Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Buranaa raskaana? kauhee kipu

Vierailija
20.07.2009 |

ihan kauhee hammaskipu, ottanut jo 2 panadolia mutta ei auta. Ei tähän aikaan mistään saa apua tähän. Eli voiko ottaa burana 600:sen? rv 38 menossa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta ne ei voi tehdä ennen synnytystä. ei ole ollut kipeä 3 viikkoon, nyt yhtäkkiä alkoi semmonen kipu että taju lähtee. :(

-ap

Vierailija
2/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun tampereella.. ensiapuun tai synnytysvastaanottoon? ei täällä tähän aikaan muuta ole

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi saada kun raskaus on noin pitkällä.

Vierailija
4/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti itkettää kun sattuu niin paljon, mutta mitään ei voi tehdä. Kävin tänään hammaslääkärissä, ei löytäny syytä kipuun.... Ihan hirveetä :(

Vierailija
5/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sitä jo hain, turhaan. Ja tänään hammaslääköri sanoi ettei se yleensäkään auta hammassärkyyn.

-se toinen jolla sama juttu (ja samat viikotkin)-

Vierailija
6/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna pitäs mennä osastolle aamulla käynnistystä varten.. tosi kiva kun ei varmasti saa yöllä unta eikä nyt syötyä ku särkee niin helvetisti. :(

-ap

Vierailija
7/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 2 panadolii ei auta niin tuskin mikään buranakaan. kai sinne voi laittaa puudutuksen ja antibioottia. Jos sul on lähellä luontaistuotekauppa ni osta neilikka uutetta.. se turruttaa sitä kipuu...

Vierailija
8/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna pitäs mennä osastolle aamulla käynnistystä varten.. tosi kiva kun ei varmasti saa yöllä unta eikä nyt syötyä ku särkee niin helvetisti. :(

-ap

jo nyt sisään tai puuduttaa sen hampaan niin saisit nukkua yön.

Vierailija
9/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saat kipulääkettä ja apua. Kohta sulla edessä vielä ssuuremmat kivut, joten eiköhän toi hammaskipukin mene.

Vierailija
10/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonku 400-500€, eikä ne välttis tee muuta ku laittaa särkylääkettä piikillä ikeneen, jolloin helpotus on aika lyhytaikainen. Näin mulle sanottiin eilen päivystyksessä... -se toinen valittaja-

Vierailija
11/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saat kipulääkettä ja apua. Kohta sulla edessä vielä ssuuremmat kivut, joten eiköhän toi hammaskipukin mene.

no ap tuskin jaksaa synnyttää jos ei saa nukuttua tai syötyä.

Vierailija
13/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut, että hammaskipu on paaaljon pahempaa kuin synnytyskivut?

Vierailija
14/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos otat vielä yhen? voimia

Vierailija
15/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sit 3 x 500 otettu 3 tunnin sisällä.

ei jaksa

-ap

Vierailija
16/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse synnyttänyt useammankin lapsen ja joutunut kestämään myös hammaskipujakin, ei 20 vuotta sitten valitettu tällätavoin joka asiasta ja oltu näin hemmetin kipuherkkiä. hienoa on että kipulääkkeet on keksitty, mutta kyllä sitä jaksaa synnyttää vaikka nyt hammasta särkisikin kunnolla.

joku kohtuus näissäkin asioissa haloo !

Vierailija
17/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen itse synnyttänyt useammankin lapsen ja joutunut kestämään myös hammaskipujakin, ei 20 vuotta sitten valitettu tällätavoin joka asiasta ja oltu näin hemmetin kipuherkkiä. hienoa on että kipulääkkeet on keksitty, mutta kyllä sitä jaksaa synnyttää vaikka nyt hammasta särkisikin kunnolla. joku kohtuus näissäkin asioissa haloo !"

kun säkin kerran oot kestänyt, niin täytyyhän kaikkien muittenkin. näinhän se just menee.

Vierailija
18/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman pärjäämätöntä sakkia tuntuu olevan täällä paljon. Popsikaa vaan lääkkeitänne ja itkekää täällä kaltaistenne seurassa, buahhahhaa

Vierailija
19/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin gyne neuvoi minua tekemään, jos saan migreenikohtauksen. Onneksi en ole vielä saanut *koputtaa puuta*

Vierailija
20/35 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noissa hammasasioissakin ole täällä Tampereella päivystys. Voivat ottaa sut heti vastaanotolle. Asia ei selviä tällä palstalla.