Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilu seksi: mies laukeaa aina, minä ehkä kerran kuussa

Vierailija
13.05.2011 |

Olemme olleet yhdessä viitisen vuotta, lapsia ei ole. Harrastamme seksiä pari-kolme kertaa viikossa, ja mies laukeaa yleensä aina. Esileikki on hyvin lyhyt, mies puristaa tisseistä pari kertaa ja ehkä hyväilee minuutin, sen jälkeen pitää jo päästä sisään. Aktin aikana emme juuri suutele, eikä mies yritä mitenkään pitää minua kiihottuneena, joten jos olenkin vähän kostunut, kuivun nopeasti. Mies kostuttaa minua syljellään tai luikkarilla. Hän laukeaa ja lähdemme pesulle.

Nautin yhdynnästä jonkin verran, mutta laukeaminen ei ole lähelläkään. Laukean vain, jos mies jaksaa hyväillä suulla ja käsin, mutta hän jaksaa paneutua siihen ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Olen aivan tuskissani, kun en saa laueta.

Kerran sanoin miehelleni, että minusta olisi kiva saada usemammin. Hän oli aidosti yllättynyt, ja sanoi, ettei tiennyt sen olevan minulle tärkeää. Mikään ei kuitenkaan ole muuttunut. Pidän itseni siistinä ja huolehdin hygieniasta. En haluaisi painostaa miestä hyväilemään, koska jos minulla on tunne, että kaikki tapahtuu velvollisuudesta, on nauttiminen vaikeaa... Miten ilmaisisin asian miehelle kauniisti mutta jämäkästi? Vai onkohan edessä jonkun apuvälineen osto, jolla saisin pitää kivaa yksikseni..?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen on ihan itse siitä vastuussa.

Eikö rakkaussuhteessa voisi vaikka seisoa päällänsä toisen orgasmin takia? Kyllä mä ainakin miellän asian niin, että jos yhdessä ollaan ja ainoa seksikumppani on se oma puoliso, niin kummankin toiveet tulisi ottaa huomioon.

Jos sen oman kumppanin kanssa ei ole mahdollista saada toivomaansa seksuaalista nautintoa, niin kenen kanssa sitten? Kyllä siinä mielessä mieskin on vastuussa naisen seksuaalisesta hyvinvoinnista. Ei ap:n toiveet mitään outoja tai kohtuuttomia olleet. Eiköhän suurinpiirtein jokainen nainen toivo saavansa orgasmeja ja nautintoa?

Meillä mies pyytää aina välillä, että rapsuttelisin hänen käsivarsiaan, koska nauttii siitä. Itse en erityisesti välittäisi rapsutella. Sitten mies kysyi multa, että kukas häntä sitten rapsuttelee, jos en mä, hänen puolisonsa? - Hyvä kysymys. Rapsuttelen nykyään mielellään, vain minä pystyn hänelle tämän ilon suomaan.

Samaa ap voisi kysyä mieheltään: Kenen kanssa ne orgasmit sitten saadaan, jos ei oman miehen kanssa?

Mutta nainen on silti VASTUUSSA omasta orgasmistaan.

Vierailija
2/72 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen täytyy seistä päällänsä naisen orkun takia?

Kyllä se nainen on ihan itse siitä vastuussa.

Sanotaanko niin, että jos vaimoni nautinnon takia minun täytyisi seistä päälläni, niin seisoisin. Tietenkin paras tilanne on, että seksi miellyttää molempia samaan aikaan, mutta kyllä sitä joskus on kiva antaa ihan pyyteettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää yksipuolista seksiä.

Suhde on nyt myös päättynyt tästä samaisesta syystä.

Vierailija
4/72 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko niin, että jos vaimoni nautinnon takia minun täytyisi seistä päälläni, niin seisoisin. Tietenkin paras tilanne on, että seksi miellyttää molempia samaan aikaan, mutta kyllä sitä joskus on kiva antaa ihan pyyteettä.

Vierailija
5/72 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin alkuun puoli väliin matkaa. (Sitten yhdynnän aikana voit hyväillä itsellesi orgasmin.)

Vierailija
6/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu ukolle on onneksi tärkeää myös minun tyydyttämiseni. Miten olis jos ihan oikeasti puhuisit asiasta miehellesi, ja sanoisit ihan suoraan ettet tahdo olla vain panoreikä. Ja omat kädet mukaan ja sano sille että tästä kultasen, myös minulla on tarpeeni. Vain ja ainoastaan puhumalla tuosta pääsee. ja jos loukkaa niin voi voi.minuakin loukkaisi se etten saisi tyydytystä.

Vierailija
7/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokeillaanko niin, että ennen yhdyntää nuolisit mulle orgasmin?

Vierailija
8/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista tilannetta.

Musta orgasmi on se seksi sokeri ja tekee siitä "harrastamisen" arvoista.

Kyllähän aikuisten ihmisten pitää voida asiasta puhua ja sanoa. Voithan sä sanoa miehelle, että jos kerran hänelle orgasmi on yhdentekevää, niin voitte lopettaa yhdynnät kokonaan?

Vierailija
9/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin alkuun puoli väliin matkaa.

(Sitten yhdynnän aikana voit hyväillä itsellesi orgasmin.)

Vierailija
10/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä tilanne on jatkunut jo melkein 25 vuotta!

Joten kokemuksesta voin sanoa, ettei tilanne tuosta muutu. Olen yrittänyt sanoa, että HALUAN orgasmin JOKA kerta. Olen yrittänyt yhdynnässä joka tavoin osoittaa ja kertoa, että jatketaan.

