Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko just Jumbon STockalla jotenkin erityisen huono palvelu?

Vierailija
13.05.2011 |

YLeensä olen tottunut saamaan hyvää ja ystävällistä palvelua Stockalla (keskusta, Tapiola), palautukset, kyselyt, tilaukset, reklamaatiot jne. on hoidettu aina hyvin ja asiallisesti.

Jumbossa usean kerran saanut ihme nuivaa palvelua. Esim.

- palautin Hulluilta Päviiltä ostettua, mutta mielestäni selvästi huonosti mitoitettua vaatetta (vyötärö ihan liian löysä verrattuna muihin samankokoisiin saman merkin vaatteisiin, ja vyötärönauhakin oli oudon löysän oloinen). 2 myyjää ei meinannut ensin millään uskoa että siinä on vikaa, suostuivat lopulta palauttamaan rahat.

- yksi tuote oli virheellistä kokoa pakkaukseen nähden. Sen sai sentään palauttaa, mutta eivät suostuneet kuitenkaan ottamaan asiakseen soittaa takaisin, milloin oikea tuote tulee! oli sikäli harmi kun kyse oli setistä johon tarttin tän yhden osan myös.

- kun menin itse katsomaan niillä paikkein, kun tuotteita piti arvion mukaan tulla, näin että oli puoliksi avattuja ja purettuja laatikoita missä vastaavia tavaroita, mutta eivät voineet niistä silti alkaa sitten auttaa mulle sitä tavaraa silti, vaan että "tulet toisen kerran kun näitä on ehditty katsella". (Ostin lopulta keskustasta.)

- muutenkin välillä asiantuntematonta "en tiedä"-vastausta / alennuskampanjoista "mikähän tää on"-tyyliä yms. palveluhalutonta saanut useamman kerran, mutta sellaista toki voi ollakin jos sattuu harjoittelija tms. Näitä vaan ollut tosi monta kertaa ja eri osastoilla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekä Jumbon että Itiksen Stockan asiakaskunta ole hieman erilaista kuin Tapiolassa tai keskustassa, ja hlökunta on varmaan nähnyt kaikenlaista...

Vierailija
2/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Stockalla yleensäkin. Toki 2:n viestissäkin lienee pieni totuuden jyvänen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just etsin erästä tiettyä legopakettia, ja myyjä oli tosi auttavainen. Löysi haetun varastosta, vaikka annoin nimen väärin. Sain vielä jonkun mainoslegon kaupan päälle. Samoin aiemmin, kun Hulluilta päiviltä ostettu digiboxi temppuili. Se li varsinainen saaga, mutta henkilökunta oli eritttäin auttavaista ja todella halusivat auttaa mun ongelmassa. Epäilen , etten parempaa palvelua sais mistään.

Puhumattakaan herkun lihatiskin myyjistä, jolta saa hyviä vinkkejä ja ehdotuksia:-)

Vierailija
4/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekä Jumbon että Itiksen Stockan asiakaskunta ole hieman erilaista kuin Tapiolassa tai keskustassa, ja hlökunta on varmaan nähnyt kaikenlaista...

on melkoisen samaa paikasta riippumatta. Itse käyn tapiolassa, jumbossa, itiksessä, keskustassa ja samannäköistä asiakaskuntaa siellä käy. Olen saanut hyvää palvelua noissa jokaisessa. Sinulla on saattanut käydä huono tuuri. Parhaimman palvelun koskaan olen saanut vuosia sitten itiksen stockan ruokapuolella. Vieläkin sitä muistelen hyvillä mielin.

Ja eikös stockkalla muuten ole tuotteen palautusoikeus tietyn ajan ostopäivän jälkeen riippumatta siitä, onko tuote viallinen vai ei ja kunahan ei ole käytetty. Itse olen ainakin katumapäälle tultuani palauttanut tavaraa ja samoin aviomieheni, eikä koskaan ole mitään ihmettelyjä ollut.

Vierailija
5/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimesen 2 vuoden aikana käyty useempi kerta kuussa niin Herkussa kun tavaratalon puolellakin

Vierailija
6/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elektroniikka laitteen joka meni rikki. Löysin netistä keskustelua että on sen laitteen tyyppivika. Vein laitteen takasin Jumbon Stokkalle ja lähettivät huoltoon, jossa piti kestää noin 2 viikkoa. Kun kuukausi oli mennyt eikä mitään ollut kuulunut kävin kyselemässä sitä. Sain vastaukseksi että kysy itse huollosta. Sanoin että minä olen laitteen teille tuonnut ja teiltä sitä silloin kysyn! Lupasivat ottaa yhteyttä. Odotin taas muutaman viikon ja mitään ei tapahtunut. Laitoin palautetta osastonvastaavalle tms. ja jolloin sain yhteydenoton että ovat hyvin pahoillaan ja voin hakea rahat takaisin. Sain kahvikupungin vaivasta ja kahden kuukauden odottelusta ilman laitetta!

Vierailija
7/7 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain on asiakaskunta erilaista... Just yks päivä keskustan stockan ovista "ryhmi" pari pultsarin näköistä hampparia, en tosin tiedä pääsivätkö paljon ovea pidemmälle. Siis on joka lähtöön porukkaa.

Itse olen huomannut Jumbossa kyllä saman. Olin varannut sinne erään paidan, jota menin hakemaan pari päivää myöhässä. olin soittanut sinne että tulen vasta xx päivänä ja asia piti olla ok. Kun menin paitaa hakemaan oli se viety roikkumaan tankoon ja hävinnyt. Myyjä vain totesi, että usein puhelimessa myyjät voivat sanoa että jatkavat varauksen voimassaoloaikaa katsomatta edes onko tuote vielä kaapissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi