Jos bmi 46 ja säännöllinen kierto, tarviiko ehkäisyä?
Kommentit (14)
korkeintaan kerran kuukaudessa. Varmoilla päivillä pärjätty jo 11 vuotta ja molemmat lapset tarkoituksella tehtyjä.
Raskaus ei olisi suunniteltu, muttei mikään katastrofikaan...
syytä laihduttaa, tai lapset on ilman äitiä hyvinkin pian :(((
ikääkin kun näyttää jo olevan.....
hormonit ei ainakaan ole hyväksi , tukos riski korkEE JA´samoin verenpainenousee lihavilla...
mene sterilisaatioon, varmin tapa, tai ukko steriloitavaksi...
mut ensin aika ruoka-opetukseen ja liikuntaan, mars !!!!
Kaikki tarvitsevat. Varmoja päiviä ei ole olemassakaan.
kuluttaa energiaa ja ruokavalioon voisi lisätä parsaa ja greippiä.
napapiikkiä, niin ei tule tukoksia.
syytä laihduttaa, tai lapset on ilman äitiä hyvinkin pian :(((
ikääkin kun näyttää jo olevan.....hormonit ei ainakaan ole hyväksi , tukos riski korkEE JA´samoin verenpainenousee lihavilla...
mene sterilisaatioon, varmin tapa, tai ukko steriloitavaksi...mut ensin aika ruoka-opetukseen ja liikuntaan, mars !!!!
harjoittelemaan kirjoitusta. Kysyikö ap dieettineuvoja? Ei.
Ja vaikka lihavuus on lisääntynyt, verenpaineet ovat silti laskeneet ja kolesteroliarvot. Juuri ilmestynyt Lancetin tutkimus. Itsellä bmi 26, en ota stressiä, koska lievän lihavuuden bmi ei ole riski terveydelle. Sen sijaan ap:n bmi on korkea, totta, ja hän varmaan tietää sen itsekin.
Ei kait tollaisella Bmi voi olla seksielämää =))
Ei kait tollaisella Bmi voi olla seksielämää =))
seksiä oli joka asennossa ja useita kertoja viikossa. Mieheni tosin iso jässikkä myös(ei lihava kuitenkaan) Nyt bmi on 22 ja seksiä edelleen.
oma ukko ei kiinnosta ja lasten takia ei voi alkaa lesboksikaan. Mieluummin sitten omat kivat tai ilman.
Terkkarille sanoin papa-kokeen jälkeen kun kysýi ehkäisystä, etten tartte ehkäisyä, mullon kaksi lasta....=).
Pituutta on 167. Seksiä oli kaikissa asennoissa, myös niin että jalkani olivat miehen olkapäillä, uskokaa tai älkää. Myös takaapäin, ja minä päällä. Mies 191/99 ja nostaa penkiltä yli 150 kiloa, joten litistynyt. Sittemmin olen kuihtunut 55 kilon painoon. Moni ei tunnista kaupungilla, hauskaa :D
Pituutta on 167. Seksiä oli kaikissa asennoissa, myös niin että jalkani olivat miehen olkapäillä, uskokaa tai älkää. Myös takaapäin, ja minä päällä. Mies 191/99 ja nostaa penkiltä yli 150 kiloa, joten litistynyt. Sittemmin olen kuihtunut 55 kilon painoon. Moni ei tunnista kaupungilla, hauskaa :D
Ei se paino sille ole 100% este.