Suostutteko kyläilmään viikkokaupalla miehen kotona?
mies vaatii että matkustan viikoksi miehen kotiin hänen mukanaan... ongelma on se että he asuvat Italiassa ja ovat italialaisia. En osa italiaa eikä he englantia, asuvat Toscanassa tuppukylässä.
Onhan se ihanaa seutua mutta olen käynyt siellä jo monta kertaa, enää ei huvittaisi.
Kommentit (40)
muttei hän suostu kyläilmeään vanhemmillani kokonaista viikkoa.
ap.
kun asumme samassa talossa. Miehen vanhempien luona kyllä kyläilemme mahdollisuuksien mukaan. Viikko sun elämästäsi ei ole paljoa, mieti mitä merkitsee miehellesi.
niin ette varmaan ramppaa siellä alvariinsa ja viikko ei ole pitkä aika. Mulle olis päivänselvää, että menisin, onhan ne sun sukua ja lasten isovanhemmat.
Lisäksi paikkakin on ihana, joten ei pitäisi olla mitään valittamista:)
Mitä sä ajattelisit, jos mies kieltäytyisi tulemasta sun vanhempien luokse? Ei avioliitossa ole sun ja mun vanhemmat, vaan vanhemmat, joita tavataan ja autetaan yhdessä.
tarkoitus viipyä viikkokaupalla vai yksi viikko?
Jos appivanhemmat eivät muuten ole ihan kauheita niin kyllä minä miehen mieliksi lähtisin.
Musta olis ok jon on lapsia. Mutta muuten.... No joo, ehkä voisit siellä ollessasi kehitellä jotain "järkevää" tekemistä itsellesi?
mutta hänen vanhemmat ovat jo vanhoja ja sairaita. Emme voi siellä juurikaan liikkua missään, olemme vain talossa ja odotellemme sukulaisia kylään.
Meillä ei ole edes lapsia.
ap.
että tekisitte sinne viikon reissun, mutta yöpyisitte esim. hotellissa, josta tekisitte lyhyempiä vierailuja sukulaisten luo? Tuolla tavalla minä ainakin voisin lähteä.
Kuinka usein teillä on tapana käydä siellä? Minä luulisin kestäväni viikon kyläilyn, jos niitä tehtäisiin kerran vuodessa tai harvemmin.
Käyn siellä noin kerran vuodessa, mies käy useimmin.
ap.
mies on äitinsä silmäterä, oikea kullanmuru. Minusta tuntuu ettei äiti ei pidä minua tarpeeksi hyvänä pojalleen.
ap.
Onneksi asuvat suomessa niin saamme kyläiltyä lyhyempiä pätkiä useammin vuodessa. Pakkoko teidän on olla viikko siellä vanhempien luona? Kai sieltä pääsee liikkumaan? Tai sitten ehdotat miehellesi että vietätte pari yötä jossain hotellissa.
ja lähtisin mielelläni. Jos minulla olisi italialainen mies ja olisin käynyt hänen kotiseudullaan jo monen vuoden ajan, tuntisin paikkakunnalta ihmisiä ja osaisin italiaa. Matkustelisin seudulla, menisin lähikaupunkeihin jne ellen tulisi toimeen appivanhempieni kanssa.
Mitäköhän ap on tehnyt kyläilyjensä aikana?
todellakaan, yksi yö on maksimi. Ja Italiaan voisin kyllä lähteä, mutta en olla miehen vanhemmilla yötä.
Pakkoko teidän on olla viikko siellä vanhempien luona? Kai sieltä pääsee liikkumaan? Tai sitten ehdotat miehellesi että vietätte pari yötä jossain hotellissa.
kyllä me jonkin verran liikutaankin siellä. On ainakin suunnitelmissa käydä mm. Roomassa.
Mutta jotenkin ahdistaa..
ap.
ja minulla on tunne että hänen äitinsä ei pidä minusta siitä syystä.. minulla ei ole muutenkaan mitenkään hyvä itsetunto kun olen heidän seurassaan. Mieheni on kyllä kultainen, hellä ja rakastava.
mutta Savoon en missään tapauksessa suostu yhtä, ihan maksimissaan kahta yötä pitemmäksi aikaa.
Kyllä kerran vuodessa voi käydä anopin ja apen luona oleilemassa, jos ette muuten näe heitä. Oletan, että näette sinun vanhempiasi enemmän kuin tuon viikon vuodessa.
Varmaan olisi kannattanut etukäteen miettiä asiaa.
Vai ettekö käy sinunkaan vanhemmilla kylässä?