Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäreilu seksi: mies laukeaa aina, minä ehkä kerran kuussa

Vierailija
13.05.2011 |

Olemme olleet yhdessä viitisen vuotta, lapsia ei ole. Harrastamme seksiä pari-kolme kertaa viikossa, ja mies laukeaa yleensä aina. Esileikki on hyvin lyhyt, mies puristaa tisseistä pari kertaa ja ehkä hyväilee minuutin, sen jälkeen pitää jo päästä sisään. Aktin aikana emme juuri suutele, eikä mies yritä mitenkään pitää minua kiihottuneena, joten jos olenkin vähän kostunut, kuivun nopeasti. Mies kostuttaa minua syljellään tai luikkarilla. Hän laukeaa ja lähdemme pesulle.

Nautin yhdynnästä jonkin verran, mutta laukeaminen ei ole lähelläkään. Laukean vain, jos mies jaksaa hyväillä suulla ja käsin, mutta hän jaksaa paneutua siihen ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Olen aivan tuskissani, kun en saa laueta.

Kerran sanoin miehelleni, että minusta olisi kiva saada usemammin. Hän oli aidosti yllättynyt, ja sanoi, ettei tiennyt sen olevan minulle tärkeää. Mikään ei kuitenkaan ole muuttunut. Pidän itseni siistinä ja huolehdin hygieniasta. En haluaisi painostaa miestä hyväilemään, koska jos minulla on tunne, että kaikki tapahtuu velvollisuudesta, on nauttiminen vaikeaa... Miten ilmaisisin asian miehelle kauniisti mutta jämäkästi? Vai onkohan edessä jonkun apuvälineen osto, jolla saisin pitää kivaa yksikseni..?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jalat auki ja kuivana sisään...

Vierailija
62/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi mitään ihme järjestelyjä tai asentoja. 10 min suulla ja käsin hyväilyä kerran viikossa ei liene mahdoton vaatimus? Se riittäisi minulle vallan mainiosti, ja ehkä hieman pdempi esileikki ennen yhdyntää, että ehtisin kunnolla mukaan...

Meillä on itse asiassa yksi vähän Hitachia muistuttava lihastenhieromalaite, jolla leikin silloin tällöin... en siis ole ihan 100 % miehen varassa. Mutta ei se korvaa oman rakkaan antamaa hyväilyä... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi mitään ihme järjestelyjä tai asentoja. 10 min suulla ja käsin hyväilyä kerran viikossa ei liene mahdoton vaatimus? Se riittäisi minulle vallan mainiosti, ja ehkä hieman pdempi esileikki ennen yhdyntää, että ehtisin kunnolla mukaan...

Meillä on itse asiassa yksi vähän Hitachia muistuttava lihastenhieromalaite, jolla leikin silloin tällöin... en siis ole ihan 100 % miehen varassa. Mutta ei se korvaa oman rakkaan antamaa hyväilyä... :/

oli siis ap:n tekstiä

Vierailija
64/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitellakaan asiaa. Itselläni on päinvastainen ongelma eli saan liiankin nopeasti. Ja olen tosiaan nainen.

Olemme koittaneet vaikka mitä, ei auta jos sattuu olemaan sellainen fiilis.

Vierailija
65/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitellakaan asiaa. Itselläni on päinvastainen ongelma eli saan liiankin nopeasti. Ja olen tosiaan nainen.

mä saan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Vierailija
66/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen on ihan itse siitä vastuussa.

Mieskään ei tarvitse naista mihinkään. Vedelkööt siis käteen.

Vierailija
67/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Kiitos - nämä auttoivat hurjasti

;D

-ap

Vierailija
68/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskään ei tarvitse naista mihinkään. Vedelkööt siis käteen.

Vierailija
69/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi törmään, hapannaamoihin ja kärttysiin naisiin,,,useikin.

Vierailija
70/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi törmään, hapannaamoihin ja kärttysiin naisiin,,,useikin.

Miksi?

Vierailija
71/72 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen on ihan itse siitä vastuussa.

Eikö rakkaussuhteessa voisi vaikka seisoa päällänsä toisen orgasmin takia? Kyllä mä ainakin miellän asian niin, että jos yhdessä ollaan ja ainoa seksikumppani on se oma puoliso, niin kummankin toiveet tulisi ottaa huomioon.

Jos sen oman kumppanin kanssa ei ole mahdollista saada toivomaansa seksuaalista nautintoa, niin kenen kanssa sitten? Kyllä siinä mielessä mieskin on vastuussa naisen seksuaalisesta hyvinvoinnista. Ei ap:n toiveet mitään outoja tai kohtuuttomia olleet. Eiköhän suurinpiirtein jokainen nainen toivo saavansa orgasmeja ja nautintoa?

Meillä mies pyytää aina välillä, että rapsuttelisin hänen käsivarsiaan, koska nauttii siitä. Itse en erityisesti välittäisi rapsutella. Sitten mies kysyi multa, että kukas häntä sitten rapsuttelee, jos en mä, hänen puolisonsa? - Hyvä kysymys. Rapsuttelen nykyään mielellään, vain minä pystyn hänelle tämän ilon suomaan.

Samaa ap voisi kysyä mieheltään: Kenen kanssa ne orgasmit sitten saadaan, jos ei oman miehen kanssa?

Vierailija
72/72 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan melkein joka päivä ja saan joka kerta