Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La 1.8. Minkä kokoinen syyshaalari?

Vierailija
15.05.2011 |

Lapsni ovat olleet normaalikokoisia jos nyt niin voi sanoa. Mutta siis ihan tavallisia, ei pulleita, hoikkia. En vaan yhtään muista minkä kokoisia ovat olleet 2-5kk.

Nyt kirppiksiä kierrellessä vastaa tullut ihania vaunuhaalareita. Kannattaisiko ostaa 62cm vai 68cm?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutta-vaatteet on ihan hirmu isoja, meidän 68 cm pitkälle tytölle mahtuu vielä (tosin ei enää kauan) 62 cm bodyt ja sen 68 cm vk-feece haalari on sopiva varmaan vielä syksyllä :)

Itelle tuli mieleen sillon syksyllä kun neiti syntyi, että ois pitäny ostaa tarpeeks pientä vaatetta. Onneks oma äiti oli järkevä ja ostikin. Muuten ois ollu kaikki liian isoo :)

Ite ostaisin 62 cm tai siirtyisin suoraan toppaan :)

Vierailija
2/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostaisi ollenkaan tuohon tarkoitukseen. Omasta mielestäni makuupussi on kätevämpi. Talvea vasten sitten voi ajatella talvihaalaria.

Mutta 68-kokoisen mä ehkä ostaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienellä pitää melko äkkiä siirtyä toppavaatteisiin. Lisäksi haalarit ovat ihan pikkuvauvalla aina vähän "isomman oloisia" kuin liikkuvalla lapsella, he "hukkuvat" niihin haalareihin. Meil meni 56-cm vk-haalari vaik muksu käytti muuten 62-cm koska tosiaan ei vielä paljoa liikuskellut. Ja lokakuussa varmaan pitää noin pienellä ottaa jo topat käyttöön, eli syyshaakatilke jää käyttöä pari kuukautta.

Vierailija
4/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa haalareista on todella väljää mitoitusta, esim. kuopuksellamme 1v 4kk on edelleen käytössä 74cm Remun vk-haalari eikä tee edes tiukkaa.

Itse ostaisin 62cm, sillä sehän on 2-4kk kokoiselle.

Mutta meillä lapset ovatkin olleet suht pieniä syntyessään, toisaalta kyllä ottaneet synnyttyään hyvän kasvuspurtin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi