Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö yhtään hoikkaa vhh-ruokavaliota noudattavaa?

Vierailija
02.06.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monia sen avulla hoikistuneita ja painossa pysyneitä. Mutta eivät ole himokarppeja, kun syövät esim. puuroa ja kuntoilevat kovaa.

Vierailija
2/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vähimmillä hiilareilla elävät ovat yleensä vielä ylipainoisia, koska laihduttavat sillä tavoin. Kun ihannepainoa ollaan saavuttamassa, suurin osa lisää ruokavalioonsa pikku hiljaa täysjyväviljoja ja muuta ns. hyväkarppia.

Tunnetko yhtään hoikkaa painonvartijaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni mukaan lukien monet kaverini ovat tiputtaneet ylimääräiset kilot vhh:lla ja pysyneet uusissa mitoissaan.

Vierailija
4/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

buumi, jossa syödään eväinä ananasta ja rahkaa päivästä toiseen.

Jonkin sortin dieetti siis meneillään.

Vierailija
5/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajan Annen. Tosin nyt raskaana, mutta eipä tuo mahaa lukuunottamatta ole isontunut pätkääkään.

Itsekin tuota dieettiä noudatan, mutta syön puuroa ja toisinaan ( ehkä kerran viikossa leipää). Neljässä kuukaudessa on pudonnut melkein 10 kiloa ja aiemminkin olen 15 kiloa tätä noudattamalla pois saanut.

Vierailija
6/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jos on tyhmä kysymys..

Vierailija
7/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tiedän on ylipainoisia.Silti ne saarnaa sen ruokavalion puolesta.Niidenhän olisi pitänyt kuolla nälkään jo aikoja sitten jos se on niin tehokasta,muka ainoa tehokas keino.Hoikimmat ja laihimmat on aina sekaravinnon syöjiä tyyliin vanhanajan lautasmalli/kouluruoka yms.

Vierailija
8/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itsekin ihmetellyt, kun kehuvat kilpaa sen tehokkuutta ja sitä kuinka ovat ties kuinka kauan noudattaneet mutta silti ovat lihavia. Mikä logiikka siinä sitten on?

Vierailija
9/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 cm ja 54 kg.

Vierailija
11/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aika vähän hiilareita, huonoja varsinkaan, mut syön kaikkea kohtuudella ja olen vuosikausia ollut hoikka.

Kaikki jotka harrastavat paastoja tai pussikeitto/vähäenergiaruokavalioita, painonvartijoiden dieettejä tms. tuttavapiirissä ovat tehneet niin lukuisia kertoja ovat lihavia, pikkuisen laihtuneet ja lihoneet aina takaisin.

Vierailija
12/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan siis oikeasti vhh-dieetistä. Sen sijaan tiedän monta hyväkuntoista ja hoikkaa ns. hyväkarppaajaa, jotka eivät välttele hiilareita, mutta kiinnittävät huomiota niiden laatuun (esim. täysjyväviljaa, vähän sokeria). Itsekin lukeudun näihin.

Vierailija
13/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti noudattanutta. Toisaalta en tiedä ketään, joka olisi pysyvästi laihtunut painonvartijat-tyyppisellä kuurilla.

Mutta koska olen paino- ja ruokavalioasioista puhunut yhteensä ehkä 5 ihmisen kanssa, ei otanta ole kovin suuri :D

t. normaalipainoinen (174 cm / 65 kg) hyvähiilarikko