Halla-aho on nykyajan yhteiskuntakiusattu
Henkilö, jota on ok inhota edes tutustumatta tämän teksteihin ollenkaan.
Halla-ahon esittämiin tosiasiallisiin argumentteihin; kuten tilastollisiin tosiasioihin, ei pystytä esittämään vasta-argumentteja, siksi keskitytään ruotimaan itse persoonaa.
Uskomatonta typeryyttä taas ihmisiltä! Ettekä edes ymmärrä hävetä; syytä olisi.
Kommentit (53)
Suuri osa teistä Halla-ahon haukkujista ei ole koskaan edes yrittänyt netraalisti lukea ko. henkilön tekstejä - niitä mistä kaikki tämä älämölö ja itkupotkuraivari alkoi. Silti teillä on kaikilla mielipide asiasta. Ap.
Ja olen lukenut niitä Jussin tekstejä. Hirveää pelottelu ja liioittelu soopaa, joka nähtävästi uppoaa tiettyihin piireihin kuin puukko lenkkimakkaraan.
Jotenkin minusta alkaa tuntua, ettei Jusa edes halua, että jokainen hänen opetuslapsensa juoksee joka foorumilla puolustamassa Mestaria. Evankeliumia vartenhan on oma uskovaisten Homma, jossa mietiskellään yhdessä, mitä Mestari mahtoi tarkoittaa sanoessaan sitä ja tätä. Silti näitä uskoontulleita paukahtelee kuitenkin koko ajan tännekin, joko marttyyrin viitta harteilla tai mamuvastainen aggressio päällä.
eivät niele sen typeryyksiä ja sumutuksia. Sillä tosiasiat puhuvat puolestaan.
Mutta Halla-ahon tulisi huomioida että jos et kelpaa medialle, et pian kelpaa kansallekkaan.
Ei vaikka olisit kuinka ääliö.
ja osoitti Halla-ahon tekstien virheitä, tässä Halla-ahon vastaus:
"Huomautan, että äärimmäisen pieni osa väestöstä lukee sen enempää Huseinin blogikirjoitusta kuin minun vastauksianikaan. Mihinkään ”keskusteluun” Huseinin kanssa ei ole edellytyksiä eikä tarvetta. Hän on rintamalinjan toisella puolella ja pysyy siellä."
mutta lukuja voi vääristellä valitsemalla esim. pari vuotta ja jättämällä kymmenen muuta vuotta siitä ympäriltä pois. Sitä Halla-aho harrastaa; ottaa jonkun piikin ja esittää sen sitten Suurena Totuutena.
Sekin tilastopiikki on joskus tapahtunutta; tilanne, mistä hän kirjoittaa on siis tosi.
Ap.
vuonna tulvineet tänne älynväläyksensä johdosta, niin siitä voi tehdä johtopäätöksen, että turvapaikanhakijoita ja mamuja on Suomessa yhtäkkiä monta kertaa enemmän kuin aiemmin? Asia korjattiin kiireesti ja romanit ovat jo kauan olleet pois täältä.
Halla-aho on filosofian tohtori - on syytä olettaa, että hän osaa tulkita niitä oikein.
En nyt halua filologeja millään tavalla väheksyä, mutta en ole koskaan kuullut, että slaavilaisen filologian tohtorius antaisi erikoisen pätevyyden tulkita tilastoja...
Jonka tilastotieteen opiskelut ovat täysin olemattomat. Muinaisslaavin opiskelijan tilastotieteelliset kyvyt ovat samaa tasoa kuin keskivertouimahyppääjän. Muinaisslaavilla ja tilastoilla ei ole mitään yhteistä, ja se kyllä Halla-ahon kirjoittelusta käy nopeasti selville. Harmi vaan, että suomalainen yliopistojärjestelmä on niin huonolaatuinen, että kaikki akateemisetkaan eivät tajua logiikan perusasioita. Esim. kaikki samana ajanjaksona tapahtuvat asiat eivät ole kausaalisessa suhteessa toisiinsa.
tyhmä että ottaa tilastopiikin ja kuvittelee sen edustavan jotain. Kyllä siinä on tarkoitushakuisuus mukana.
täällä kukaan ole Jussin kuvia haukkunut. Mun mielestä nuo kuvat ovat ihan ok. Poliitikoista ja urheilijoista näkee välillä lehdissä ihan oikeastikin huonoja kuvia. On vhän vainoharhaista kuvitella, että kaikki mediat kiusaisivat tahallaan juuri yhtä kansanedustajaa.
Ja tohtoriudesta: Luulisi tohtorismiehen olevan sen verran sivistynyt, ettei käyttäisi sellaista kieltä, kun Jussi Hommalla on käyttänyt. Ja kirjoittanut blogissaan homojen ampumisesta! Se tulkitsee varmaan niitä tilastoja samalla kiihkolla homo- ja mamuviharillien läpi.
Mun mielestä nuo kuvat ovat ihan ok. Poliitikoista ja urheilijoista näkee välillä lehdissä ihan oikeastikin huonoja kuvia.
http://static.iltalehti.fi/vaalit/kiviniemi_etu250411STL_503_vl.jpg
Silti näitä uskoontulleita paukahtelee kuitenkin koko ajan tännekin, joko marttyyrin viitta harteilla tai mamuvastainen aggressio päällä
"Persu-uskovainen" = maailmaa nähnyt tarpeeksi ymmärtääkseen, ettei monikulttuurisuus ole mikään autuus.
Siinä tapauksessa olen sitten "persu-uskovainen", ei siinä mitään; mikä vaan haukkumasana, minkä haluat mulle antaa, kannan sitä ylpeydellä. Hyvän asian puolesta.
Silti mun täytyy tunnustaa, että ajattelen aina teistä Perussuomalaisia / Halla-ahoa / Soinia haukkuvista, että "toivottavasti me ei koskaan olla Suomessa niin pahassa tilanteessa, että nuokin raukat näkevät omin silmin tilanteen todellisen laidan" - te olette suojassa, koska tarpeeksi moni ymmärtää. Miettikää sitä.
Ap.
Siinä tapauksessa olen sitten "persu-uskovainen", ei siinä mitään; mikä vaan haukkumasana, minkä haluat mulle antaa, kannan sitä ylpeydellä. Hyvän asian puolesta.Silti mun täytyy tunnustaa, että ajattelen aina teistä Perussuomalaisia / Halla-ahoa / Soinia haukkuvista, että "toivottavasti me ei koskaan olla Suomessa niin pahassa tilanteessa, että nuokin raukat näkevät omin silmin tilanteen todellisen laidan" - te olette suojassa, koska tarpeeksi moni ymmärtää. Miettikää sitä.
Ap.
En usko, että kaikki Persut ovat Halla-aholaisia, se olisi todellinen loukkaus Persuja äänestäneille. Halla-aholaiset ovat näitä uskovaisia, sokeasti Mestariansa puolustavia ja tulkitsevia uskoontulleita.
Minäkin todella toivon, että emme ikinä ole Halla-aholaisessa valtakunnassa, jonka muurien takana kyyristelemme pelkäämässä jokaista vierasta asia. Ja jossa Johtajalta median täytyy kysyä minkälaisia kuvia hänestä saa julkaista. Onneksi sinä olet vielä suojassa, kun ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista ei ole Halla-aholaisia, ja ymmärtää hänen politiikkansa yksipuolisuuden.
Mieti sinäkin sitä.
En usko, että kaikki Persut ovat Halla-aholaisia, se olisi todellinen loukkaus Persuja äänestäneille. Halla-aholaiset ovat näitä uskovaisia, sokeasti Mestariansa puolustavia ja tulkitsevia uskoontulleita.
Minäkin todella toivon, että emme ikinä ole Halla-aholaisessa valtakunnassa, jonka muurien takana kyyristelemme pelkäämässä jokaista vierasta asia. Ja jossa Johtajalta median täytyy kysyä minkälaisia kuvia hänestä saa julkaista. Onneksi sinä olet vielä suojassa, kun ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista ei ole Halla-aholaisia, ja ymmärtää hänen politiikkansa yksipuolisuuden.
Mieti sinäkin sitä.
Kun loppui argumentit kesken.
Joo joo joo; tiedetään hiusraja nousee, posket joskus punottavat (niin mullakin usein punottaa!) ja niin edelleen ja niin edelleen. Siinähän teillä hiekkalaatikkokiusareilla riittää ruodittavaa!
Ihana virtuaalinen hiekkalaatikko! Go av-mammat Go.
Ap.