Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin laittaa nuoruudenrakkaudelleni sähköpostin!

Vierailija
13.05.2011 |

Hei,

Mitä kuuluu? Olen ajatellut sinua viime päivinä. Miksiköhän - ihmettelen vähän! Onko sinulla joku huoli? Ajatteletko ehkä minua? Onko tämä telepatiaa? Olen nähnyt viimeaikaisen kuvasi ja yhä ihmettelen sitä miten me näin vanhoinakin olemme taas niin toistemme näköisiä / aivan samantyyppisiä. Kukaan muu mies ei ole kanssani näin! Ihmejuttu!

Minulla on kaikki ihan olosuhteisiin nähden ok. En enää halua mitään keneltäkään. Ja onhan minulla niin ihana ja hyvännäköinenkin miesystävä! Hänestä en luopuisi.

Kirjoittele, jos sinusta tuntuu siltä - onhan sinulla osoitteeni! Voi hyvin!

_____

Nyt se sitten on kirjoitettu! Siinä se oli!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämme vaikka 90-vuotiaiksi. Minä olen kyllä silloin jo kovin raihnainen, mutta ethän sinä sitä näe. Näet minut vain sellaisena kuin joskus olin.

Unelmoin todellakin yhteisistä hetkistämme. Unelmoidut hetket ovatkin paljon parempia kuin todella eletyt. Unelmoitu seksikin voi olla parempaa kuin todellinen, joten onkos iällä mitään väliä. Ei taida olla.

Vierailija
2/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Hämmästyin kyllä aika paljon yhteydenotostasi. Minun ajattelemiseni johtuu varmaan siitä, että minulla oli taannoin nimipäivä. Muistan hyvin, että huomaat sellaiset asiat.

Minullakin on ihana perhe ja asiat hyvin. En toivoisi mitään enempää. Kiva, että sinunkin elämääsi kuuluu hyvää. Hyvää kesän odottelua sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kävelin tuolla luonnossa ajattelin, että jos sen vaimo kuolis niin mitä sitten! Mietin, että voisinko ottaa sen takaisin. Voisinko antaa kaiken anteeksi? Arvatkaas!

Vierailija
4/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meillä voi olla vielä jotain jos elämme 90 vuotiaiksi :-)

Vierailija
5/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä näppäimistöstä löytyy sellainen pieni pläntti, tämmöinen: .

Sen nimi on piste. Sitä käytetään aika yleisesti. Oikeastaan monet käyttävät sitä enemmän kuin huutomerkkiä.

Voitko! Kuvitella! Enemmän! Todellakin!

Vierailija
6/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankos sitä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän