Mielen uusi kuivausrumpu haisee pistävälle, pahalle muoville / kumille Suosittele kuivausrumpua, jota ei ole tehty haisevasta muovista
Tiedättekö sen todella voimakkaan, pahan muovin / kumin hajun, mikä välillä osuu nenään esim. kun kulkee noissa Motoneteissä ja siellä on esillä läjä muovi / kumitavaraa?
Niin Mielen rumpu haisee sisältä tuolta ja kun sitä käyttää, niin sama haju leviää koko asuntoon.
Kommentit (14)
Tuo haju lähtee etikkapesulla, mikään muu konsti ei ole toiminut. Tiedän hajun, haisee vuosikausia jos hajua ei saa pestyä pois.
Luin ensiksi, miehen uusi kuivausrumpu. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Tuo haju lähtee etikkapesulla, mikään muu konsti ei ole toiminut. Tiedän hajun, haisee vuosikausia jos hajua ei saa pestyä pois.
Jos haju ei lähde näkyvien osien etikkapesulla, palauttaisin.
Poppamies soitti sadetanssin jälkeen kuivausrumpua.
et sitte Mielelle soittanut, turhaa täällä kitiset!
Ostin Boschin, eikä haissut. Mulla on hajusteyliherkkyys, joten 100% ei haissut.
Vierailija kirjoitti:
et sitte Mielelle soittanut, turhaa täällä kitiset!
Ai Mielekö kertoisi, haiseeko muiden merkkien kuivausrummut pistävälle muoville?
Vierailija kirjoitti:
Ostin Boschin, eikä haissut. Mulla on hajusteyliherkkyys, joten 100% ei haissut.
Ostitko lähiaikoina siis?
Minä ostin viime kuussa Mielen kuivausrummun eikä se haissut yhtään millekään. Kannattaa olla yhteydessä maahantuojaan eikä tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin viime kuussa Mielen kuivausrummun eikä se haissut yhtään millekään. Kannattaa olla yhteydessä maahantuojaan eikä tälle palstalle.
Mulla on vielä palautusoikeus voimassa, kun ostoksesta on alle 2 viikkoa ja ostin netistä.
Aion palauttaa koneen ja ostaa uuden tilalle, mutta minkä? Mikä ei varmuudella haise sille terävälle, pahalle muoville?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sanotko tarkan mallin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko tarkan mallin?
TWL680WP 125 Gala Edition
Onko joku ostanut viime aikoina hajutonta kuivausrumpua?