Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahhaahahaaa.....NYT MÄ TAJUAN !!!!

Vierailija
28.10.2005 |

Mun ÄO on mitattu ja se on 148. Suomen keskiarvo on 98,1. Ei ihme että täällä saa nauraa ihan sikana mammojen juttuja. TE OOTTEKIN OIKEESTI NIIN TYHMIÄ :-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis teknisesti älykäs henkilö, joka EI ole sosiaalisesti lahjakas, on usein huomattavasti heikommilla mm. työmarkkinoilla.

terv:17

Vierailija
22/25 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo vaikuttaa kyllä aika jääviltä tuo haukkuun ketään älynväläykseks.... Mutta pointti oli kuitenkin osuva, keskustelu hyyty heti kun joku (eli 17) tuli esittään faktatietoa, johan loppu ap:n pullistelut. En ymmärrä miksi keskustelu mielenkiintoisesta asiasta hyytyi, kiva kun kerrankin voi sivistää itseään myös täällä av-palstalla. Mutta niinhän se on että totuus kirpasee. Oisko 17 jotain linkkinvinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tieteellisesti perustelematonta tietoa, joka tuo ilmi vain tutkijan subjektiivisen näkökulman. Googlen kautta löytyy vaikka mitä, kurkkaappa sieltä aluksi!!

terv:17

Vierailija
24/25 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katon eka sieltä. Harmi et keskustelu tyssäs, mut mä ainakin opin jotain!!

Vierailija
25/25 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole tainnut perehtyä psykologiaan. Älykkyyttä on tutkitusti 8 eri toisistaan riippuvaa lajia ja niitä voidaan kaikkia mitata samalla tavalla kuin matemaattis-loogista älykkyyttä.

Mutta voinet älykkäänä ihmisenä perehtyä asiaan itse =)