Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuruston 10v-tyttö...

Vierailija
12.05.2011 |

tekee sellaista että kun tyttöni leikkii kaverinsa kanssa meidän pihassa niin tämä 10v marssii meidän pihaan lupaa kysymättä ja yrittää houkutella tätä lapseni leikkikaveria mukaansa. Toisin sanoen tunkee pihaan "varastamaan kaveria" ja mun lapsesta tuntuu pahalta. Mua ärsyttää! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Lähinnä ärsyttää tuo että tulee noin vaan meidän pihaan olemaan röyhkeä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poistuu teidän pihalta, nyt on muuta.

Vierailija
2/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisten pitäisi jo itse hoidella sosiaaliset suhteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kaksi jotka olivat kaksistaan ensin, jatkavat kaksistaan.

Vierailija
4/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei kerran osaa kolmisteen leikkiä.

Vierailija
5/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tuossa iässä vielä osaa sosiaalisia tapoja ellei ole opetettu ja ellei niille opeta! Itse sanoisin sille tunkeilijalle HETI ettei pihaan tulla ilman lupaa ja ellei leikki onnistu kolmestaan pitää mennä pois.

Vierailija
6/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehottaisin lastani sanomaan sille suoraan, että "mene pois" ja tulemaan sisälle sen kaverinsa kanssa.

Vierailija
7/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku huonotapainen kersa voi tehdä tuollaista kerrostalon yleisellä pihamaalla mutta en mäkään sallisi tuollaista omalla pihallani. Ei sinne tulla ilman lupia muutenkaan!

Vierailija
8/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisten pitäisi jo itse hoidella sosiaaliset suhteensa.

Ihanan suomalainen asenne sulla, ihan silkkaa välinpitämättömyyttä tuo sun tapasi toimia.

Kyllä voivat vanhemmat todellakin puuttua tuon ikäisten sosiaalisiin suhteisiin, jos on pakko, ja kyllä tuollainen tyttö saisi ainakin meidän pihasta lähdöt, jos kerran tulee kutsumatta leikkejä pilaamaan ja aiheuttamaan mielipahaa.

Vierailija
9/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa asuu samanikäinen poika (10v), joka myös kävi 'varastamassa' kavereita.

Muutenkin tykkäsi sotkea leikkejä ja aiheuttaa riitoja ja kiistoja.

Vielä viime kesänä onnistuikin näissä tempuissaan.

Nyt tilanne on semmoinen, ettei kukaan enää halua ottaa häntä mukaan leikkeihin.

..paitsi naapuruston uudet lapset, jotka eivät ole vielä ehtineet muihin tutustua.

Vierailija
10/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymään minusta aika törkeästi. Lapsellani paha mieli senkin takia kun on tähän asti aina jopa pyytänyt tätä "kolmatta pyörää" leikkiin kun on tytön nähnyt ettei jää yksin...ja nyt toinen tekee tällaista :( ap

Vierailija
11/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumankauta että nykyään on huonosti käyttäytyviä kakaroita! Tullaan kuin kuninkaat toisten koteihin ja pihoihin käyttäytymään huonosti, täällähän on ollut juttua näistäkin kullannupuista jotka marssivat kylässä ollessaan toisten perheiden jääkaapeillekin. Vaativat palveluja ja herkkuja kirkkain silmin ja haukkuvat talon antimet. :O

Oliskohan jossakin nykyään aika pahasti vikaa, jos tuollaisia keinoja kaihtamattomia narsistikakaroita on jo vähän joka kulmilla!

Vierailija
12/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää yksin? Nyt kun tottumuksesta tulee, niin se onkin jo pelkästään röyhkeyttä?

Näkisin asian toisin, mutta lienen väärässä, eihän tästä aloituksesta kaikki käy ilmi.

Vierailija
13/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää yksin? Nyt kun tottumuksesta tulee, niin se onkin jo pelkästään röyhkeyttä?

Näkisin asian toisin, mutta lienen väärässä, eihän tästä aloituksesta kaikki käy ilmi.

Mutta tunkeileva kakara haluaa vaan tulla aiheuttamaan epäsopua ja hajottaa leikin, viedä kaverin, joten kiva käytös häntä kohtaan menee ihan hukkaan.

Vierailija
14/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihaan, lähtee hän kaverinsa kanssa sisälle ja sanoo tunkeutujalle, että "lupasimme äidille mennä mehulle, heippa" tms. Ja jos se tyttö jää pihaan norkoilemaan, voit mennä sanomaan, että tänään ei vierailu sovi.

Vierailija
15/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää yksin? Nyt kun tottumuksesta tulee, niin se onkin jo pelkästään röyhkeyttä? Näkisin asian toisin, mutta lienen väärässä, eihän tästä aloituksesta kaikki käy ilmi.

Mutta tunkeileva kakara haluaa vaan tulla aiheuttamaan epäsopua ja hajottaa leikin, viedä kaverin, joten kiva käytös häntä kohtaan menee ihan hukkaan.

kun yksin ei ole kivaa, olis sitten kakara, häirikkö tai nätisti käyttäytyvä lapsi.

Komppaan ylempää, lapset poistuvat nätisti sisälle ja äiti hoitaa loput.

Vierailija
16/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota myös huomioon, että tähän asti oma lapsesi on sen tytön ottanut leikkeihin mukaan eli antanut luvan tulla pihaanne.

Ei siinä minusta silloin kannata kauheasti syyttää lasta röyhkeydestä, jos kuitenkin lapsesi hänet on joko kutsunut tai antanut tulla.

Onko lapsesi kertaakaan sanonut, ettei saisi tulla?

Ja onko todella montakin kertaa yrittänyt varastaa sen kaverin?

Rauhoitu siis. Asia tuskin on ihan noin mustavalkoinen.

Vierailija
17/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsittiin siitä monta vuotta, talutettiin pihasta pois sekä sanallisesti käskettiin. Tuli kiusaamaan, varastamaan kaveria jne. Typerä tyttö kerrassaan. Jotkut ei opeta kersoilleen mitään tapoja. Käske se häipymään tai opeta tytöllesi että tulee kaverinsa kans hetkeksi sisään että tunkeilija häipyy.

Ehkä joku huonotapainen kersa voi tehdä tuollaista kerrostalon yleisellä pihamaalla mutta en mäkään sallisi tuollaista omalla pihallani. Ei sinne tulla ilman lupia muutenkaan!

Vierailija
18/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan pääsee teidän pihaan, jos olet valvomassa?

Itse sanoisin, ettää z ja y leikkivät nyt pihalla, tuletko mukaan? Tai sitten sinun täytyy lähteä pois pihasta, on epäkohteliasta tulla varastamaan z:ta kaveria.

Vierailija
19/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tyttö apn lapsn toimesta otetaan leikkiin mukaan usein ja sitten yhtäkkiä tämä likka tuleekin pihaan varastamaan apn lapselta kaveria! Olenko mä nyt tosiaan ainoa jonka mielestä tässä käytöksessä on jotain mätää?

Vierailija
20/24 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tähän saakka mun lapseni on aina pyytänyt tätä kolmatta mukaan leikkiin ettei jää yksin. Nyt tyttö ottanut tavakseen tulla meisän pihaamme mutta enää ei kolmen seura kelpaakaan vaan yrittää vain anastaa mun lapseni kaveria. Houkuttelee mukaansa ja jättäisi siis mun lapseni yksin. Jos tää nyt jonkun mielestä on ok käytöstä että kehtaa lapsi tulla toisten pihaan aiheuttamaan pahaa mieltä niin en voi muuta kuin ihmetellä....ja minä todellakin aion jatkossa vahtia ettei se myrkun keittäjä tule. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi