Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi /neitsyysden menetys /mustasukkaisuus?

Vierailija
13.05.2011 |

mun muija on menettänyt sen yhden illan jutussa ja se harmittaa mua ihan saakelisti, MIKSI?? Eihän se antanu mullekkaan kun vasta monen viikon päästä. MIKSI? miksi se anto sille ekalle heti?

Mitä te mietitte mun tilanteesta, miksi mua harmittaa toi, musta tuntuu aina välillä että muija sais painua hel... vaikka mä sitä rakastankin häntä, joskus ei ees seiso jos tulee mieleen sen ekakerta .... MIKSI??? ja se ei ees nähny sitä jätkää enää koskaan, miten se on voinut antaa sille?? Miksei se sit antanu mulle ? PS me ollan naimisissa ja lapsiakin on.. nyt vaan tää juttu on alkanu kaivaa mieltä... Kaikki ois paremmin jos kukaan muu ei ois tunkenu melaa sinne...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitte olee?

Vierailija
42/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuisin jos joku asia alkaa noin kiertää päässä ja et pääse siitä eroon. Nimittäin se voi olla oire masennuksesta tai mielentilanhäiriöstä.

Vaimollasi on ollut elämää ennen sinua, se on hyväksyttävä. Se että hän ei halunnut heti sänkyyn ei meinaa mitään. Ehkä hän ajatteli, että sinussa on potentiaalia enempäänkin. Neitsyys voi olla taakka ja hän hoiti sen pois. Jos olisit harrastanut seksiä ennenkuin tapasit vaimosi niin olisiko kantasi eri?

Mustasukkaisuus myrkyttää sinun elämäsi jos annat sille vallan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..porvoosta päivää..

Vierailija
44/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai halusi hoitaa neitsyyden pois. Sitten ori tuli ja nussi maisteri läkähdyttävästi tyydyttäen isolla kalullaan aamuun asti.

Menikö oma poikuutesi vaimon kanssa?

Meni poikuus vaimon kanssa ja tämä asia vaivaa mua ihan vitust....

Vierailija
45/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai halusi hoitaa neitsyyden pois. Sitten ori tuli ja nussi maisteri läkähdyttävästi tyydyttäen isolla kalullaan aamuun asti.

Menikö oma poikuutesi vaimon kanssa?

Meni poikuus vaimon kanssa ja tämä asia vaivaa mua ihan vitust....

Ota eroa ja rupea panemaan minkä ehdit, kyllä se siitä helpottuu tai sitten petät paljon paremmannäköisten naisten kanssa, sekin auttaa.

Vierailija
46/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuat, että niistä yksi olikin vain merkityksellinen ja tärkeä sinulle. Siinä hetkessä kun nait se tuntui oikealta päätökseltä mutta jälkikäteen se ei ollut tärkeää.

Elämään kuuluu kokeilut, virheet ja eläminen. Surullisinta on jos tuhoamme hyvän suhteen vainoharhaisuuteen, mustasukkaisuutern tai katkeruuteen. Naisesi valitsi sinut, ole siitä tyytyväinen ja älä mieti mitä teki kun ei tuntenut vielä sinua. Elithän sinäkin elämääsi.

Vierailija
47/47 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen, jolla on huono itsetunto eikä ehkä hirmuisesti ulkoisia avuja tekee noin. Jos ei osaa arvostaa itseään niin panee kännissä jossain puskassa ja kertoo sitten vanhempana, että piti päästä siitä vaan eroon. Kuitenkin näistä sanojista 99 %:a tekisi asian toisin jos se olisi mahdollista eli olet vaan saanut paskan ja tyhmän ja huonolla itsetunnolla varustetun naisen. Kannattaa vaihtaa!