Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksukoulun 5. viikko (16.-22.5.)

Vierailija
16.05.2011 |

Porin juoksukoulun 5. viikko käynnistyi!

http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html

Joka viikko uusi ketju. Uuden ketjun osallistujalistalle pääsee, jos vähintään kerran viikossa käy kommentoimassa edistymistään. Muuten tippuu pois listoilta, ettei turhaan roikuteta sellaisia nimimerkkejä listoilla, jotka jättävät leikin kesken. Muista kopioida uusi ketju suosikkeihin, niin löytyy helposti!

osallistujat:

plösö

kakkonen

gabriel

piippa

vendi

hillevi

bobotjie

Wanaha

Mirri

5. viikon ohjelma:

Maanantai

Juokse 7½ min. Käänny pitämättä taukoa ja juokse 7½ min kotiin.

Tiistai

Kävele 30 min rauhallinen lenkki.

Keskiviikko

Juokse 10 min ja käänny. Juokse 10 min taukoja pitämättä kotia kohti.

Torstai

Vapaa. Hemmottele itseäsi, olet kohta tavoitteessasi!

Perjantai

Tee tunnin kävelylenkki.

Lauantai

Juokse 15 min rauhallisesti. Käänny, kävele ja juokse kotiin.

Sunnuntai

Rentoudu!

Linkki edelliseen ketjuun:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1391195/juoksukoulun_4_vi…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia takana. Päätin jatkaa ohjelman mukaan ja ne juoksematta jääneet juoksut nyt vaan jää juoksematta. Tuntui ihan hyvältä ja oikein yllätyin, että jaksoin sillä jäihän minulta tosiaan useampi pätkä välistä. Pientä flunssan poikasta on ilmassa, mutta ei velä haitannut paljoakaan. Vauhti oli kyllä ihan olematon, mutta tulipa tehtyä. :D

Gabriel,

ethän vain mennyt liian lujaa? Pystyisitkö puhumaan juostessasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo luovuttaa,sit päätin ainakin käydä kokeilemassa sitä 15 min. lenkkiä,ja JAKSOIN HYVIN:))) Kävelin takaisin ja aikaa kului 20 min,ei siis järin nopea juoksuvauhti:D

Yhteensä tuli 45 minuutin lenkki,kun kotoa siihen lenkin alkuun menee 5 minuuttia ja takaisin myös.

Viimeksi tein sen virheen,että olin jo aamupäivällä pyöräillyt 2x10 minuuttia ja vähän ennen lenkkiä olin käynyt puolen tunnin reippaalla koiralenkillä...ei vaan riittänyt enää potkua.

Vierailija
24/24 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan mielettömän ylpeä teistä juoksijoista! Ihan mahtavaa! Hienosti olette tsempanneet eteenpäin!

Itse palasin tänään kotinurkille ja hävettää myöntää, että en ole pystynyt seuraamaan ohjelmaa ja ainakin 3 juoksua on jo jäänyt välistä. Ihan oikeita syitäkin kyllä takana on kun välillä on mennyt päiviä autossa/muuten reissatessa eikä vain ole päässyt juoksemaan. Nyt taas tuntuu kurkussa ikävältä, että saa nähdä jos vielä flunssan pukkaa. Toisaalta penikat ei nyt tauon jälkeen kipuile, mikä on hyvä. En aio luovuttaa ja yritän saada teidät kiinni. Tänään(kään) en tosin pääse kun mies on puolestaan reissussa eikä lapselle ole hoitajaa.

Mutta tuli niin iloinen mieli luettuani teidän edistymisestä pitkästä aikaa!!