Yksin baariin, apuja pliis!
En ole koskaan käynyt yksin baarissa (en kyllä juuri muutenkaan). Nyt tekis mieli, mutta taitaa puuttua pahemman kerran uskallusta. Haluaisin siis seuraa ja itsetunnon kohotusta. Kehtaako yksin mennä baariin? Tiskille vai pöytään? Miten sitä seuraa saa jos ei ole mikään missityyppinen vaan tavallinen päälle kolmekymppinen nainen?
Tiedän, kuulostan säälittävältä ja niin taidan ollakin, mutta jotain sutinaa nyt kaipaisin!
Kommentit (75)
Toi kännykkäjuttu oli kyl hyvä :D
suikkarista ne miehet ovat vielä enemmän hyvillään!
suikkarista ne miehet ovat vielä enemmän hyvillään!
Jos pussailua haluat niin tee se baarissa.
En lähde kenenkään kanssa minnekään :D
Olin pilkkuun asti ja sain mitä halusinkin, eli läheisyyttä ja pussailua. Enemmänkin olis ollut tarjolla, mutta ei kiitos jatkoille :D.
Olen nyt kyllä tyytyväinen!
ap
Minkä vaatteen laitoit?
Olin pilkkuun asti ja sain mitä halusinkin, eli läheisyyttä ja pussailua. Enemmänkin olis ollut tarjolla, mutta ei kiitos jatkoille :D.
Olen nyt kyllä tyytyväinen!
ap
Itseasiassa pussailin neljän kanssa, joista puolet oli semmoisia, joita olis voinu pussailla silmät auki ja valoisassa :D. Tarve oli vain jotenkin niin kova, että piti pussailla ne huonommankin näköiset tyypit *häpeää hieman* :D
Itseasiassa pussailin neljän kanssa, joista puolet oli semmoisia, joita olis voinu pussailla silmät auki ja valoisassa :D. Tarve oli vain jotenkin niin kova, että piti pussailla ne huonommankin näköiset tyypit *häpeää hieman* :D
neljät eri limat, mutta ihan ok, jos itse viihdyit :)
baariin menossa yksin vonkaamaan, vielä sormukset sormessa
Hyvä että toimit jotta saat mitä haluat etkä vaan istu kotona netissä voivottelemassa.
Hyvin tehty!!
mutta tarttin nyt jotain tommoista. Sormuksiani en yrittänyt mitenkään piilotella.
munaa vai muuten vaan hengailla. Jos haluat vaan hengailla, niin älä sano että tulit yksin, sano vaikka että kaverit hävis jonnekkin tms. Yksin kun sanot tulevasi, niin se on miehille heti signaali, ne ei voi kerta kaikkiaan käsittää että baarissa voi tehdä muutakin kun etsiä... Joskus kävi itelle kun kaverit lähti bussiin jo aika aikaisessa vaiheessa, ja ite asun keskustassa, niin jäin vielä hengailemaan, niin johan joku kunnon jumalanlahja kaikille maailman naisille tuli tyrkylle ja sanomaan, että sinä oot yksin, minä oon yksin, niin eikös se tarkota että sitä samaa asiaa tässä haetaan. Lähdin siitä v* sen jälkeen kun alkoi niin riivaamaan, ja yksin kotiin jossain vaiheessa. Sen takia olen käynyt, siis lähtenyt yksin, kun tiedän että baarissa on aina niitä tuttuja kenen kanssa voi jutustella/tanssia jne.