Huutis asiaa. Milloin uudelleen myyntiin?
Osta heti-kohde sulkeutui viime sunnuntaina ja laitoin ostajalle viestä samana päivänä. Mitää ei ole kuulunut. Tänään laitoin uuden viestin jossa kerroin etten ole vielä saanut vastausta, haluaako noutaa vai postitanko ja pyysin ilmoittamaan mahd pian.
Kuinka kauan pitää odottaa ostajan yhteydenottoa ennen kun laitan uudelleen myyntiin? Vai mitä hiivattia tässä pitäisi tehdä?
Ärsyttää tällainen kun ei voida ottaa yhteyttä.
Kommentit (5)
Maksuun menee ainakin 4 päivää, erityisesti Nordea-Op väli on ihmeen hidas ja erityisesti jos väliin tulee viikonloppua, kuten nyt on tulossa. Maanantaina vilkaiset tiliäsi ja jos ei ole maksua, laitat huomautuksen ja odotat toiset 4 päivää. Sitten laitat takarajan viestiin, että armonaikaa on 2 päivää. Odotat taas 4 pankkipäivää ja vasta sitten negaa ja uudestaan myyntiin.
Saattaa parhaillaan selvitellä esim. mistä saisi kyydin kavereilta, että pääsisi hakemaan ennenkuin voi sulle laittaa viestiä takaisinpäin. Tai odottaa seuraavan lapsilisän tuloa. Usein multa pyydetty maksuaikaa juuri seuraavaan lapsilisään asti muutamankin euron lastenvaatteissa. On joillain rahat näköjään tosi tiukilla.
en siis huvikseni ala laittamaan tuntemattomalle ihmiselle tilinumeroani turhaan jos haluaakin noutaa. Näin olen aiemminkin toiminut ja kun olen saanut vastauksen, niin olen lähettänyt tilinumeroni maksua varten. Hyvin on tällainen systeemi toiminut.
Kurkkasin juuri sen palautteita ja nega palaute eiliseltä ettei ole maksanut. Muutenkin löytyy negoja vaikka muita palautteita noin 500.
No, odottelen vastausta vielä viikonlopun yli ja sit laitan tekstaria.
ap
Ja miten niin huviksesi? Ei se tuosta kulu, eikä tuhoudu! Miksi panttaat sitä?
en siis huvikseni ala laittamaan tuntemattomalle ihmiselle tilinumeroani turhaan jos haluaakin noutaa.
ap
tai joutunut yllättäen sairaalsan jne. jne. Ei kaikilla luista yhtä hyvin asiat, eikä kaikki tarkastele usein viestejään. Varsinkin kun Huutonetissä on se viikon maksuaika.
odotan ensin viikon yhteydenottoa (sama osta heti kun huuto kohteilla). Jos ei kuulu mitään, lähetän sähköpostia viikon kuluttua. Jos ei parin päivän sisässä siitä vastaa viestiin, lähetän tekstarin. Ainoastaan yksi hupihuuto on tullut ja mun palaute on melkein 500. En osta itse mitään huutonetistä, myyn vaan.