Onko liikaa vaadittu mieheltä
että tietäisi vihdoin kolmevuotiaan lapsensa hammasharjan paikan, osaisi laittaa siihen tahnan ja pestä ne hampaat ilman että siihenkin tarvitaan äitiä?(Monta kertaa olen neuvonut, ei vaan mene jakeluun)
Ei hitsit, kohta en jaksa enää. Miehen ainoa velvollisuus olisi tuoda rahaa kotiin, mutta siitäkin saa aina tapella. (On hyvätuloinen)
Onneksi meillä on vain yksi lapsi.
Kateellisena seuraan muiden reippaita isejä...
Kommentit (24)
rahasta puutetta, mies vaan on ihan älyttömän pihi. Meillä on yks perheen yhteinen meno, johon mun on pakko säästää. Miehen mielestä mun on oltava tyhjätaskuna siellä ja käytettävä kaikki rahani ruokaan, bensaan ym. Siihen en suostu, ollaan sit nälissään.
Ei ole riitaa, on ollut selvää että hoidan lasta kolmivuotiaaksi kotona.
Mies ei aio tehdä kotona yhtään enempää kun palaan töihin.
Alan epäillä vahvasti ettei tuolla ole kaikki intiaanit kanootissa. On myös väkivaltainen koiraa kohtaan, uhkasin muuttaa jos vielä koskee koiraan, eli kyllä mun on muutettava.
lapsi pitää huostaanottaa.
Sinä vain riitelet, etkä piittaa lapsestasi.
kolmevuotias ei paljon syö, ja saa omia ruokiaan. Mutta jääkaappia en ala täyttämään, on viikonlopun jäljiltää melko tyhjä, tyhjennän itse pakastinta.
Oikeesti, me lähdetään lomalle, mulla on paljon hankintoja ja tarvin vähän rahaa reissuunkin. Rahaa minimaalisesti.
Eikä täällä riidellä.
Vaikutat siltä.