Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon ruokalista

Vierailija
15.05.2011 |

Olen kolmen alle kouluikäisen kotiäiti eli kaksi lämmintä ruokaa on päivästä toiseen perheelle tarjoiltava. Tuntuu, että aina pyöritän niitä samoja ruokia. Hyvinhän ne ovat maistuneet, mutta itse kaipaisin vaihtelua. Mielikuvitus ei vain juuri nyt kuki. Vinkkejä otetaan ilolla vastaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehdoton suosikkini on linssikeitto ja sitä syödään meillä usein. Vaihtelemalla erilaisia linssejä ja muita lisukkeita (porkkanaa, tomaattimurskaa, palsternakkaa, bataattia jne) saa keittoon myös mukavasti vaihtelua. Lapsen suosikki on kasvismakaronilaatikko (ketsupilla) ja sitä syödään myös usein vaikken itse siitä niin kovin välitäkään mutta on helppo ja näppärä tehdä soijarouheella tai kuten meillä nykyisin härkäpapurouheella. Täällä otettaisiin vastaan ideoita soijattomiin kasvisruokiin.

mut en vielä niitä viitsi antaa. Tarjoan keittokirjaani kohta kustantajille. Kirjassa on paljon kehittelemiäni kasvisruokien ohjeita. Laajalla ystäväpiirillä hyviksi todettuja:)

Vierailija
22/22 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä kirjan kirjoittaja, jos se julkaistaan niin tulethan kirjoittamaan AV:lle kissankokoisin kirjaimin, joohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla