Seksi /neitsyysden menetys /mustasukkaisuus?
mun muija on menettänyt sen yhden illan jutussa ja se harmittaa mua ihan saakelisti, MIKSI?? Eihän se antanu mullekkaan kun vasta monen viikon päästä. MIKSI? miksi se anto sille ekalle heti?
Mitä te mietitte mun tilanteesta, miksi mua harmittaa toi, musta tuntuu aina välillä että muija sais painua hel... vaikka mä sitä rakastankin häntä, joskus ei ees seiso jos tulee mieleen sen ekakerta .... MIKSI??? ja se ei ees nähny sitä jätkää enää koskaan, miten se on voinut antaa sille?? Miksei se sit antanu mulle ? PS me ollan naimisissa ja lapsiakin on.. nyt vaan tää juttu on alkanu kaivaa mieltä... Kaikki ois paremmin jos kukaan muu ei ois tunkenu melaa sinne...
Kommentit (47)
Koska se oli seksuaalisesti haluttava, naisesi oli kännissä
tai halusi hoitaa neitsyyden
pois. Sitten ori tuli ja nussi maisteri läkähdyttävästi tyydyttäen isolla kalullaan aamuun asti.Menikö oma poikuutesi vaimon kanssa?
Joo, ja mä en sitten vissiin ollut seksuaalisesti haluttava... mä en vaan voi ymmärtää miten joku voi antaa heti... tarvii olla aika kiihottava mies ollu..... no saipahan se mies kokea jotain mitä mä en saa KOSKAAN kokea ja tuntea...
Jos se sua lohduttaa niin neitsyyden menetys on hyvin itsekeskeinen tilanne. Siinä on naiselle neitsyydenmenetys itsessään paljon tärkeämpää kuin mies (siis jos yhden illan juttu tai lyhyt suhde eikä mikään eka kerta hääyönä.
Minäkin menetin neitsyyteni kännissä, teininä ja vieraan miehen kanssa. Neistyys oli häpeä josta piti päästä eroon kun kaverit naureskeli. Eka mahdollisuus ok miehen kanssa ja homma pois alta. Myöhemmin ekat kerrat vakavasti suhtauduttavan miehen kanssa olleet ihan eri tasolla henkisesti tärkeitä. (Ja on harmittanut tuo teini-iän suhtautuminen että nolouspois.)
Älä pilaa välejänne vaimon menneiden tekojen vuoksi. Todennäköisesti ko mies on ja on ollut vaimollesi hyvin merkityksetön ja seksi voinut olla kipeää ja niin hermostunutta ettei siinä ole ollut vaimolla kauheaa kiihkoa.
Miten hyvin naiset yleensä muistaa neitsyyden viejänsä vehkeen koon ja muut asiat?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1385621/neitsyyden_v…
Mies voi saada pointsit neitsyyden viemisestä mutta neitsyyden viejä ei ole asian itsensä takia naiselle merkityksellinen ellei ole sitä muista syistä. Lyhyesä suhteessa mies on siinä usein vain väline, eli ihan turhaan korottavat itseään tästä kunniasta :)
ymmärrän, jos entiset suhteet painaa mieltä, mutta joku yksi pano ...?
oikea hetki, tunnelma, hetken päähänpisto. Jos vaimo vaikka halusi päästä neitsyydestään, sama kenen kanssa. Joskus sitä erehtyy mitä hirveimpien miesten kanssa, ja ei kai se mikään niin ihmeellinen mies ollut, kun eivät kerran edes enää uudelleen tavanneet ?
Kuule ei se eka kerta naisesta todellakaan tunnu mitenkään hyvältä ja vielä painajainen, jos se penis on iso.
HYVIN HARVOIN mikään miellyttävä kokemus. Päinvastoin, sattuu tai ei tunnu juuri miltään.
Varsinkin jos kyseessä on joku yhden illan juttu niin yksikään nainen ei jälkeenpäin haaveile siitä neitsyyden viejästä. Eikä varsinkaan silloin jos sillä oli iso, sittenhän se sattui kahta kamalammin.
nainen olisi tavannut toistekin. Usko pois, olen ollut naisten kanssa vuodenkin vain siksi että seksi on toiminut vaikkei muuten mitään yhteistä. Olet nyt mustasukkainen ja se pilaa olosi, suhteesi ja kaiken. Kun naisesi oli toisen kanssa sua ei ollut. Kun arvostaa ei halua heti sänkyyn, neitsyyden ja poikuuden kanssa eri asia. T: mies
Joo just sen takia kun se oli se ekakerta...
Ja tiedän että olen ehkä ylimustasukkainen ja ehkäpä se johtuu siitä että mulla ei oo ollu muita. kai mulla on joku "kriisi" :-) Kaipa tää joskus helpottaa..
Ei se helpota, koska jos alat itse haikailla muita niin teille tulee lopulta ero. Ihminen on siitä outo, että se ei aina tajua mitä sillä on ja haikailee muuta.
Hyvä jos tiedostat että on kriisi ja jos se vaikuttaa muutenkin elämään. Näkyykö työssäsi, muussa elämässä tyytymättömyytenä, 30v-kriisinä tms?
Itse en tajunnut olevani kriisissä vaan hain vapautusta ja uutta sykettä elämään eron kautta, vaikka syy oli itsessäni kun en ollut kasvanut ihmisenä liiton aikana.
joku ylimaallisen ihmeellinen kokemus jota muistellaan loppuelämä?
Kuule, olet väärässä. Aka monet haluaisivat unohtaa sen ekakerran, varsinkin jos se on ollut joku puolituntematon tyyppi.
Ei se helpota, koska jos alat itse haikailla muita niin teille tulee lopulta ero. Ihminen on siitä outo, että se ei aina tajua mitä sillä on ja haikailee muuta.
Hyvä jos tiedostat että on kriisi ja jos se vaikuttaa muutenkin elämään. Näkyykö työssäsi, muussa elämässä tyytymättömyytenä, 30v-kriisinä tms?
Itse en tajunnut olevani kriisissä vaan hain vapautusta ja uutta sykettä elämään eron kautta, vaikka syy oli itsessäni kun en ollut kasvanut ihmisenä liiton aikana.
Eipä näy ainakaan töissä, millä ilveellä mä nyt sitten pääsen eroon tästä olotilasta, pitäisikö vaan yrittää olla ajattelematta asiaa? voipi vaan olla vaikeeta, kaipa tämä helpottaa.
ollut neitsyt heidän suhteen alkaessa, ap olisi päässyt korkkaamaan neitsyen :D? Ja nyt ei sitten ikinä saa tietää miltä se tuntuisi?
Mitäs jos suhtautuisit niin, että teinit (jos ap:n vaimo oli teini sillä ekalla kerralla) on tyhmiä, tyhmät ihmiset tekee joskus ajattelemattomia juttuja, joista eivät ole ylpeitä jälkeen päin. Teinillä ei useinkaan ole mitään visiota, että joskus tapaan vielä tulevan puolisoni ja sitten joudun sille jotain kertomaan ekasta kerrastani. Minusta on väärä ajatusmalli ajatella että se vaimosi "antoi" jollekin tuntemattomalle ("koska se oli varmaan niin kuumottava ja isok*rpäinen"), eiköhän se ole ollut joko a) harkitsematon kännipano joka vain tapahtui tai b) joku vaan tyyppi jonka kanssa saa sen neitsyyden nyt sitten hoidettua pois alta, ettei tarvitse sitten enää selitellä kavereille. Ei siinä mistään nautinnosta varmastikaan ole ollut kyse, eikä sitä kannattaisi miehen kovin suurena kunniana pitää, jos jonkun tuntemattoman teinitytön saa "korkata".
Ilmeisesti se vaimonkin eka kerta oli ainakin jollain tasolla aika ikävä, kun ei sitä miestä sitten enää tavannut. Eikä halunnut ap:nkaan kanssa niitä puuhia heti aloittaa, ja sitten kun aloitti niin ilmeisesti ei ole lopettanutkaan ihan heti. (AP - tuntematon mies 6-1)
"Teinillä ei useinkaan ole mitään visiota, että joskus tapaan vielä tulevan puolisoni ja sitten joudun sille jotain kertomaan ekasta kerrastani."
Teineillä ei useinkaan ole myöskään kristallipalloa, josta näkisi että ensimmäinen seksikokeiluni tulee olemaan surkea räpellys, jonka olisin yhtä hyvin voinut jättää tekemättä ja odottaa pari vuotta, että törmään tulevaan puolisooni. Vaan teini helposti luulee että elämää ei ole teini-iän jälkeen ja jos ei ole neitsyys mennyt rippikouluikäisenä, niin alkaa olla jo kiire löytää joku, ihan sama miten siitä neitsyydestään pääsee eroon, kunhan pääsee.
joku ylimaallisen ihmeellinen kokemus jota muistellaan loppuelämä?
Kuule, olet väärässä. Aka monet haluaisivat unohtaa sen ekakerran, varsinkin jos se on ollut joku puolituntematon tyyppi.
Joo tää on tyhmää mutta musta vaan tuntuu että se on ollut vaimolle "ylimaallisen ihmeellinen kokemus jota muistellaan loppuelämä"
Koska hän ei voi siitä kertoa.
hyväksikäyttötilanne, tai joku muu vastaava, jonka vaimo on tietoisesti yrittänyt unohtaa ja josta ei halua siksi puhua. Tai sitten ei oikeastikaan muista. Ja sinun kanssa se ei ole hypännyt heti sänkyyn, koska on ajatellut että tästä voi tulla jotain paljon parempaa, niin kuin ilmeisesti tulikin, haluaisitko olla se eka kerta mieluummin, se jota ei enää voinut edes nähdä uudestaan...
Ehkä sun kuitenkin kannattaisi rouvasi kanssa keskustella asiasta vielä, koita vaikka rauhallisena hetkenä ottaa asia esille eri kautta kuin tähän asti, sano ettet syytä häntä mistään, mutta että voit nyt itse huonosti asian kanssa ja olet epävarma, ja kysy vaikka miksei vaimo halua tästä asiasta puhua.
... jonka mielestä eka kerta olisi ollut jotenkin hieno ja ihmeellinen. Lähinnä se on ollut kamala kokemus, joka halutaan mielellään unohtaa, eikä kaivella esiin. Mikäli kyseessä olisi ollut joku vaimosi elämän intohimo, olisi hän tietysti jatkanut kyseisen tyypin tapailua.
Epäilen, että kyseessä oli vaimollesi ikävä kokemus, jota ei todella halua muistella, eikä halua häntä siitä enää muistutettavan.
katsoneeni kelloa silloin, ei ollut kivaa ei, sohva veressä ja paikat kuivana, sattui ja toivoi, että mies lopettaisi. Saman tien häivyin pyynnöistä huolimatta yhdynnän jälkeen. Ja päädyin seurustelemaan saman miehen kanssa myöhemmin.Joku neitsyys kai merkitsee miehille eri asia kuin naisille.
ettei halunnut samaa heti enää uudelleen
tai halusi hoitaa neitsyyden pois. Sitten ori tuli ja nussi maisteri läkähdyttävästi tyydyttäen isolla kalullaan aamuun asti.
Menikö oma poikuutesi vaimon kanssa?
kuten minäkin:
hoiti neitsyyden pois ja se siitä.
Älä ota kilareita moisesta asiasta.
Oliko sinulla poikuus tallella vielä kun tapasit vaimosi?
Minusta sinun ei yhtään tarvitsisi murehtia tuommoisia. Se, että tyttösi odotti kanssasi seksiä vain tarkoittaa, että merkitsit hänelle paljon ja hän otti teidät vakavasti. Munkin poikaystävällä oli takana yhden illan juttuja kun aloimme tapailla, mutta emme silti menneet heti sänkyyn ja myöhemmin hänkin sanoi, ettei se olisi tullut edes mieleen koska oli liian aikaista. Ihan siis vain siksi että minä olin vakavampi juttu, enkä mikään yhden illan säätö ja tällöin seksikin merkitsi enemmän ja sitä oli hyvä vähän odottaa.
Itse olisin myös ihan hyvin voinut menettää neitsyyteni humalassa jollekin yhden illan tutulle, vaikka näin ei sitten käynytkään. Ja ihan vain kokemuksenhalusta ja senkin takia, että olisin halunnut sen pois alta eikä neitsyys ollut minulle mikään iso juttu. Harkitsin asiaa, kun olin vielä neitsyt eikä kivoja poikaystäväehdokkaita ollut näkyvissä, mutta olisin silti halunnut kokeilla seksiä. Omissa ajatuksissa kyseessä olisi ollut joku ihan merkityksetön tyyppi, jonka kanssa ei olisi tarvinnut pahemmin jännittää, ja jota ei olisi tarvinnut enää sen jälkeen nähdä. Tod. näk. tyttöystäväsi kohdallakaan kyse ei ollut siitä, että mies olisi ollut vaan niin "kiihottava", vaan hän vain halusi kokeilla, eikä itse kokemus tai henkilö ilmeisesti olleet kovinkaan merkityksellisiä, koska silloinhan juttu olisi varmaan jatkunut. (ja sitä paitsi miehen varustuksen kokoa on aika vaikea arvioida ennen kuin jo ollaan sängyssä, ja ekoilla kerroilla suurempi vain sattuu enemmän, joten ihan turha miettiä tollasia suurimunaisuusjuttuja myöskään).
Ja eka kerta on kyllä aikamoista sähläystä ja sattuu jonkin verran, ei ollenkaan niin nautinnollista kuin sitten myöhemmin. Luultavasti nuo menneisyyden kokemukset on olleet ikäviä kumppanillesikin, eikä hän siksi halua niistä puhua. Ja muutenkaan ei pitäisi aiemmista seksikokemuksista puolisolle kovin tarkkaan kertoa, sellainen menneisyyden vatvominen ei ole minusta kummallekaan hyväksi (nimim. itse toivoisin tietäväni vähän vähemmän poikaystäväni eksistä).
Lisäksi olet minusta hieman liian mustasukkainen ottaen huomioon, ettei tässä ole mitään aihetta siihen, ja vaimosi voi hyvin kokea sen ahdistavaksi. Unohtaisit tuon ja keskittyisit siihen mitä teillä on nyt.