Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin PERHE-lehti ja Tanja Karpela

Vierailija
28.10.2005 |

Huomasittekos av-mammat, PERHE-lehdessä Tanja Karpelan pakinan ja vasemmalla alareunassa olevan kuvan? Siinähän valkoisten pellavahousujen läpi näkyy ihan selvästi. Eikö lehteä tarkisteta ennen painoon menoa? Ihmettelen vaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvipaketti haisee ihan homeelle. Voiko siitä aiheutua astmaattiselle lapselleni oireita? Itse peli on muovinen.

Vierailija
2/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaatetuksen varjoon, älypäät. Ketä vaan rassais jos pidetään niin blondina.

Lukekaa juttu älkääkä tsekatko mitä vaatteita sillä on päällä. Kylläpä olette pinnallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kai aika inhottava ihminen, mutta musta on ihan hassua niiden ihmisten aina puhua lapsiperheen arjen järjestämisen rankkuudesta, joilla on kuitenkin joku hyvä tukiverkosto ihan koko ajan käytössä.

Vierailija
4/4 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kai aika inhottava ihminen, mutta musta on ihan hassua niiden ihmisten aina puhua lapsiperheen arjen järjestämisen rankkuudesta, joilla on kuitenkin joku hyvä tukiverkosto ihan koko ajan käytössä.

Tanja Karpelallakin äiti muutti samalle paikkakunnalle samaan kerrostaloon Tanjan aloitellassa poliittista uraansa. Tanja opiskellessa sosionomiksi äiti asui Tanjan kotona huolehtien lapsista. Olen myös aina miettinyt mikä tarkoitus näillä ihmisillä on kertoa lapsiperhe elämän rankkuudesta, joilla on hyvät tukiverkostot käytössään? Julkisuudenhalu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän