Onko muita jotka edes pikkuisen salaa toivoo että
Kommentit (10)
joo. Tai en ehkä toivo vaan mulle on ihan sama, ei hetkauta kumpikaan tulos.
Poikaystävä lupasi kasvattaa kalapuikkoviikset jos Suomi voittaa:(
En suoraan sanottuna kestä sitä älytöntä mölinää ja riehumista mitä seuraa jos Suomi voittaa. Seuraavat pari vuotta tuhannet käyttävät kamalia "Hyvä Suomi" paitoja ja laulavat kamalia renkutuksia (ihanaa leijonat ja mitä niitä nyt onkaan) ja ties mitä muuta vastaavaa... Ihan kuin jääkiekko olisi ainut oikeasti hieno asia mitä Suomessa on ja valtaosa suomalaisista ei osaisi iloita mistään muusta.
Jääkiekko on aika inha urheilulaji. Kaikissa muissa urheilulajeissa olen Suomen puolella, mutta jääkiekko on ainoa vastenmielinen urheilulaji, tai ainakin osa kannattajista. Juontaa juurensa tietyistä syistä tämä.
Huh, muistan vielä elävästi sen kuudentoista vuoden takaisen älämölön.
ja vain siksi että voisin salaa nauraa nössöille ISOILLE miehille jotka itkeä pillittää jonkun saatanan matsin takia!
Olisko elämässä muutakin?
En mä tosin pahastu vaikka suomi voittaa ;)
En suoraan sanottuna kestä sitä älytöntä mölinää ja riehumista mitä seuraa jos Suomi voittaa. Seuraavat pari vuotta tuhannet käyttävät kamalia "Hyvä Suomi" paitoja ja laulavat kamalia renkutuksia (ihanaa leijonat ja mitä niitä nyt onkaan) ja ties mitä muuta vastaavaa... Ihan kuin jääkiekko olisi ainut oikeasti hieno asia mitä Suomessa on ja valtaosa suomalaisista ei osaisi iloita mistään muusta.
Muuten olisi ihan kiva, jos Suomi voittaisi, mutta kun juhlinta karkaa niin käsistä... Ja väki juhlii ihan hulluna, vaikka ei tiedä edes alkeellisimpia jääkiekkosääntöjä.
Poikaystävä lupasi kasvattaa kalapuikkoviikset jos Suomi voittaa:(
niin saamme lohtua jos niin käy :D
Katso ulos ikkunasta. Siellä mustassa autossa istuva mörkö kohta hakee tuollaisen mamman! Mur mur...