Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratikassa pieni tyttö huusi tauotta "Mä tahdon äidin"

Vierailija
13.05.2011 |

Oli isänsä kanssa siinä ja huusi kuin henkeä vietäisiin. Lisäksi huusi, että älä nipistä ja päästä irti, mä tahdon kotiin. Ja sitä äitiä huusi tosiaan koko ajan. Onko ihan normaalia tuollainen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukutteli ulkona kun oli mummolla hoidossa. Itki ja kiljui. Poliisi pysähtyi ja kysyi tytöltä että miksei hän tottelee mummoa. Niin mitäs meidän tyttö..

Huusi ja itki: EI TOI OLE MUN MUMMO, EN TUNNE TÄTÄ!!!

Mummo kertoi että melkein kusi housuihin pelostaan.

Mutta lapsi samantien halasi häntä ja pyysi anteeksia. Poliisi jatkoi matkaa nauraen

Vierailija
22/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti sydäntäsärkevältä tuo lapsen huuto ja samalla niin outoa, kun kaikki vaan istuivat hiljaa. Mutta onhan lapsilla tietysti ikäkausia, jolloin "vain äiti kelpaa" jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti sydäntäsärkevältä tuo lapsen huuto ja samalla niin outoa, kun kaikki vaan istuivat hiljaa. Mutta onhan lapsilla tietysti ikäkausia, jolloin "vain äiti kelpaa" jne.

ap

Olisit sanonut jotain etkä ihmetellyt täällä miksi kaikki olivat hiljaa

Vierailija
24/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on tuollainen, on 3 v. Jos vaikka lähden jonnekkin ja hän käy kakkalla niin vain äiti saa pyyhkiä ja hän huutaa ja itkee pöntöllä niin kauan että tulen, vaikka 4 tuntia... Jos tietää että olen useamman päivän poissa niin ei käy kakkalla. Jos joku vieras hoitaa niin voi huutaa minua koko ajan. Kun oli pph:lla niin itki kaiket päivät (8h), nukahti välillä keittiön lattialle pariksi minuutiksi huutaakseen taas. Ei jaksanut pph. Nyt päiväkodissa ja tilanne vähän parempi mut itkee vielä kaiket päivät. Ei ole todettu mitään vikaa, voisko kertoa jostain muustakin kuin äärimmäisestä kovapäisyydestä?

Niin siis teillä esim.isä ei vaan pyyhi sitä pyllyä ja ota lasta vessasta pois?!!Mitä jos jonkun muun pitää käydä siellä vessassa sillä aikaa kun olet pois:D?Ei nyt ehkä kannattais ihan sen mukeron pillin tahtiin hyppiä

ei se huuto ainakaan siihen lopu että väkisin pyyhkii ja ottaa pois pöntöltä. Meillä useampi vessa joten sen suhteen ei ongelmia.

Meilläpäin muuten sanotaan kakkalla eikä kakalla, kakalla kuulostaa tosi oudolta. Johtuu ilmeisesti murteesta niinkuin joku arvelikin.

Mut voiko tällainen käytös kertoa jostain sairaudesta tms.? Ei anneta käyttäytyä miten vaan mut istukoon tosiaan pöntöllä jos ei kukaan muu pyyhkijäksi kelpaa.

Vierailija
25/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohtaukset, jolloin kelpaa vain toinen vanhempi. Hän huutaa täyttä kurkkua: "EI ÄITI!!! ISKÄ!!! ISKÄ! VAAN ISKÄ SAA LAITTAA KENGÄT!! ÄITI MENE SINÄ POIS!!!" Ja välillä sitten ainoastaan äiti kelpaa auttamaan iltapalan kanssa tms.

Vierailija
27/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet lastenlääkärin, neurologin tms. kanssa? Ei kuulosta hyvältä että itkee tosiaan koko päivän :((( eikö pk:n keskusteluissa ole tullut esiin mitään?

tyttö on tuollainen, on 3 v. Jos vaikka lähden jonnekkin ja hän käy kakkalla niin vain äiti saa pyyhkiä ja hän huutaa ja itkee pöntöllä niin kauan että tulen, vaikka 4 tuntia... Jos tietää että olen useamman päivän poissa niin ei käy kakkalla. Jos joku vieras hoitaa niin voi huutaa minua koko ajan. Kun oli pph:lla niin itki kaiket päivät (8h), nukahti välillä keittiön lattialle pariksi minuutiksi huutaakseen taas. Ei jaksanut pph. Nyt päiväkodissa ja tilanne vähän parempi mut itkee vielä kaiket päivät. Ei ole todettu mitään vikaa, voisko kertoa jostain muustakin kuin äärimmäisestä kovapäisyydestä?

Vierailija
29/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se vaihe meni ohi. Oli pikkasen noloa! Ja paikan valitsi huolella, yleensä puikkelehti vaaterekkien väliin mistä ei suoraan muut häntä nähneet ja aloitti huutamisen. Nyt jo asia naurattaa, silloin ei.

Vierailija
30/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet lastenlääkärin, neurologin tms. kanssa? Ei kuulosta hyvältä että itkee tosiaan koko päivän :((( eikö pk:n keskusteluissa ole tullut esiin mitään?

kysellä vaivihkaa hoitajilta mielipidettä mutta eivät ole mitään sanoneet. Ei ole kovin kauaa ollut tässä hoitopaikassa joten odotan vielä hetken ennenkuin otan asian kunnolla puheeksi. On myös lieviä pakko-oireita, esim. käsienpesu, ei kestä yhtään likaa, hiukset ei saa olla kiinni, ei edes korvan takana. Erikoinen mutta erittäin älykäs lapsi. Osannut piirtää jo yksivuotis syntymäpäivänään ihmisen, ei siis mitään pääjalkaista vaan ihan ihmisen näköisen. Osannut numerot 50 asti jo reilusti ennen 2 v ja jutut tosi älykkäitä. Häntä luullaan aina vähintään 5 vuotiaaksi.

Vierailija
31/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tilanne tuntui oudolta. ap

ap

Vierailija
32/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis teillä esim.isä ei vaan pyyhi sitä pyllyä ja ota lasta vessasta pois?!!Mitä jos jonkun muun pitää käydä siellä vessassa sillä aikaa kun olet pois:D?Ei nyt ehkä kannattais ihan sen mukeron pillin tahtiin hyppiä

ei se huuto ainakaan siihen lopu että väkisin pyyhkii ja ottaa pois pöntöltä. Meillä useampi vessa joten sen suhteen ei ongelmia.

Meilläpäin muuten sanotaan kakkalla eikä kakalla, kakalla kuulostaa tosi oudolta. Johtuu ilmeisesti murteesta niinkuin joku arvelikin.

Mut voiko tällainen käytös kertoa jostain sairaudesta tms.? Ei anneta käyttäytyä miten vaan mut istukoon tosiaan pöntöllä jos ei kukaan muu pyyhkijäksi kelpaa.

No ei nyt suoraan miltään sairaudelta kuulosta. Mutta ehkei kannattaisi lapselle antaa tossa asiassa periksi (=äiti pyyhkii kun tulee kotiin) vaan aina se pyyhkii joka on hoitamassa lapsia.

Jospa siten tottuisi pikkuhiljaa käymään siellä kakkalla myös äidin poissaollessa.

Vierailija
33/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin oma lapseni voisi tehdä noin. Lisäksi huutaa helposti että päästä irti vaikkei lapsesta edes pidettäisi kiinni kun on kiukkuinen.

Vierailija
34/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v prinsessa huusi itkien koko bussimatkan isiä ja kirkui aina välillä... isi oli lähtenyt samasta paikasta pyöräilemään kotiin isoveljen kanssa ja sekös pikkuprinsessaa kiukutti kun joutui bussiin pyörän sijaan, vähintään vaikutti siltä että olen joku hirviöäiti ;)

Vierailija
35/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolle mummostoorille :D

Meillä myös 4-vee tyttö saattaa kaupassa huutaa "Älä äiti taas lyö" jos ei saa jotain mitä haluaa. Juu ei ole koskaan kukaan häntä lyönyt. Noloa!!!

Vierailija
36/36 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menet teini uhmiksen kanssa ... ei ole hauskaa ei. SE tuomitsevien katseiden määrä...

vaikka pienten 3v tasolla hetkeellisesti ovatkin, mutta kun ovat jo aikuisen kokoisia.

Elämä on ihanaa ja äitiyden huippuhetkistä voi nauttia täysillä esim väsyneen ja nälkäisen teinin ärsyttäessä nälkäistä ja väsynyttä pikku uhmista ja toisin päin. Paras paikka on tietenki ruuhkabussi tai kaupan kassajono. Voi sitä onnea ja onnistumisen mielihyvää äidillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän