Miehelläni on juntti kaveri. Ihan mukava, mutta sellainen tekun käynyt
autonrassaaja ja lätkän katselija. Opiskeli kyllä työn ohella amk-insinööriksi ja nyt on opettaja, mutta juntti mikä juntti, ei siitä opiskelemalla eroon pääse.
Yksi junttiuden merkeistä on se, että hän ei voi sietää ruotsalaisia, ilmeisesti joku alemmuuskompleksi vai olisiko tullut trauma jostain hävityistä jääkiekko-otteluista. Sillä yhtään ruotsalaista hän ei taatusti tunne henkilökohtaisesti.
No, junttius jatkuu: kunnon junttina hän jotenkin pitää myös osaa suomalaisista ruotsalaisina, nimittäin ruotsinkielisiä.
En yhtään ihmettelisi, vaikka tämä juntti äänestäisikin Perussuomalaisia, Grundfinska.
Ei hän kyllä ruotsinkielisiäkään tunne.
Kommentit (7)
aika moni suomalainen ei tunne yhtään ruotsalaista tai ruotsinkielistä, eikä se varmaan niistä vielä juntteja tee? Tai ylipäätään se ettei pidä jostain. Kuinka juntiksi lasket itsesi kun et pidä miehesi ystävästä? Onko vähemmän junttia olla pitämättä tuntemastaan ihmisestä vai tuntemattomista? Entä jos muistat aina muistuttaa miehesi ystävää tästä hänen juntti piirteestään? Kuinka junttia se on?
Nämä juntit panettelevat perussuomalaisia ja maalaisia ja sanovat heitä junteiksi
Minäkin tunnen monta junttia. Nämä juntit panettelevat perussuomalaisia ja maalaisia ja sanovat heitä junteiksi
palvovat persussuomalaisia, lähinnä Timo Soinia ja Halla-ahoa
Nämä juntit panettelevat perussuomalaisia ja maalaisia ja sanovat heitä junteiksi
Huhtikuun alussa eräs ihana mies pelasti minun päiväni kun auto tilttasi kesken matkan. Olin lasten kanssa mummolaan menossa enkä itse olsi todellakaan osannut tehdä muuta kuin soittaa apua. Tämä auton rassaaja eli aloittajan mielestä juntti huomasi tilanteen ja pysähtyi katsomaan mikä hätänä. Korjasi vian ja pääsimme jatkamaan matkaa.
juntti ei panettele ystävänsä puoliskoa pöllöpalstoilla:)