Miksi ulkomaalaiset miehet
Miksi ulkomaalaiset miehet tai maahanmuuttajat eivät ymmärrä selkeää sanaa EI tai NO! Aina saa kadulla suorastaan karkuun juosta ja silti vaan otetaan kiinni hihasta, baareista puhumattakaan.
Ja jos satut vahingossa vilkaisemaan päin niin peli on menetetty ja takiainen on kimpussa.
Kommentit (13)
Kaikki mamumiehet, joihin minä olen törmännyt, ovat ymmärtäneet nuo sanat oikein hyvin.
Helsingin keskustassa ja lähiympäristössä.
päivä Helsingin keskustassa ja muualla, eipä ole mamumiehet roikkuneet hihassa tai tarvinnut juosta karkuun. :D
Taitaa sitten olla "vika" naisessa.
Arabimaissa paljon matkustaneena ja kiletä jonkin verran opiskelleena on tullut kantapäään kautta todettua, että pelkkä ei - arabiaksi lä - tarkoittaa ehkä. Kielto pitää toistaa monta kertaa, ei., ei, ei; lä, lä, lä ennen kuin se menee perille. Tai ytitä seuraavan kerran Lä Wallah!, ei Jumalan nimessä. Tuntuu euroopplaiselta vähän turhan rajulta vastaukselta kohteliaaseen treffipyyntöön, mutta arabiaksi olet sanonut pelkästän Ei.
taidan olla etovan näköinen.
edellinen.
muiden kuin suomalaisten kanssa. Enemmän humalaiset, suomalaiset miehet on häirinneet.
päivittäin Helsingin keskustassa liikkuva, jota ei ole mamumiehet käpälöineet.
Tulee tosiaan mieleen, että oisko vika naisessa - siinä, johon käydään "koko ajan" käsiksi. Miten käyttäydyt, miten pukeudut? En sano, että halpa ja huorahtava pukeutuminen oikeuttaisi kopelointiin, mutta on se selitys.
ei kyllä tietääkseni ole ikinä sortunut huuteluun naistenperään. Mamuhan tuokin on. Että eipäs yleistetä. Mamuja on moneksi.
ei kyllä tietääkseni ole ikinä sortunut huuteluun naistenperään. Mamuhan tuokin on. Että eipäs yleistetä. Mamuja on moneksi.
etenkin humalassa. esittävät aina muuta, mutta sikoja ovat.
Laajempi seksuaalikäsitys. Kulttuuriero. Pitää ymmärtää, vika on aina ärsyyntyjässä.
Älä yleistä. Yhtä pahoja on suomalaisjuntit. tähän mennessä minuun on kadulla tarrannut 0 mamua ja 5 suomalaista miestä. Suoraan rintoihin kiinni ja jos yrittänyt lyödä tai juosta niin ovat vain innostuneet. Myös suomalainen mies ahdistelI minua pienenä
Me asumme täällä Itä-Helsingin "mamuparatiisissa", eikä tarvii tuollaista kohdata. Baareissakin "ei" on tehonnut, riippuen tietty tyypin humala-asteesta. Suomalaismiehet taas alkavat huorittelemaan jos heille sanoo bileissä ei.