En sanut nukutuksi.pelkäsin kun kämpästä kuului ääniä ja tunsin ihan kuin "henki" olisi ollut läsnä
Pelkään oikeasti tulevani hulluksi, se pelko mikä minulla on joskus iltaisin on sillä hetkellä todellinen,sydän hakkaa,keho lämpenee ja hikoan,en uskalla liikkua peiton alta. Laitan silmät kiinni niin tuntuu kuin joku hiipisi/leijuisi minua kohti ja asunnosta kuuluu sellaisi jänniä ääniä,kaiken muun talon äänten lisäksi. Tää kuulostaakin varmaan ihan hullun puheelta. Päivällä pelkoni tuntuu järjettömältä, mutta viimeyökin oli kMALA,valvoin vielä 4 yöllä,tai noh, aamulla,peläteb ja kuunellen,laitoin kaikki valotkin päälle,ei auttanut asiaa juurikaan. Uskon jollain tapaa tuollaisiin henki maailman asioihin ja minulla on kyllä vilkas mielikuvitus..Miten pääsen pelostani eroon. Pelkään ihan tosissani sairastuvani johonki skitsofreniaan kun odotan pelkopäällä illalla sängyssä että jotain tapahtuu,kohta joku tavar tippuu tai joku nykäisee jalasta,oikein odotan sitä,vaikka en siis todellakaan halua mitään tapahtuvan.kohta alan tietysti nähdä ja kuulla hulluja......Jos joku nukkuu kanssani,tälläisiä ei ole,nukun hyvin ja rauhallisesti,mutta yksin,voi jösses..