ärsyttikin kun joku tilitti että oli itkenyt onnesta koko aamupäivän - siis niinkun miksi? Miten tuo muoka vaikuttaa sen elämään? Ihmeellistä porukkaa kyllä. Eilen vaikutti ikävällä tavalla minun elämääni tuo paskamatsi - vauvaa ei saanut millään unille kun alakerrasta kuului pelinkatsomismeteliä, ihan eläimellistä huutoa, ja kissakin pelkäsi.

Vierailija
35/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Kiitos!

Sitähän se toimittajan työ on, että etsitään haastateltavaksi oikeita ihmisiä ja sitten haastatellaan niitä !!! Nykyaikana jopa toimittajat käyttävät hyödykseen sosiaalista mediaa, vaikka ainakin tuolle yllekirjoittaneelle av-mammalle tämän tajuaminen ei oikein ota onnistuakseen.

Vierailija
36/36 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan mukavaa tietysti että voittivat mutta ei se mussa mitään suurempia ilontunteita herätä.