Hei te luottotietonne menettäneet? Miten pärjäätte NYT?
Itsellä meni avioeron ja vakavan masennuksen myötä kaikki laskut avaamattomina ulosottoon + yksi iso laina jonka olin miehelle ottanut avioliiton aikana. Tällä hetkellä minulla on ulosotossa 8000 euroa jota lyhennän joka tilistä.
Muuten elämä on ihan mukavaa tällä hetkellä :)
Sellainen joka ei ole missään elämän vaiheesa kärsinyt elämänhalun menetyksestä tai rahavaikeuksista, ei voi edes ymmärtää moista. Ei välitetä tämän palstan nirppanokista jotka jaksaa aukoa päätään kun ei tosiasiassa elämän nurjapuolesta tiedä juuri mitään.
Elämä voi olla hyvää merkinnöistä huolimatta :)
Kommentit (23)
Huhhuh,
Mikä tuo linkin sivusto on?
Virus vai? En näe edes hakutuloksia siitä, näettekö te?
Ei pidä mennä mennä klikkaamaan!
Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot :)
Luottotiedoton ollut nuoruuden törppöilyn ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön toimesta 19vuotiaasta saakka, nyt 30v. Ei ole tietoa paremmasta, mutta olen ihan tyytyväinen taloustilanteeseeni. Kaksi lasta. Välillä tiukkaakin. Elisalta normi liittymä, ei tietokonetta, autoon vakuutukset ekan vuoden ennakkoon. Siivoojan palkasta pöllitään osa, työ ei innosta mutta kiva saada maksettua joskus jotain ulosottoon. Paremmat tulot kuitenkin pienpalkkaisessa työssä ku kelan masseilla. Muutama satku enempi tuntuu luksukselta. Ulosotossa 25000. Toisilla on lainoja sen verran, mulla velkaa. Tottunut ja huono asenne. Tsempit, khyl pärjää kuitenkin.
jolla voisi maksaa ulosotolle. Meidän tilanne eroaa sun tilanteesta juuri siten, että meillä ei ole luottotietoja, meillä on maksuhäiriömerkintä. Meidän tilanne voi vaikuttaa asunnon saamiseen, vakuutusten saamiseen, työpaikan saamiseen ja varsinkin sen lainan saamiseen, joka on käytännössa mahdotonta. Eli sinun ja meidän tilanteet ei oo mitenkään verrannollisia, korkeintaan nihkeen rahatilanteen suhteen.