Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huudatko pienille lapsille?

Vierailija
13.05.2011 |

Mulla on muutama huutaja äiti lähipiirissä ja ihan kauhulla seuraan sivusta kun lapsi on tehnyt jotain mistä äiti ei tykkää. Ihan hirveen agressiivisesti komentelevat lapsiaan ja huutavat niille kun ne olisi aikuisia. Ihan kamalaa. Luulisi, että lapsen itsetunto ja turvallisuuden tunne kärsii sellaisesta. Jos huudat lapsillesi, niin LOPETA SE!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällähän pitäisi päätä silitellä joka tilanteessa.

Vierailija
22/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän on esim. kiivennyt ruokapöydälle viidennen kerran minuutin sisällä,

niin ihmekös tuo jos desibelit kohoavat ja otteet kovenevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnevammaisia ihmisiä. Äidit laittaa vahingon kiertämään..

Vierailija
24/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee välillä karjaistua. Mulla on 3 vilkasta poikaa pienin ikäeroin. Joskus älyvapaa riehunta vaan menee sen vaiheen yli, missä rauhallinen puhe tai edes uhkailut eivät enää tehoa. Mutta en kyllä usko, että olen alle 1,5-vuotiaalle korottanut ääntäni.

Mutta tiedän myös äidin, jolla on yksi rauhallinen lapsi, joka ei saa koskana äitinsä huomiota, ja äiti huutaa vähän joka asiasta. En tiedä miten puuttua, äiti on hyvä ystäväni ja ollaan puhuttu tästä ja hän itsekin tiedostaa asian, mutta ei osaa tehdä sille mitään.

Vierailija
25/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTANUT. Eka kerralla esikoinen katsoi mua silmät pyöreänä ja totesi, että "sä et äiti ole IKINÄ huutanut NOIN kovaa... :O" Hävetti. Poika oli kuitenkin vasta 3-vuotias... (Poika itse ei reagoinut juuri mitenkään, esikoinen oli huomattavan tottelevainen kylläkin loppupäivän :p)

Mutta keskimmäisen kanssa on kyllä väännettykin keskimääräistä enemmän... (Eikä kyse nyt ole mistään keskimmäisen lapsen syndroomasta vaan ihan muista jutuista) Pyydän kyllä anteeksi aina kun hermo palaa. Siis vähän myöhemmin, mutta silti tuntuu aina yhtä pahalta. Mä kun luulin olevani varsin lehmänhermoinen... Onneks ne hihat palaa kuitenkin melko harvoin ihan totaalisesti.

Vierailija
26/27 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen on rumaa, mutta jos ei jatkuvasti sitä tee niin mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Yleensä olen lempeä ja ymmärtäväinen.

Vierailija
27/27 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutamien vie itsetunnon. se haavoittaa syvästi ja on pahempi kuin pieni piiska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi