Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä ketjussahan ei paheksuta itse tekoa, vaan sitä että sen on ilmeisesti tehnyt tummaihoinen.

Vierailija
22/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kolme.

Enkä ole kuullut, että suomalaiset miehet (tai naiset) ajelee pakulla ympäri thaimaata tai kambotzaa jas kaappaa lapsia ryhmäraiskauksen merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat alistumaan muutenkin.

Vierailija
24/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ minua ällöttää se että miehet käyvät painamassa lapsia! Ja se on VÄÄRIN! MUTTA heitä EI RAISKATA

Tämä kommentti oli aivan hirveä!?! Näitä lapsia ei mielestäsi raiskata, mielellään rahasta antavat vanhoille ukoille?!? Hyi helvetti..ei ihme kun monet suomalaiset ukot niin innoissaan panevat lapsia kun eukkojenkaan mielestä se ei oo raiskaus kun vähän karkkirahaa antaa! :/

Vierailija
25/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijät on saatu kiinni, niin eiköhän sieltä napsahda 8 kk ehdollista ja voivottelua siitä kuinka Suomessa on riittämättömät kotouttamismäärärahat.

"Tekeväthän suomalaisetkin" on niin idioottimaista argumentointia. Kyllä, niin tekevät. Se on ongelma ja siihen pitää puuttua ja tekijöitä pitää rangaista kunnolla. Mutta se ei liity mitenkään siihen, jos ulkomailta tulee näitä tekijöitä lisää.

Vierailija
26/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vaikka kuinka paljon ihan täällä kotimaassakin. Mutta ei niistä välitetä, kun tekijät ovat oikean värisiä. Todellista kaksinaismoralismia.

Vierailija
27/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kuullut, että suomalaiset miehet (tai naiset) ajelee pakulla ympäri thaimaata tai kambotzaa jas kaappaa lapsia ryhmäraiskauksen merkeissä.

Antaa vain 5€/lapsi, niin siinä on vaikka 5 lasta pantavana niin kauan kuin äijää haluttaa. Oletko yksi heistä vai miehesikö tätä harrastaa kun noin innoissaan yrität vähätellä?

Vierailija
28/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain kun suomalaisiakin raiskataan ulkomaalaisten toimesta niin tasapaino säilyy. Ettei aina sairaat Suomiukot käy muualla raiskaamassa ja vieläpä lapsia.

Vierailija
29/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan turha väittää, että koska mamut kulttuurinsa mukaan raiskaavat suomalaisia osoittaakseen herruutensa, on se suvaittava, koska suomalaiset käyvä naimassa alaikäisiä esim. Thaimaassa. Molemmista teoista saa rangaistuksen, jos ja kun jää kiinni. Paitsi että Suomessa raiskauksesta saa aika pienen tuomion, jos miehellä on työpaikka ja lapsia, jotka tarvitsevat isää.

Vierailija
30/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikin tässä ketjussa oikein toivoa, että itse pääsisi pakun kyytiin seuraavalla kerralla. Ainakin kommenteista päätellen.

Vierailija
31/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseen sekaantuminen on rikollista myös Suomen lakien mukaan ja voidaan tuomita siis Suomessa. Tällaisia tapauksia muistan yhden vuodelta 2005 vaikka tässä ketjussa asian esille nostaneen mielestä ongelma on hyvinkin laaja ja tosiaan ns. sosiaalinen etäisyys- periaatteen mukaan ilmoituskynnys on hyvinkin matala kun tekijä tulee eri kulttuurista.

Tällaista perustetta yritetään käyttää Suomessa selittämään tiettyjen mamuryhmien loistamisen raiskaustilastoissa, mutta olen varma että ette sitä itsekään oikein usko. Se ei vaan ole mahdollinen selitys koko ongelmalle, ehkä korkeintaan hyvin pienelle osalle, jos sitäkään.

Jos suomalaisia Thaimaassa nyt sitten vertaa mamujen Suomessa tekemiin raiskauksiin niin ongelma on ihan eri kokoluokkaa. Yksi tapaus vuonna 2005 vastaan yksi tai useampia yhtenä ainoana viikonloppuna. Apples and oranges.

Vierailija
32/32 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni on aivan sama raiskaako kolme ulkomaalaista suomalaisen vai käyttääkö suomalainen hyväkseen ulkomaalaista lasta. yhtä kaikki järkyttäviä, hirvittäviä tekoja joiden tekijät ansaitsisivat mennä VANKILAAN.

minä en ainakaan voi sanoa, kumpi näistä tekijöistä on toistaan pahempi! toinen vain osuu lähemmäs kotia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan