Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset ovat moukkia, en kuulu facebookiin

Vierailija
11.05.2011 |

eikä kolme ystävääni. Nyt olemme tietopimennossa yhden kaverin polttareista, kukaan ei vaivaudu soittamaan ja kertomaan milloin, mitä ja missä.

Antaa olla sitten vaan, ei vaan kovin hyvätapaista. Kommentti ole että liity facebookiin, niin olet kärryillä. Huoh

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mikään aktiivinen fb-jäsen. Työ- ja opiskeluporukalla on omat ryhmät facebookissa. On ollut pakko todeta, että viestiminen sujuu hyvin sitä kautta, se on pelastanut monta tilannetta ja mm. yhteisiä juttuja on ollut helppo suunnitella.

Tieytysti voisin käyttää myös työpaikan sähköpostia. Tai opiskelupaikan tunnuksilla toimivia sivuja/keskustelupalstaa. Tai kasvattaa puhelinlaskuani tekstiviesteillä. Mutta jos kaikki hoituu yksillä tunnuksilla, niin miksi hitossa?

Ja riittää kun katsoo sitä naamakirjaa vaikka edes jonkun kerran viikossa, ellei ole tiedossa nyt mitään tärkeämpää. Sinne ei ole pakko laittaa kuvaansa, ei ole pakko kirjoittaa viestejä eikä "tykätä" mistään. Mutta viestintä toimii.

Vierailija
22/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi enää ei voida huomioida ystäviä yksilöina vaan kaikki pitäisi saada keralla kiinni massapostituksena.. Ihan tyhmää ja ajattelematonta. Ei kaikki halua hillua fb:ssä 24/7

kuule raasu, ei siellä tartte 24/7 roikkua... Tulee ne tiedot perille ihan silloin tällöin tsekkaamallakin. En minäkään monia isojakin tapahtumia (työn puolesta) järjestävänä rupea erikseen miettimään että kuka pitäisi kutsua puhelimella, kenelle s-postia, kenelle pitää kirjekyyhkynen laittaa menemään...

taidat olla hieman ammattitaidoton?; )

ainakin pomolle;) Eikä ole mikään mummoala...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään monia isojakin tapahtumia (työn puolesta) järjestävänä rupea erikseen miettimään että kuka pitäisi kutsua puhelimella, kenelle s-postia, kenelle pitää kirjekyyhkynen laittaa menemään...

Vierailija
24/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma valintasi, noudatatko pyyntöä vai et. Jos et sillä on seurauksensa ja ne on sit vaan kestettävä. Facebook nyt vaan on nykyaikaa. Jos haluat olla kehityksen kärryiltä putoava juntero, niin ihan vapaasti - oma valinta sekin on.

päivittää ja lukea sellaista koko ajan. Kyllä minusta puhelimella voi ilmoittaa myös missä mennään.

vaan eivät yksinkertaisesti halua ap:ta sinne polttareihin....

kun ei mitään kuulu asiasta ja ne on jo viikon päästä. Ihan hyvä varmaan vaan, että parin kaverin kanssa ollaan päästy helpolla järjestelyissä eli ei ole tarvinnut osallistua kun ei ole ilmoitettu. ap

Vierailija
25/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma valintasi, noudatatko pyyntöä vai et. Jos et sillä on seurauksensa ja ne on sit vaan kestettävä. Facebook nyt vaan on nykyaikaa. Jos haluat olla kehityksen kärryiltä putoava juntero, niin ihan vapaasti - oma valinta sekin on.

enkä aio liittyä. Minusta koko Facebookin idea on jotenkin vastenmielinen, se on aikuisten hiekkalaatikko jossa roikutaan aivottomasti "tykkäämässä" milloin mitäkin. Minulla on ihan oikea elämä, eikä moinen kiinnosta vähääkään. Toisekseen vierastan ajatusta laittaa itsestäni mitään tietoja nettiin ihmisten nähtäville, olkoonkin että profiilin voi rajata kenelle se näkyy. Minä pidän yllä paria hyvää ystävyyssuhdettani ihan oikeassa elämässä, en netissä. Jos se tekee minusta kärryiltä putoavan junteron niin voi voi. Jos joku muu haluaa olla Facebookissa, ihan vapaasti, ja jos joku haluaa pitää yhteyttä vain sen kautta niin ihan vapaasti. Minuun ei sitten tarvitse olla yhteydessä.

Enkä minä sähköpostia (omaa) avaa ja katso kuin kerran kuussa, työsähköposti on työntekoa varten. Muuten asiat hoituu puhelimella.

Vierailija
26/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanastahan se sekin on.

Minä haluan että minulle tuodaan polttarikutsu kirjallisena kotiovelle. Postilaatikko on liian kaukana tien varressa, en sinne jaksa mennä kuin kerran viikossa. Jos eivät itse pääse tuomaan, laittakoot kuriirin asialle.

Ei ole kovin montaa kutsua tullut - kenelle voin valittaa?

Vierailija
27/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanastahan se sekin on. Minä haluan että minulle tuodaan polttarikutsu kirjallisena kotiovelle. Postilaatikko on liian kaukana tien varressa, en sinne jaksa mennä kuin kerran viikossa. Jos eivät itse pääse tuomaan, laittakoot kuriirin asialle. Ei ole kovin montaa kutsua tullut - kenelle voin valittaa?

Jos ei muutama ihminen kuulu facebookiin, niin kai tämä kutsuja sen huomaa / tietää. Kyllä heille pitää laittaa kutsu tai muu info muuta kautta.

Vierailija
28/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se ole kuin kutsu varkaille tulla kotiinne silloin. Minä en ainakaan menojani uskaltaisi julkiselle foorumille kirjoittaa.

Vierailija
29/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se ole kuin kutsu varkaille tulla kotiinne silloin. Minä en ainakaan menojani uskaltaisi julkiselle foorumille kirjoittaa.

Vierailija
30/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin kutsuja tietää, jos minulla ei ole puhelinta enkä postejakaan jaksa hakea?!

Yritin heittää tässä ilmoille kysymyksen siitä, kenellä on vastuu ja kuka joustaa, jos olemassa olevaa viestintäkanavaa ei joku halua käyttää? Kuinka paljon näitä teknologiapelkoisia pitää ymmärtää ja käyttää aikaansa heidän kumartamiseensa?

Minä pidän yhteyttä myös niihin, jotka eivät ole FBssä, mutta huomattavasti tiivimmin niihin, jotka ovat. En tee tätä ilkeyttäni.

saatanastahan se sekin on. Minä haluan että minulle tuodaan polttarikutsu kirjallisena kotiovelle. Postilaatikko on liian kaukana tien varressa, en sinne jaksa mennä kuin kerran viikossa. Jos eivät itse pääse tuomaan, laittakoot kuriirin asialle. Ei ole kovin montaa kutsua tullut - kenelle voin valittaa?

Jos ei muutama ihminen kuulu facebookiin, niin kai tämä kutsuja sen huomaa / tietää. Kyllä heille pitää laittaa kutsu tai muu info muuta kautta.

Vierailija
31/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin kutsuja tietää, jos minulla ei ole puhelinta enkä postejakaan jaksa hakea?! Yritin heittää tässä ilmoille kysymyksen siitä, kenellä on vastuu ja kuka joustaa, jos olemassa olevaa viestintäkanavaa ei joku halua käyttää? Kuinka paljon näitä teknologiapelkoisia pitää ymmärtää ja käyttää aikaansa heidän kumartamiseensa? Minä pidän yhteyttä myös niihin, jotka eivät ole FBssä, mutta huomattavasti tiivimmin niihin, jotka ovat. En tee tätä ilkeyttäni.

No kai kutsuja joustaa, etkö sinä soita mummillesi joka ei ehkä kuulu facebookiin. Vai vaaditko mummin liittymään. Tämä oli siis ESIMERKKI, jos et tajunnut

Vierailija
32/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on törkeää, ei todellKaan voi vaatia ihmistä liittymään jos ei kiinnosta. samat asiat on niin helppo copy-pastata ja lähettää vaikkapa sähköpostiin, joten tuo asenne kertoo vain asennevammasta.

T. Fb.ssa, mutta en pidä siitä enkä oleta että kaikki muutkaan pitäisivät.

Vierailija
33/33 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teknologiaa facebook sisältää että sitä muka pelätään? Eri asia on jos ei halua tietokonetta tai internettiä, mutta että jos ei kuulu facebookiin niin pelkäisi teknologiaa. Huh huh, facebook on vain yksi muotivillitys verkon sisällä johon ihmiset liittyvät, ja itseasiassa moni jo eroaa. Kohta tulee jokin seuraava. Voisihan sitä vaatia että haluaa viestiä vain twitterin tai mesen kautta. Ilmoittaako morsmaikku lahjatoiveensakin vain facen kautta, vai huomioiko siinä tapauksessa kaikki vieraat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän