Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo -blogi on ihana!! Mutta mitä vaimo tekee työkseen?

Vierailija
14.05.2011 |

Olen ihan koukussa kalastajan vaimon blogiin.

Nyt blogia lukiessa on tullut monesti mieleen, mikähän mahtaa olla Johannan ammatti ja työ, jota hän kertoo aina silloin tällöin tekevänsä? Omassa kuvauksessaan hän tosin toivoo mammaloman jatkuvan ikuisesti, mutta tekstit käsittelevät silti nykyisin usein työnsä kiireitä. Tekeeköhän hän jotakin osa-aikatyötä tms?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppia ohjaa.

Vierailija
2/10 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on sairaanhoitaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun käsitykseni mukaan on kyse juuri jostain osa-aikatyöstä kun lapset pieniä. Mutta tuskin tuo jumppaohjaaja on Johannan "oikea ammatti", olisikohan sairaanhoitaja ammatiltaan.

Vierailija
4/10 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän kertoo työstään tuoreimmassa blogipäivityksessään näin: " Vapaata se töissäolokin on kuulkaas, saa juoda kahvia ja jutella kivojen naisten kanssa - kuin kahvilassa konsanaan".

Juo siis kahvia ja juttelee kivojen naisten kanssa? Ei kai jumppien ohjaaminen sellaista ole? Noista blogiteksteistä ei ainakaan ihan heti pysty päättelemään, että hän muka jumppia ohjaisi...

Vierailija
5/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut yli 20 Norjassa ja minä ainakin ole sh. Enkä varmasti pääsisi lakia lukemaan suoraan. Miksi ihmeessä pääsisinkään?

Vierailija
6/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei varsinaista työtä, kunhan häsää kotona muksujen kanssa. Itse en sellaisia naisia arvosta mutta meitä on moneen junaan. Jotkut muuttavat ulkomaille elämään siivellä, toiset tekevät töitä.

Vierailija
7/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänkirurgi joka toimii partio-ohjaajana!

Nyt äippälomalla, viikonloppuisin partiossa mukana!

Vierailija
8/10 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2011 klo 10:37"]

Itse hän kertoo työstään tuoreimmassa blogipäivityksessään näin: " Vapaata se töissäolokin on kuulkaas, saa juoda kahvia ja jutella kivojen naisten kanssa - kuin kahvilassa konsanaan".

Juo siis kahvia ja juttelee kivojen naisten kanssa? Ei kai jumppien ohjaaminen sellaista ole? Noista blogiteksteistä ei ainakaan ihan heti pysty päättelemään, että hän muka jumppia ohjaisi...

[/quote]

Ohjaa muistaakseni zumpaa pari tuntia viikossa, sehän ei ole päätyö, vaan päätyö on osa-aikainen terkkarin työ. Ja tekikö sitä kolmena päivänä vai kahtena viikossa, en nyt muista.

Paljon vapaa-aikaa verrattuna suomalaiseen työntekoon ja luultavasti sama palkka kuin täältä saa kokopäivä työstä. Luulisin, norjalaisten palkoista vähän kuulleena ...

Ai niin, ja työksi voi toki laskea bloginkin, sillähän mys ansaitsee ei palkkaa, mutta ihan rahanarvoisia tuotteita, lasten ulkoilupukuja, Chill Norwayn ym vaatteita, kosmetiikkaa ja jopa Seikon kellon. Tosin Kalastajan vaimo itse bloggasi ettei koe blogia raskaaksi eikä se vie paljoa aikaa. Bloggaaminen voisi olla siis kiva tapa tienata tuotelahjoja... ihan tuhansienkin eurojen edestä vuodessa :)

Vierailija
9/10 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten suunnitteli lakia lukemaan kun Norjassa pääsee suoraan sairaanhoitaja lukemaan lakia (tuntuu kyllä oudolta)

Vierailija
10/10 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää zunba-tunteja. Hänestä oli muuten juttuaki tuossa vauva-/kakspluslehessä oisko ollu kesällä. Siinnä kerottiin. Ja on tuon ammatin kertonut blogissakin ja käy ihan normi töissä ja tuo rahansa kekoon miehen lisäksi.