Mutta ei. Mikään ei auta. Mies laukeaa joka kerta, mutta minun tyydyttämiseni ei ole tärkeää.

Hän on lukenut, ettei naiselle laukeaminen ole niin tärkeää, joten ei asian pitäisi olla minullekaan tärkeä. Mutta kun on!

Minusta seksi miehen kanssa on ajanhukkaa.

Miksi sitä pitää harrastaa kun en saa siitä mitään?

Ja nyt joku älypää tietysti sanoo, että rakkaudesta mieheen. Aha, mutta missäs on hänen rakkautensa minua kohtaan, että voisi hoidella minut?

Tällä hetkellä on tilanne se, että haluan enemmän sooloseksiä, jossa saan AINA.

Ja turha varmaan lisätä, että mies haukkuu minua pihtariksi ja vaikka miksi kun en halua seksiä hänen kanssaan.

(Kunhan lapset tuosta kasvavat, niin äiti aloittaa uuden elämän.....)

Vierailija
11/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on osaa hyväillä itselleni orkkua. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaa, en ole koskaan harrastanut omaa kivaa, koska se ei kertakaikkiaan tunnu miltään. Tai ehkä kiihotun vähän, mutten ole koskaan saanut sillätavoin. Mieheni on kyllä erittäin taitava, ja saa halutessaan minut laukeamaan muutamassa minuutissa. Jostain syystä ei vain jaksa tehdä sitä kovin usein. Enkä oikein halua painostaakaan - mielummin toivon, että mies omasta tahdostaan haluaisi antaa minulle nautintoa. Kamalaa ajatella, että loppuelämäni on tällaista kituuttelua. :/

-ap

Tai ainakin alkuun puoli väliin matkaa. (Sitten yhdynnän aikana voit hyväillä itsellesi orgasmin.)

Vierailija
12/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on osaa hyväillä itselleni orkkua.

...siis en osaa...

-ap

Vierailija
13/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti lopettanut seksin ajattelemisen, sillä ajatukset johdattavat haluun ja halu pettymykseen.

Vierailija
14/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti lopettanut seksin ajattelemisen, sillä ajatukset johdattavat haluun ja halu pettymykseen.

Alan huomata tuon itsestänikin, enkä ole vielä edes kolmeakymmentä! :/ Miehen alkaessa osittaa elkeitä halusta, huomaan ajattelevani, että "en varmaan saa tälläkään kertaa" ja niin siinä yleensä käy.

Aina sanotaan, että ei saisi aloittaa keskustelua tyyliin "sinä aina" tai "et koskaan", mutta se keskustelumme taitaisi alkaa juuri noin... Miten voi kauniisti sanoa, että et sitten huomioi minua ollenkaan sängyssä?

Vierailija
15/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on osaa hyväillä itselleni orkkua. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaa, en ole koskaan harrastanut omaa kivaa, koska se ei kertakaikkiaan tunnu miltään. Tai ehkä kiihotun vähän, mutten ole koskaan saanut sillätavoin. Mieheni on kyllä erittäin taitava, ja saa halutessaan minut laukeamaan muutamassa minuutissa. Jostain syystä ei vain jaksa tehdä sitä kovin usein. Enkä oikein halua painostaakaan - mielummin toivon, että mies omasta tahdostaan haluaisi antaa minulle nautintoa. Kamalaa ajatella, että loppuelämäni on tällaista kituuttelua. :/

-ap

Ostaisit hyvä vibran?

Vierailija
16/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas teen orkut joka kerta yhdynnän aikana, joskus toisen ti kolmannen kerran. Minusta itsetyydytys on hyvin tekninen juttu, jonka oppii tutustumalla omaan kehoonsa. Miksi antaa miehen vaan "jyystää" kun voi itse edes auttaa mukana lämpeämistä. Meilläkään mies ei osaa oikein yhdynnän aikana minua hyväillä, suulla kyllä onnistuu. Ja usein meneekin niin, että itse saan nopeammin orgasmin, mies tulee vasta sen jälkeen, kun olen jo hyvin kostunut.

että on osaa hyväillä itselleni orkkua.

...siis en osaa...

-ap

Vierailija
17/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimittäin ihan tosissaan yrittää tyydyttää mua mutta en vaan saa :/ aina ensin nuolee ja sormettaa ennen kuin tulee sisään, mutta silti ei onnistu. En ole ikinä saanut orgasmia mieheltä, vaikka suht aktiivista seksielämää takana lähes kymmenen vuotta eri miesten kanssa.

Luulen että sitä masentaa asia paljonkin vaikkei sitä myönnä, ollaan kuitenkin jo kaksi vuotta oltu yhdessä ettei mikään ihan tuore suhde ole. Mitään orgasmifeikkausta en ole onneksi aloittanut, siitä kierteestä olisi vaikea päästä eroon.

Vierailija
18/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri asia hyväillä itseään yksinään kuin silloin, kun on mies mukana. Otatte aikaa ja harjottelet ja kokeilet mikä susta tuntuu hyvältä. Jos sekään ei auta, niin laita ihmeessä miehes saamaan sua useammin. Sanot, että sä et anna, jos sä et saa myös. ;-)

Vierailija
19/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän hyväilee sinua sen jälkeen, kun on itse saanut orgasmin. Yleensä miehet eivät ole siinä vaiheessa enää niin kärsimättömiä.

Vierailija
20/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laukeaa aina, minä en koskaan.

saan orgasmin vain itse masturboidessa ja en pysty miehen nähden siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan