Muita, jotka inhoavat koiria? Sinänsä koiranpennut
ja jotkut aikusetkin ihan suloisia, mutta se kaikki muu mikä liittyy koiriin, yök.
Kommentit (31)
eivät itse huomaa, että heidän kotinsa haisee.
Mun veljellä on kaksi isohkoa koiraa ja ei siellä kyllä millekään haise :)
Eikä siskollanikaan, jolla yksi pieni koira. Mille siellä pitäisi haista?
Sadesää nyt erikseen, märkä koira haisee aina.
en muutenkaan ymmärrä miksi koiria on jalostettu kymmeniä lajikkeita ihmisiä varten. Jotkut vetokoirat ja vahtikoirat ymmärrän, mut sitten nää kaiken maailman lemmikit, miksi?
Ei sillä, kyllä koiranpennut ovat suloisia ja omaan koiraan varmasti kiintyy. Mut toi koiranpitoidea on mun mielestä alkanut tuntua niin.. keinotekoiselta.
sellaiset ylimieliset koiranomistajat, joilla omia lapsia ja räyhäävät niille, mutta se huohottava, kuolaavaa rottweiler siinä hihnan päässä saa tehdä mitä vain.
Enkä sano tätä alentuvassa mielessä. Ja itse olen jopa koiraihminen!! :D
Kyllä mä ymmärrän että monikaan ei niistä pidä, tai että suurimmalle osalle ne ovat yhdentekeviä, korkeintaan "ihan kivoja". Se vaatiikin tietynlaisen vinksahduksen, että koirista innostuu... Siinä kuin mikä tahansa muu harrastus. Minä en esim. välitä moottoripyöristä, mutta saa ne olla olemassa ;) ja voin nähdä, miksi ne joitakuita niin kovasti kiehtovat.
Kiva silti, että yllättävän vähän suoranaisia koiranVIHAAJIA ilmestyi ketjuun! :)
Omani eivät haise noin yleensä (ihan oikeasti; moni koiratonkin on sitä ihmetellyt), mutta karvaa kyllä lähtee. Myöskään en höösää niistä/niiden kanssa muiden nähden, se on meidän oma juttu. ;) En myöskään kuskaa niitä kylään ellei erikseen pyydetä - ovatpa oikeasti niin hyväkäytöksisiä, sisällä rauhallisia sekä hiljaisia tapauksia, että moni ei-koiraihminenkin niistä pitää.
että mua inhottaa ihmiset, joita inhottaa koirat tai eläimet ylipäätään. En voi sille mitään. Se, että pelkää koiria, onkin ihan toinen juttu.
Mä en tykkää rumista vauvoista, joku ei tykkää koirista. Meitä on moneen junaan.
Muu perhe rakastaa karvakasaansa, mutta minä en siitä välitä. Rasite se on minulle, vaikka lenkitänkin joskus harvakseltaan. Näillä lenkeillä ärsyttää koiranomistajat,jotka tunkevat ihan liki koiriensa kanssa kun tottakai kaikki haluaa jäädä nuuskuttelemaan. Yksi suuttui minulle, kun sanoin etten mielelläni halua hänen koiraa lähelleni. Osittain pelkäänkin muita koiria. Ei vain mene perille.