Buranaa raskaana? kauhee kipu
ihan kauhee hammaskipu, ottanut jo 2 panadolia mutta ei auta. Ei tähän aikaan mistään saa apua tähän. Eli voiko ottaa burana 600:sen? rv 38 menossa.
Kommentit (35)
asun tampereella.. ensiapuun tai synnytysvastaanottoon? ei täällä tähän aikaan muuta ole
-ap
et voi saada kun raskaus on noin pitkällä.
oikeesti itkettää kun sattuu niin paljon, mutta mitään ei voi tehdä. Kävin tänään hammaslääkärissä, ei löytäny syytä kipuun.... Ihan hirveetä :(
eilen sitä jo hain, turhaan. Ja tänään hammaslääköri sanoi ettei se yleensäkään auta hammassärkyyn.
-se toinen jolla sama juttu (ja samat viikotkin)-
huomenna pitäs mennä osastolle aamulla käynnistystä varten.. tosi kiva kun ei varmasti saa yöllä unta eikä nyt syötyä ku särkee niin helvetisti. :(
-ap
jos 2 panadolii ei auta niin tuskin mikään buranakaan. kai sinne voi laittaa puudutuksen ja antibioottia. Jos sul on lähellä luontaistuotekauppa ni osta neilikka uutetta.. se turruttaa sitä kipuu...
huomenna pitäs mennä osastolle aamulla käynnistystä varten.. tosi kiva kun ei varmasti saa yöllä unta eikä nyt syötyä ku särkee niin helvetisti. :(
-ap
jo nyt sisään tai puuduttaa sen hampaan niin saisit nukkua yön.
sitten saat kipulääkettä ja apua. Kohta sulla edessä vielä ssuuremmat kivut, joten eiköhän toi hammaskipukin mene.
jonku 400-500€, eikä ne välttis tee muuta ku laittaa särkylääkettä piikillä ikeneen, jolloin helpotus on aika lyhytaikainen. Näin mulle sanottiin eilen päivystyksessä... -se toinen valittaja-
sitten saat kipulääkettä ja apua. Kohta sulla edessä vielä ssuuremmat kivut, joten eiköhän toi hammaskipukin mene.
no ap tuskin jaksaa synnyttää jos ei saa nukuttua tai syötyä.
sanonut, että hammaskipu on paaaljon pahempaa kuin synnytyskivut?
nyt on sit 3 x 500 otettu 3 tunnin sisällä.
ei jaksa
-ap
olen itse synnyttänyt useammankin lapsen ja joutunut kestämään myös hammaskipujakin, ei 20 vuotta sitten valitettu tällätavoin joka asiasta ja oltu näin hemmetin kipuherkkiä. hienoa on että kipulääkkeet on keksitty, mutta kyllä sitä jaksaa synnyttää vaikka nyt hammasta särkisikin kunnolla.
joku kohtuus näissäkin asioissa haloo !
"olen itse synnyttänyt useammankin lapsen ja joutunut kestämään myös hammaskipujakin, ei 20 vuotta sitten valitettu tällätavoin joka asiasta ja oltu näin hemmetin kipuherkkiä. hienoa on että kipulääkkeet on keksitty, mutta kyllä sitä jaksaa synnyttää vaikka nyt hammasta särkisikin kunnolla. joku kohtuus näissäkin asioissa haloo !"
kun säkin kerran oot kestänyt, niin täytyyhän kaikkien muittenkin. näinhän se just menee.
kumman pärjäämätöntä sakkia tuntuu olevan täällä paljon. Popsikaa vaan lääkkeitänne ja itkekää täällä kaltaistenne seurassa, buahhahhaa
Niin gyne neuvoi minua tekemään, jos saan migreenikohtauksen. Onneksi en ole vielä saanut *koputtaa puuta*
Eikös noissa hammasasioissakin ole täällä Tampereella päivystys. Voivat ottaa sut heti vastaanotolle. Asia ei selviä tällä palstalla.
ja muuta ne ei voi tehdä ennen synnytystä. ei ole ollut kipeä 3 viikkoon, nyt yhtäkkiä alkoi semmonen kipu että taju lähtee. :(
-ap