Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko lantionpohjalihakset hyvässä kunnossa?

Vierailija
14.05.2011 |

Mulla on pienet treenikuulat joiden paino on 2x25g, eli yhteensä ne painaa 50g. Olen niitä vasta nyt muutamana päivänä käyttänyt. Tänään esim. kuulat pysyi sisällä n.40min. Osan ajasta tosin istuin paikoillani, mutta osan ajasta kyllä ihan juoksentelinkin taaperon kanssa. Mistä mä tiedän missä kunnossa mun lihakset on ja missä kunnossa niiden pitäisi olla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse pari tuntia, mutta alussa eivät kestäneet kuin alle 15min. Laitatko liukastetta että kuulat eivät takertele kiinni?

Vierailija
2/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse pari tuntia, mutta alussa eivät kestäneet kuin alle 15min. Laitatko liukastetta että kuulat eivät takertele kiinni?

laittanut liukastetta, mutta ei musta ainakaan mitenkään tunnu että kuulat takertuisivat kiinni. Pitäisikö siis laittaa myös liukastetta? Nuo mun kuulat on sellaiset ihan sileät eikä niissä ole mitään narua vaan ovat erilliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi on sisällä, purista voimakkaasti. Sitten kysy, miltä tuntui? Jos tuntui taivaallisen hyvältä, paikat on kunnossa! ;-)

Vierailija
4/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut liukastetta, mutta ei musta ainakaan mitenkään tunnu että kuulat takertuisivat kiinni. Pitäisikö siis laittaa myös liukastetta? Nuo mun kuulat on sellaiset ihan sileät eikä niissä ole mitään narua vaan ovat erilliset.

Sellaisen mullakin. Laitan aina (tai jos ei omasta takaa) liukkaria kuuliin ja sipaisu myös häpyhuulien väliin. Jossain naistenlehdessä kehoitettiin, jotta kuulat eivät jää emättimen ihopoimuihin kiinni. On iso ero jos ei liukkaria laita...

Vierailija
5/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se voi karkailla joskus, vaikka lihakset ovatkin hyvässä kunnossa

Vierailija
6/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hyvä tarkkailla ja kontroloida niitä lihaksia. Liukastetut ja esilämmitetyt kuulat on hyvä asia. Mutta istumatyössä niistä ei paljoa apua. Siksi käytän niitä aamuisin sekä töiden jälkeen.

Vierailija
7/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ollenkaan itsestään ulos, mutta en ole tajunnut laittaa liukkaria. Kiitos tästä vinkistä! :)

- yksi toinen, joka miettii lihastensa kuntoa

Vierailija
8/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista, instrusta vai mistä?

Vierailija
9/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ensi kerralla laittaa sitten liukkaria myös. Virtsankarkailua mulla ei ole koskaan ollut. Olen synnyttänyt n. puolitoistavuotta sitten ja synnytyksen jälkeen on lihasten kunto mietityttänyt, mutta nyt vasta ostin kuulat. Kaipa ne lihakset aina jonkinverran raskauden ja synnytyksen seurauksena löystyy? Vaikka en mitenkään oleellisesti ole huomannut eroa seksiä harrastaessa kun olen vertaillut missä kunnossa lihakset oli ennen raskautta ja nyt. No, eipä tästä treenailusta varmaan mitään haittaakaan ole.

Vierailija
10/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista kai myös. Omani tilasin ellokselta. Tosi monesta paikasta netistä saa.

Vierailija
11/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista kai myös. Omani tilasin ellokselta. Tosi monesta paikasta netistä saa.

kaalimato com

Vierailija
12/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera "kuulailija" täälläkin, mutta minulla on narulliset silikonipalloset painaa 70g. Lihaskunto on aina hyvä kun vaan muistaa näitä käyttää.

Vierailija
13/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenauksesta pidän taukoa yli kuukauden, niin kuulat sitten alusa eivät tahdo pysyä kovin kauaa sisälläni

Vierailija
14/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai EU-direktiivi pimpsalle!

Vierailija
15/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn helposti puristamaan lantionpohjan lihaksilla vaikka miehen munaa ja tuntuu hyvältä.Kolme lasta tehtynä ja ikää 40+

Tuo valkovuoto ei taida liittyä aiheeseen..

Vierailija
16/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule ollenkaan itsestään ulos, mutta en ole tajunnut laittaa liukkaria. Kiitos tästä vinkistä! :) - yksi toinen, joka miettii lihastensa kuntoa

Nyt alan ja liukastamaan niitä. Toivottavasti eivät "luiskahda" liian aikaisin pois sieltä..

Vierailija
17/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Priscilla aavikon kuningatar. Kun pystyt samaan pingispalloilla kun leffassa niinpaikat tiukkana.

Vierailija
18/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn helposti puristamaan lantionpohjan lihaksilla vaikka miehen munaa ja tuntuu hyvältä.Kolme lasta tehtynä ja ikää 40+

Vierailija
19/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aivastaesasi kunnolla, et joudu nipistämään myöskään reisiä yhteen estääksesi tirahduksia.

Vierailija
20/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppu yli 3cm ja nämä narulliset joissa värähtelevät sisäpainot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän