Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-juhlat ja 9:n loppujuhlat samaan aikaan ?

Vierailija
13.05.2011 |

MOLEMMAT on nuorille tärkeitä... tietty minun mielestä yo-juhlat (siis lakin jakotilaisuus) ovat tärkeät, mutta samaan aikaan nuorimmaisella on 9:n päättäjäisjuhlat eli jaetaan kanssa todistus jokaiselle erikseen ja on ruusujen jako ja ohjelmaa.

Kun vanhin pääsi 9:ltä niin nuoremmalla oli silloin 6:n loppujuhlat ja SILLOINKAAN en päässyt hänen "tärkeään" juhlaan kun menin sinne 9:ltä pääsenvän juhlaan

Ja nyt taas sama juttu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hämeessä lukioiden juhlat ovat tarkoituksella sen verran myöhemmin, että ehtii molempiin, vaikka pitäisi ajaa välillä 40 km.

Vierailija
2/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan kutosen kevätjuhlat ihan normaalisti jo hyvissä ajoin, viimeisenä päivänä sitten vain tokarinjako, jossa ei vanhempia ollut edes mukana.

Ysillä sama homma.

Ihan omassa luokassa taisi olla ja jätskit päälle. Ei sinne kenenkään vanhempia edes oltu kutsuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Vanhin pääsee 9:ltä ja nuorin 6:lta. Molemmisssa kouluissa on tapana järjestää juhlat: jaetaan todistukset ja kukat ja on ohjelmaa. On nuorille tärkeä juhla.

Kunmpaan menen, siinä ongelma. Ja siis 3:n vuoden päästä sama ongelma... kun vanhin pääse ylioppilaaksi ja nuorin 9:ltä

Paska

Vierailija
4/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies menee toisiin ja mä toisiin.

Kumma, ettei koulut neuvottele näistä keskenään, että juhlat olis porrastetusti, kun perheissä on eri-ikäisiä lapsia.

Vierailija
5/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis 6:lta pääsevä ja 9:ltä pääsevä ERI kouluissa. Ja jos 9:n päätösjuhla on tänä vuonna samaan aikaan kuin lukiossa niin samalla tavalla se varmaan on kolmen vuoden päästäkin

Vierailija
6/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus jakauduttu, mies toisiin juhliin ja minä toisiin.

Vierailija
7/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se enää auta !

Sääli vaan kun en pääse molempiin

Vierailija
8/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti meni eri paikkaan kun isä.

Näin oli edes toinen vanhempi paikalla kun oli lapselle tärkeä tilaisuus.

Vierailija
9/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin ysillä, ja veli sai lakin samana vuonna. Itsestäänselvää oli, että vanhemmat menee sinne lakitukseen, kun se on "tärkempi". Eikä jäänyt siitä mitään hampaankoloon. Ysi luokkalainen on jo sen verran vanha että ymmärtää. Sanot hänelle että tietysti sitten kun sinä valmistut, tulemme sinun juhliisi. Muistat sitten kotona, tai jo aamulla häntä jollakin lahjalla/kukalla yms.

Kouluthan eivät tietenkään ole välttämättä saman kunnan alueella, niin siitähän se päällekkäisyys voi johtua, ei pelkästä laiskuudesta ja ajattelemattomuudesta. Onnea vaan molemmille koulunsa päättäville :)

Vierailija
10/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakoulun ja yläkoulun juhlat alkavat klo 8 tai 9 ja ylioppilasjuhlat klo 10. Onhan siinä sovittamista mutta joskus on vaan jakauduttava, mummi menee nuorempien juhliin tai isi, minä olen aina arvottanut vanhimman juhlat tärkeimmiksi.

Vierailija
11/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vanhempia ollut:) Siis ei kenenkään.

Vierailija
12/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siellä vanhempia, pojat puvuissa, tytöt mekoissa, esityksiä, puheita jne.

Vierailija
13/13 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joutuu muutkin tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi