Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla niin hankala suhde siskoon

Vierailija
30.04.2011 |

että ette ole lainkaan tekemisissä?

Aina kun on kausia että olemme tekemissä siis kun ei ole riitaa niin asiat on suht, ok. Jonkin ajan kuluttua siskoni alkaa kaivelemaan vanhoja asioita (ei mitään vaikeita asioita edes ole) joista tekee riidän vaikka yksinään. Itse yritän olla hiljakseen koska en jaksa ainaista riitelyä. Siskoni syyttää minua siitä että puhun pahaa hänestä mikä ei pidä paikkaansa, ja kun olen kysynyt että mistä hän niin päättelee, niin ei osaa vastata mitään.

Harmittaa kamalasta tämä tilanne, olen yrittänyt asiasta puhua mutta aina vaan haukkuu mut ja mun miehenkin siinä sivussa. Nyt en saa nähdä edes kummipoikaani lainkaan. Yritin eilen soittaa ja ehdottaa että jos voisin nähdä kummipoikani mutta ei, tuli vaan luuri korvaan. Olen aika maassa tilanteesta koska haluaisin pitää välit siskooni ja kummipoikaani. En tajua miksi siskoni vihaa minua näin paljon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
2/13 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narsisti siskona! Olen nähnyt parhaaksi katkaista välit kokonaan. Tietysti silloin tällöin nähdään, kun koko perhe kokoontuu, mutta käyttäydyn silloin häntä kohtaan samalla tavalla kuin vierasta kohtaan. Smalltalkia ja hymyilen, mutten keskustele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5 vuotta vanhempi siskoni pitää oikeutenaan vihjailla ja huomautella mun "huonosta käytöksestä" aina perhejuhlien jälkeen. En siis käyttäydy millään tavalla huonosti, mutta siskollani on kompulsiivinen tarve kontrolloida muita. Hän on myös patologinen valehtelija - ihan oikeasti, en liioittele. Siinä vaiheessa jo alkoi naurattaa kun hän vihjaili, että oli huonotapaista olla ottamatta snapsia joulupöydässä kun muutkin ottivat. Koko perheeni tietää, etten ikinä juo kirkkaita, enkä muutenkaan tykkää juoda siskoni lasten edessä. Hänen mielestään on täysin ok että hän ja hänen miehensä esiintyvät lasten edessä kännissä ja pilvessä.

Vierailija
4/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudenaikaista kateutta taustalla? Ei tartte olla aiheestakaan.

Itse en ole siskoni kanssa tekemisissä juurikaan mutta se johtuu isosta ikäerosta, 30 vuotta ikäeroa meillä, erilaiset elämät.

Vierailija
5/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi mitään syytä. Aina siskoni on vaan todella ilkeä mulle. Ikäero meillä 5vuotta. Siskoni on vanhempi. Itse olen naimisissa ja siskon yksinhuoltaja. En tiedä olisiko siitä jotenkin kateellinen?!ap

Vierailija
6/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin,ja kaiken huippu on se,että äitini sotkeutuu riitaan mukaan,ja on tietenkin siskoni puolella.

Vierailija
7/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää aika usein siskon puolta kun on lapsikin. Itselläni ei ole lapsia. Ärsyttävää.

Vierailija
8/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kanssa ikäeroa 2.5v ja olemme päivittäin tekemisissä. Itseasiassa olemme toistemme parhaat ystävät ja jaamme keskenämme kaiken.

Vierailija
9/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää aika usein siskon puolta kun on lapsikin. Itselläni ei ole lapsia. Ärsyttävää.

meillä taas niin päin,että mulla lapsia,ja siskolla ei.olen 8 vuotta vanhempi kuin siskoni. siskoni on semmoinen totuuden torvi ja töksäyttää mielipiteensä aivan suoraan kaunistelematta.

tää on kyllä huippua,ettei äitini kuuntele koskaan mun näkemystä asiasta,vaan on varma,että minä valehtelen jne. mutta minkäs sille voi,että on näitä lempilapsia,ja sitten vähemmän lemppareita.

tsemii sulle kovasti,tiedän miltä toi tuntuu!

t.4

Vierailija
10/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin on muuttunut, en vaan tiedä mikä!=/ap

Vierailija
11/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sylki suuhun tuo enempiä ajattelematta. On muillekkin aika ilkeä. Tää on kyllä tosi inhottava tilanne. Olis niin ihana saada sisko takasin ja ne hyvät välit mitkä joskus oli. Tsemppiä sullekkin, "kiva" kuulla etten ole ainut.ap

Vierailija
12/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taas toisinpäin. Nuorempina ei tultu toimeen ollenkaan ja meillä oli todella kovia "kissatappeluita" keskenään. Nykyään ollaan todella hyvissä väleissä oltu se 4 vuotta ainakin

Vierailija
13/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä välissä sitten oli monta vuotta. Siskolla on ollut kyllä hankalaa ajottain avioeroa ja muuta sellaista. Mekin molemmat yli kolmekymppisiä ollaan nyt. Hankalaa asiasta tekee vielä se että siskoni ei kerro mikä on ongelma hänen mielestään muuta kun että puhun hänestä pahaa mitä en todella ole tehnyt.ap