Onko minun pakko haluta miestäni? Onko pakko haluta halata?
Tai pussata? Tai olla koko ajan lähellä? Voiko mies vaatia, että teen niin, vaikken itse halua, yhtään?
Kommentit (21)
me käydään hierojalla jos on tarve. seksi on hyvää. ei vaan tykätä hiplailla ja hipelöidä.
Tuolla logiikalla seksinkin voisi korvata maksullisilla, eikö...?
En halua panna muita eikä mies. Meillä on siis se ero aloittajaan, ettei toisen kosketus ole aina inhottavaa. Ei vaan olla sellaisia lässynlässyn romanttisia hiplailijoita ja pussailijoita.
ainulla oikeus olla haluamatta. Kumpikin on yhtä oikeassa.
Ehkä sun pitää antaa sille kakkosvaimo, jota saa myös kosketella.
Tai ottaa ja lähteä ihan kokonaan. Mutta hän ei halua, vaan yrittää "pakolla" saada läheisyyttä minulta ja saada väkisin minut haluamaan.
Mitä enemmän hän tunkee väkisin lähelle, sitä enemmän minä pyrin kauemmas.
katsella sinua. Minä en tuollaista puolisoa katselisi.
inhottava mielikuva sellainen koko ajan hiplaava ja kosketteleva mies. tehkää jotkut säännöt esim sohvalla istuessa voidaan kosketella tai tiettyinä aikoina, mutta tiettyinä aikoina ja töissä ei.
tuohan on ahdistavaa.
Ero teille tulee. Joko mies lähtee tai sinä.
inhottava mielikuva sellainen koko ajan hiplaava ja kosketteleva mies. tehkää jotkut säännöt esim sohvalla istuessa voidaan kosketella tai tiettyinä aikoina, mutta tiettyinä aikoina ja töissä ei.
tuohan on ahdistavaa.
Miten on näillä pariskunnilla, joille toisen (kai lähinnä miehen) kosketus on suorainainen iljetys, harrastetaanko teillä esim. hartiahierontaa? Siis sellaista läheisyyttä mitä voisi olla ihan kaverustenkin välillä?
me käydään hierojalla jos on tarve. seksi on hyvää. ei vaan tykätä hiplailla ja hipelöidä.
Mutta muutoin en halua olla hänen lähellään, en pitää kädestä, en edes istua vieressä.
Haluaisin elää kuten kaverit, ilman läheisyyttä, kosketusta, seksiä.
Ja tiedän, että tämä ei voi jatkua näin, koska mies haluaa ja kaipaa läheisyyttä. Hänellä on täysi oikeus lähteä, etsiä parempaa. Ja minun kuuluisikin olla yksin, ilman parisuhdetta, kun en pysty antamaan läheisyyttä.
Mies ei silti lähde.
vähän sama ja luulen että ero tulee. Kumpaakin ahdistaa koko ajan ihan hirveästi. Mies sanoo, ett jos ei saa multa seksiä, hän ei ole kiinnostunut mun asioista. Ja mä taas ajattelen, ett jos mies ei esim oo kiinnostunut mun päivittäisistä kuulumisista, ei seksiä tipu. Mies syyttää mua vallankäytöstä, mut kyll se on vallankäyttöä toiseenkin suuntaan.
Onks teidän tilanne ollut aina tuo?
Otin asian puheeksi miehen kanssa vasta muutama vko sitten. Ja nyt ollaan umpikujassa.
jos sinä olet se joka ei halua parisuhdetta? Julmaa peliä tuollainen, että ei halua parisuhdetta, mutta sitten toisen pitäisi olla se reipas, joka laittaa eron alulle.
Minusta parisuhteessa on velvollisuus yrittää haluta, jos toinen osapuoli seksisuhdetta ja läheisyyttä kaipaa. Eri asia, jos kumpikin haluaa jakaa arjen kaverisuhteessa.
Meillä puolisolla on ollut pitkä haluton kausi. En ole painostanut, mutta olen tehnyt selväksi, että jotain apua/yritystä tilanteen muuttamiseksi pitää olla tai sitten erotaan. Rakastan puolisoani, mutta en halua elää loppuelämääni sisko/velisuhteessa. Mielummin sitten yksin.
Tuolla logiikalla seksinkin voisi korvata maksullisilla, eikö...?
Mä en halua enää ketään. Olen mukavuudenhaluinen;)
Ei. Eri teille. Ota joku jota haluat halata, joskus.
Haluatko miehesi tarjoamaa elintasoa?
No ihan sama, lähde lätkimään.
Joissain kodeissa käy esim. siivooja. Voisiko teillä käydä prostituutti, joista lehdissä on paljon viimeaikoina kirjoiteltu? (En ennen uskonut, että niitä oikeasti on olemassa.)
Ei ole pakko haluta, eikä sitä voi pakottaa itseään haluamaan, mutta on pakko mennä puolitiehen ja halata ja pussata jne. edes vähän.
Ei suhde toimi jos molemmat vain miettii mitä itse haluaa ja odottaa että toisen pitäisi toivoa samaa, siis elää sinua varten. Suhde toimii jos jos menee puolitieden vastaan, halusi tai ei. Jos ei siihen pysty, niin parempi jatkaa itsekästä elämäänsä jossain muualla.