Panisitko Mikael Granlundia?
Kommentit (33)
en todellakaan tunne mitään seksuaalista mielenkiintoa poikaa kohtaan.
Ihan kun se jotain tän palstan muijaa panis :)) Eiköhän sillä ole parin vuoden sisällä joku jenkkikaunotar, jolla on isot tissit ja kroppa viimeisen päälle jne.
Ihan kun se jotain tän palstan muijaa panis :)) Eiköhän sillä ole parin vuoden sisällä joku jenkkikaunotar, jolla on isot tissit ja kroppa viimeisen päälle jne.
meinasit että ollaan kaikki samanlaisia plösöjä kuin sinä?
lapsi mun silmissä vaikka pelaa kuin mies :)
Aiemmin ei olisi tullut mieleenikään, mutta nyt kun hän teki sellaisen maalin, niin tietenkin!
meinasit että ollaan kaikki samanlaisia plösöjä kuin sinä?
Siinä ei korkeaa mailaa tulisi...
panisin! Olen parikymppinen yh-mamma ja tuollainen mies kyllä kelpaisi! Nam
Huh huh! Miehenikin, joka on omalla alallaan kuuluisa ja arvostettu, luki kommentteja ja sanoi, että hän välillä unohtaa miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat.
Huh huh! Miehenikin, joka on omalla alallaan kuuluisa ja arvostettu, luki kommentteja ja sanoi, että hän välillä unohtaa miten yksinkertaisia jotkut ihmiset ovat.
kuuluisa ja arvostettu pyörii sit av:lla
Vaikka ei ole kuin pari vuotta nuorempi, mutta silti liian kakaran oloinen minun makuuni. Kuvat jouduin ihan katsoa kun ap unohti ne linkittää kun ei hajuakaan minkänäköinen tyyppi kyseessä. Mutta siis ei, minua viehättää muutenkin itseä reilusti vanhemmat miehet.
Yksipuolinen "paneminen" on sama kuin raiskaus, ja mä voin aivan huonosti raiskauksista. Ei viisittäis edes puheen tasolla alentua tällaiseen.
Yksipuolinen "paneminen" on sama kuin raiskaus, ja mä voin aivan huonosti raiskauksista. Ei viisittäis edes puheen tasolla alentua tällaiseen.
Sulla on varmaan aika hankala elämä itsesi kanssa, olen pahoillani puolestasi...
en toudellakaan.