Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aiheuttaako astma unisuutta ja palelemista?

Vierailija
14.05.2011 |

Tavallinen siitepöly/pölyallergia on pahentunut niin että tarvin astamlääkkeitä. Lääkäri sanoo, että keuhkoista puuttuu kuulemma neljännes, mikä on kuulemma huomattavaa mutta ei vielä vaarallista.

Tietenkään en pysty fyysisesti tekemään juuri mitään, kun ei aina alkaa yskittää ja muutenkin ei saa kunnolla henkeä. Mutta johtuuko myös jatkuva unisuus, päivälläkin, vaikka olisi jo ottanut torkut, myös samasta? Ja jatkuva paleleminen, sisälläkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta raskaus aihettaa tollaisia oireita.

Vierailija
2/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikko olen. Tuntuu, että on jatkuva väsymys. Välillä kuuma ja toisaalta kylmä.

Tukkoisuutta, ahdistusta.

Lääkekokeiluja uudestaan ja uudestaan.

PEF arvoni niin huonot, että olen jäämässä eläkkeelle astmani takia. Ikää 40 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
4/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mustakaan oikein tunnu siltä että auttaisivat, mutta ehkä mä vaan oon käyttänyt liian vähän aikaa.

KLuinka huonot noi sun arvot sitten on?

ap

Vierailija
5/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä on muutettu ja vaihdettu, koska ei anan vastetta tai ei anna riittävästi vastetta.

Minun pitäisi saada pefissä 460. Nyt lääkityksellä ollut parhaimmilaan 340.

Muutoin aika tasaisesti tulosket olleet 250-270.

Ollut hetkiä, että ovat olleet jopa vain 180.

ja tämä kevät siitepölyineen ja katupölyineen ei auta asiaa.

Vierailija
6/6 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on siinä 300:n molemmin puolin. Ei siis noin huonot kuin sulla kuitenkaan.

Oon miettinyt, että auttaisko maalle muuttaminen. Kaupungissa on viime viikollakin ollut paikoitellen ihan pölystä harmaa ilma. Ja vaikka eilen satoi, ei oo ainakaan vielä helpottanut yhtään. Toisaalta kukkivia puita tulee koko ajan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan