Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

turhauttaako ketään muuta miehen jatkuvat ylityöt?

Vierailija
10.05.2011 |

itse olen niin hiton kyllästynyt ainaisiin ylitöihin. nyt se tuntuu vain ylivoimaisen ärsyttävältä kun itse olen hoitovapaalla ja haluaisin perheelle yhteistä aikaa, mutta ei, aina olet yksin lapsen kanssa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänä asiana, mutta entäpä jossei sitä muuta aikaa sitten juurikaan ole jota antaa perheelle??!!

Vierailija
22/29 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko yhdess olomme ajan mies on tehnyt ma-pe 9 tuntia töitä ja suununtaina 11 tuntia. Lasten synnyttä alkoi pitämään kuitenkin lakisääteiset lomat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaudun niihin itsekin. Tää viikko näyttää kuukausiin siltä, ettei ylitöitä tue:-)

Vierailija
24/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on näin että keväällä kun alkaa ylityöt ja kestää syksyyn niin lähtee aamusta 7 töihin ja on kotona 23-24.00 kun olemme nukkumassa. Tähän lisäksi vielä että lauantaina monesti tekee myös ja sunnuntaina on niiiiiin puhki että nukkuu melkein koko päivän. Minä olen sitten pojan kanssa. Tässä hammasta purren mietinkin miksi ei vielä ole kevät kiireet alkaneet vai onko jo ymmärtänyt kun tästä hälle aikaisemmin valittanut. Ymmärtäisin jos ylitöitä tehdään kohtuudella mutta tuo että menee töihin ennenkuin muut heränneet ja tulee kotiin kun kaikki nukkumassa jo niin mitenpä siinä yhteistä aikaa viettää enää.

Vieläkö olette yhdessä ja jos, niin muuttuiko ylityötahti? Ei kait tuollaista helvetti voi kukaan kestää. Voiko olla ärsyttävämpää kuin jokapäiväinen puolison odottaminen töistä kotiin, että kuinkakohan paljon myöhässä tänään tulee.

Vierailija
25/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vapaa-ajallaan töihin, ILMAN ylityökorvauksia??

Nämä on niitä, jotka eivät selviydy normihommista työaikana. Pakko paikata, ettei tule kenkää.

Vierailija
26/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vapaa-ajallaan töihin, ILMAN ylityökorvauksia??

Nämä on niitä, jotka eivät selviydy normihommista työaikana. Pakko paikata, ettei tule kenkää.

Tai ottaa iloisesti vastaan muiden delegoimat työt. Kiltti.

Vierailija
27/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt enää niin paljon kun tekee ne tuossa 3 metrin päässä kotona etäillen. Kommunikaatio pelaa paremmin.

Vierailija
28/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua tehdä ylitöitä. Menetän lasten lapsuusajan, mitään omia harrastuksia en voi tehdä. Vaihtoehdot on joko tätä vielä muutaman vuoden tai velkojen kuittaus ulosoton kautta. Sinun velkoja tässä maksetaan ja minulle vittuilet???

Vierailija
29/29 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kyllä kelpaa ?  Toivottavasti mies säästää ylityötulot ja avioehto on olemassa.