Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu mieheltä

Vierailija
15.05.2011 |

että tietäisi vihdoin kolmevuotiaan lapsensa hammasharjan paikan, osaisi laittaa siihen tahnan ja pestä ne hampaat ilman että siihenkin tarvitaan äitiä?(Monta kertaa olen neuvonut, ei vaan mene jakeluun)

Ei hitsit, kohta en jaksa enää. Miehen ainoa velvollisuus olisi tuoda rahaa kotiin, mutta siitäkin saa aina tapella. (On hyvätuloinen)

Onneksi meillä on vain yksi lapsi.

Kateellisena seuraan muiden reippaita isejä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä on liikaa vaadittu.

Vierailija
2/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tainnut sanoa omasta työssäkäymisestä/käymättömyydestään mitään. Ja vaikka hän olisikin yhden 3-vuotiaan kanssa kotona, niin oletko oikeasti sitä mieltä, että lapsen ISÄN ei tarvitse osallistua lapsen hoitoon millään lailla työpäivänsä jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku oikeasti lorvii kotona yhden 3-vuotiaan kanssa, hoitakoon sitten edes sen lapsen.

Vierailija
4/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku oikeasti lorvii kotona yhden 3-vuotiaan kanssa, hoitakoon sitten edes sen lapsen.

Vierailija
5/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lorvin kotona. Teen kaiken 200 neliöisessä talossa, teen pihatyöt, miehen ei oikeasti tarvi tehdä kuin jotain pikkujuttuja, mutta niihinkin pitää pakottaa. Ei välitä mistään, ei huolehdi mistään.

Äsken kun siivosin keittiötä(olimme lapsen kanssa pihahommissa ja sillä välin mies makasi sohvalla, joten keittiö tietenkin kuin pommin jäljiltä)pyysin miestä pesemään lapsen hampaat että lapsi pääsisi nopeasti nukkumaan. (Lapsi oli tosi väsynyt.)

No ei löytynyt hammasharjaa.

Nyt kun mies lähdössä reissuun huomenna, pyysin jättämään ruokarahaa, no se ei käynyt. Siis jääkaappi tyhjä, ja herra lähtee eteläeurooppaan ihan kivaan kaupunkiin mukavalle työreissulle, ja me täällä mietitään mistä ruokaa. Huolehtisi edes jälkikasvulleen evästä, kunnon psykopaatti...

Vierailija
6/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset itse hanki mitään, vaan lorvit siellä kotona? Ota hoitolapsia tai tee jotain muuta hyödyllistä.

Vierailija
7/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset itse hanki mitään, vaan lorvit siellä kotona? Ota hoitolapsia tai tee jotain muuta hyödyllistä.

Vierailija
8/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pointti on siis se että mua stressaa mitä tapahtuu, jos mies joutuukin vaikka hoitamaan yön yli lasta, siis lapsihan jää heitteille. Jos mulle vaikka sattuu jotain.

Vierailija
9/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siivonnut sitten sitä keittiötä? Ja miksi se ylipäätään oli pommin jäljiltä?

Vierailija
10/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tukiverkko.

Vierailija
11/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukiverkot, mutta eikö sen isänkin pitäis osata ne hampaat edes pestä hemmetti vieköön?

Pitääkö mulla tehdä kaikki kotihommat yksin kun kesäkuun alusta aloitan työt, en jaksa. Sit kyllä muutan lapsen kans muualle. Tää talo on liian iso, ja piha...

Vierailija
12/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä oot mahdollistanut ylipäätään tollasen tilanteen, että ukko vaan tienaa eikä ole kiinnostunut (?, vai etkö ole antanut mahdollisuutta) omasta perheestään ja lapsesta...useimmiten äidit omistushaluissaan omivat vauvan, eivätkä vaadi mieheltämitään ja ihmettelevät sitten vuosien kuluttua miten tähän on menty

Vierailija
13/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinulle jotain tapahtuu, ei kai se hammastahna siinä suurin murhe ole??

Vierailija
14/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti täällä _kaikki_ on sitä mieltä, että miehesi käytös ei ole hyväksyttävää. Vaikka jotkut jaksavatkin kääntää asian sun viaksi.

Vierailija
15/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelisi tommosta miestä.

Vierailija
16/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet typerä. Otan osaa.

Vierailija
17/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta ihan itse elättämään itseään ja muuttaa tulojensa mukaiseen asuntoon. Ei tarvitse enää valittaa isojen tilojen siivoomisestakaan!

Vierailija
18/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on jotenkin vajaa, kuten monet miehet. Suosittelen harkitsemaan tarkkaan jotain rajanvetoja ennen sinne töihinpaluutasi. Jos vaihtaisitte osia, mies ei ikinä selviäisi samasta kuin sinä, joten hänellä on kyllä helpompi osa. Sun työ on ympärivuorokautista, hän vain käy päivätöissä. Törppö mikä törppö.

Vierailija
19/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei jättänyt ruokarahaa? Joudutko yleensäkin kerjäämään sitä ja mies mielivaltaisesti päättää antaako vai ei?

Onko mies "hirmuhallitsija" perheessä vai liittyykö tähän jotain riitaa kotona olemisestasi? Osallistuisiko mies sitten kotitöihin ja lapsen hoitoon jos myös sinä osallistuisit perheen elannon hankkimiseen? Jos on mieheltä niskoittelua siitä että olet jättäytynyt kotiin?

Tuo ettei jätä rahaa ruokaan on silti järjetöntä.

Vierailija
20/24 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla ole säästöjä? Miksei ole?

Yhden ainoan 3-vuotiaan lapsen hoitaminen ei ole mitään ympärivuorokautista hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä