Hahhaahahaaa.....NYT MÄ TAJUAN !!!!
Mun ÄO on mitattu ja se on 148. Suomen keskiarvo on 98,1. Ei ihme että täällä saa nauraa ihan sikana mammojen juttuja. TE OOTTEKIN OIKEESTI NIIN TYHMIÄ :-)
Kommentit (25)
joo vaikuttaa kyllä aika jääviltä tuo haukkuun ketään älynväläykseks.... Mutta pointti oli kuitenkin osuva, keskustelu hyyty heti kun joku (eli 17) tuli esittään faktatietoa, johan loppu ap:n pullistelut. En ymmärrä miksi keskustelu mielenkiintoisesta asiasta hyytyi, kiva kun kerrankin voi sivistää itseään myös täällä av-palstalla. Mutta niinhän se on että totuus kirpasee. Oisko 17 jotain linkkinvinkkejä?
eli tieteellisesti perustelematonta tietoa, joka tuo ilmi vain tutkijan subjektiivisen näkökulman. Googlen kautta löytyy vaikka mitä, kurkkaappa sieltä aluksi!!
terv:17
mä katon eka sieltä. Harmi et keskustelu tyssäs, mut mä ainakin opin jotain!!
et ole tainnut perehtyä psykologiaan. Älykkyyttä on tutkitusti 8 eri toisistaan riippuvaa lajia ja niitä voidaan kaikkia mitata samalla tavalla kuin matemaattis-loogista älykkyyttä.
Mutta voinet älykkäänä ihmisenä perehtyä asiaan itse =)
eli siis teknisesti älykäs henkilö, joka EI ole sosiaalisesti lahjakas, on usein huomattavasti heikommilla mm. työmarkkinoilla.
terv:17