Mitä ajattelet henkilöstä, jolla on aito Luis Vuittonin laukku tai lompakko?
Kommentit (61)
Ensin minun pitäisi kiinnittää huomiota siihen, millainen laukku tai lompakko jollakulla on. Sitten minun pitäisi osata tunnistaa sen merkki (LV:n logokuosin kyllä tunnistan, mutta kai niitä on muitakin). Sen jälkeen pitäisi sitten erottaa onko se aito vai piraatti. Tässä vaiheessa olisin jo aivan uupunut ja vielä pitäisi alkaa kehittää mielipidettä henkilöstä jolla on aito LV:n laukku tai lompakko. Huoh.
Kuinkakohan pitkä aika tuossa menisi? Lapset huutaa nälkäänsä kotona kun äiti muodostaa LV-mielipidettä kaupan kassalla? :D
...ja hei, sen aitouden kyllä näkee... ;)
Itse suosisin jotain vähän vähemmän tunnettua, mutta laadukasta merkkiä, joka ei heti kättelyssä huuda "wannabe".
En kuitenkaan laita rahoja 300 euroa kalliimpiin laukkuihin koskaan. Se ei ole minulle mitenkään olennainen asia elämässä.
mitäkö ajattelen LV:n kantajasta?
tunnen samankaltaisuutta.
t. 1000e-LV-laukun omistaja
..ja niille halpis LV-laukkujen (300e) omistajille vähän naureskelen.
mitäkö ajattelen LV:n kantajasta?
tunnen samankaltaisuutta.t. 1000e-LV-laukun omistaja
Onhan LV:llä erihintaisia laukkuja. Toisena päivänä saattaa käyttää pientä pussukka-laukkua tai pelkkää lompakkoa jonka hinta on alle 500, ja toisena päivänä sitä yli tonnin laukkua.
Minusta on outoa, että on hyväksyttävää kulkea vain yli tonnin veska olallaan.
t. LV:n laukkujen omistaja, joka pääasiassa käyttää sitä tonnin veskaa, muttei todellakaan naureskele alle tonnin LV -laukuille...outoa...
esim siskollani on sellainen, sai mieheltään joululahjaksi. Kivoja on, kelpais mullekin.
sillä en koskaan huomaa, minkä merkkisiä laukkuja muilla on. En edes tiedä, tunnenko ketään, jolla olisi aitoja Luis Vuittoneja.
En edes tunnista niitä enkä muutenkaan kiinnitä mitään huomiota merkkeihin. Siinä mielessä jonkun nousukkaan ptröystäily menee aivan hukkaan, jos hän ei liiku sellaisissa piireissä, joissa tietyt merkit ovat must.
mutta aina kun näen LV:n laukun, tulee väkisin mieleen, että mahtaakohan olla aito.
kylläpä kateus houkuu tästä ketjusta :D mitäkö ajattelen LV:n kantajasta?
tunnen samankaltaisuutta.t. 1000e-LV-laukun omistaja
Eiväthän nuo laukut mitään vaikeasti saatavia uniikkikappaleita ole, eli siis mikä kateus? Vai ajatteletko, että jokainen, jolla ei ole merkkilaukkua, on niistä kateellinen?
Vaikeasti saatavia ovat itsetehdyt uniikkilaukut, mutta tuskinpa kukaan niidenkään vuoksi uniaan menettää :D Suurimmalle osalle laukun tehtävä on kuitenkin toimia ihan laukkuna, ja vaatimuksena että se sopii omaan tyyliin, näyttää kivalta jne.
Ja jos taas tarkoitat hintaa, niin miksi kukaan kadehtisi mitään laukkua hinnan takia? Luuletko, että jokainen, jolla on varaa, ostaa merkkilaukun? Ei kuule osta. Itselläni olisi varaa ostaa näitä mainittuja merkkejä, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Ovat mielestäni mummomaisia (useimmiten) ja lisäksi inhoan merkkituotteita, joiden ainoa tarkoitus on esitellä sitä merkkiä. Olen ostanut omat laukkuni parilla eurolla kirpputorilta. En ole koskaan miettinyt, mitä muut ajattelevat laukustani (ihan sama), mutta pitäisin todennäkoisempänä, että ihmisten mielestä minun laukkuni ovat hienompia kuin jotkut tylsät merkkilaukut...
miksi naureskelleen niille, joilla on 300 euron laukku tonnin laukun sijaan? Noloa, kun laukku on noin halpa? Noloa kun joku voi luulla, ettei ole varaa kalliimpaan laukkuun?
On teillä kans aiheet, ette kai voi oikeasti olla kiinnostuneita TUOLLAISISTA asioista???
Jos henkilöllä on tyyliinsä sopivat rekvisiitat, niin kiva, olivat ne mitä tahansa. Asusteittensa hintojen luetteleminen on minusta mautonta. Syntyy ajatus, että hinta on omistajalle tärkeämpi kuin tyyli.
LV ei mua kauheasti houkuttele ja minulla on kauniita muita laukkuja. En ole omasta mielestäni kateellinen ihminen. Mutta jos jollakulla näkisin aidon Hermesin Birkin-laukun, niin sitten kyllä kadehtisin. Se on varmaan ainoa "merkkitavara" jota himoitsen. Ja se sopisi mulle niin hyvin! :D
en kyllä usko, että KUKAAN jolla on oikeasti varaa merkkilaukkuun, ostaisi mitään KIRPPUTORILTA. Kyllä oikeasti varakkaat erottaa jo kaukaa. Meidän perhekerhossakin käy yksi äiti lapsensa kanssa, ja lapsen vaatteet on selvästi ostettu käytettynä, ja äidilläkin aika halpoja vaatteita itsellään. No, eipä ole yhteiskunnallinen statuskaan sillä perheellä kovin korkea, ja lapsen tukka hoitamatta. Sen sijaan meidän perhekerhossa KAIKKI, joilla vaan on varaa, ovat kyllä panostaneet niin omiin kuin lastensakin vaatteisiin - JA lapsetkin pääsevät kampaajalle!
Ja kyllä, minulla on MUUN MUASSA LV-laukku, tosin on minulla muitakin merkkilaukkuja. Tyylistään nainen tunnetaan, ja ikinä en kulkisi epätyylikkäässä halpislaukussa!
että onkohan henkilö ostanut kyseisen laukun tai lompakon vain sen merkin takia. Koska tosi monen mielestä ne ei ole ulkonäöltään hienoja, vaikka varmasti on paljon niitäkin jotka oikeasti tykkää siitä kuosista. Mutta noin siis ajattelen.
en kyllä usko, että KUKAAN jolla on oikeasti varaa merkkilaukkuun, ostaisi mitään KIRPPUTORILTA!
Hehe, mulla on luiskan laukku ja useita muita merkkilaukkuja ja varakkuutta on ihan kivasti. Käyn kirppiksillä säännöllisesti, koska sieltä voi tehdä ihania löytöjä, ostaa lapsille halvalla käyttövaatetta, jonka sotkeentuminen ei harmita ja se on ylipäänsä ekologista ja säästeliästä.
Ei varakkuus ole yhtä kuin nousukasmaisuus ja törsääminen. Rikkaat ihmiset ovat usein tarkkoja rahoistaan ja tekevät taloudellisia ratkaisuja mielellään. Jos joku luulee, että olen köyhä kun asioin kirppiksellä, se on mulle ihan sama.
Raha ei tee hienoa naista/miestä, sivistys ja ennenkaikkea käytöstavat tekevät.
Kiinnitän huomiota ihmisten vaatteisiin ja laukkuihin yleensä silloin, jos ne ovat kivannäköisiä. Monesti sanonkin omistajalle siitä, että onpas nätti laukku tms. Merkkejä en tunnista eikä ne kiinnosta mua. Miten ihmeessä olisin kateellinen?
kassalla työskentelen, mutten tunnista muita. Itse en ostaisi missään nimessä sellaista veskaa tai muutakaan tuotetta jossa on kissnkorkuisin kirjaimin valmistajan nimi.
kenties myös näyttämisenhaluinen. Kukaan ei voi olla tietämättä sitä että tuollaisilla merkkilaukuilla on tietty imago. Laatulaukkuja saa kyllä halvemmallakin.
että onpas raaskinut laittaa rahaa moiseen. Käyttäisin itse paremmin, omasta mielestäni nekin sataset.
Se ei tosin ole ruskasävyinen, vaan kirkas punainen. Mies toi sen työmatkaltaa Milanosta. Laukku on ostettu Louis Vuittonin kaupasta, joten eiköhän se aito ole. Kukaan ei ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota laukkuuni, koska ihmisillä on nykyään niin monenlaisia laukkuja ja asusteita. Ihan nätti laukku, mutta pärjäisin ilmankin.
hän ei oikeasti tiedä, millaisen laukun haluaisi, tai millaisesta tyylistä tykkää, ja ostaa siksi jotain "kallista", että sitä kautta tulisi edes joku tyyli. Oletan siis, että menee merkkien perässä, kun ei keksi, minkä muun perässä menisi. Ja haluaa antaa itsestään keski-ikäisen vaikutelman.