En käytä huomenna lastani neuvolassa, täti tekee ls-ilmoituksen flunssaisesta äidistä.
Viimeksikin lekuri teki ls-ilmoituksen kun olin itse pahassa flunssassa ja käytin lasta sovitusti lastenneurologilla.
Isukki ottakoot töistä vapaata ja käyttäkööt lasta. Pääsee leikkimään superyh-isukkia.
Kommentit (14)
mulla on niin paha räkis, että en jaksa lähtä huomenna pärskimään ja tartuttamanaan niitä teidän pikku-rääpäleitänne, vaikka mieli tekisi.
eikö sielläpäin voi siirtää neuvola-aikoja!?
mulla on niin paha räkis, että en jaksa lähtä huomenna pärskimään ja tartuttamanaan niitä teidän pikku-rääpäleitänne, vaikka mieli tekisi.
Odota nyt yön yli, voi olla että huomenna kumminkin jaksat. Unohda nenäliinat kotiin ja muista jättää väliin myös suihku ja puhtaat vaatteet. Tsemppiä!
kun haluaa muutenkin sossuille hehkuttaa omaa superisyyttään. Siinäpähän oppii että mitä on olla yh-isä kun joutuu perumaan lasten takia sovittuja työjuttuja.
ja räät pyyhin likaisten yökamppeiden hihaan ja käytän kakaraa neuvolassa yöpuvussa ja reiskatossuissa.
Saa täti kunnolla aihetta ls-ilmoitukseen. Sossut saatana eivät enää uusia aikoja viime kerran jälkeen antaneet ja mulla on ikävä niitä kun jäi se viime tapaaminen välistä kun nukuin.
psykomamma is BACK
et miten jollain on niin tunnistettava kirjoitustyyli et parikin lausetta riittää tajuta kirjoittajan.
Hyvä psykomamma, yritä joskus mieliks provota ei tunnistettavasti, osaatkohan ees...
Totta joka sana. En mä yritä provota eikä haittaa että tunnistatte, mä haluan olla julkkis.
Ei kai se mun ongelma ole jos teille mun tosielämä on Porvoosta.
äidin vuoksi tehdä ls-ilmoitusta. Joku muu juttu täytyy olla mukana.
Terv. hoitaja joka joutuu työssään tekemään ls-ilmoituksia ja tietää kyllä milloin on aihetta
Kunhan haluan saivarrella. Se neurologi varmaan aatteli että äiti on pikkuisen väsynyt kun mua ei kiinnostanut paskaakaan käydä läpi sen lekurin kanssa sitä lapsen migreenin taustatietolomaketta.
Kerroin silloin ihan rehellisesti että en laita ruokaa, koska kakara ei syönyt kuin yhtä laatua purkkiruokaa, sanoin etten siivoa, koska kakarat sotkevat kämpän uudestaan sekunnissa ja taisin kertoa että en jaksa viedä lastan edes virikehoitoon koska mua väsyttää ihan vitusti.
Se lekuri teki ilmoituksen jotta saa mulle persetyöntekijän ja sekös mua kiinnostikin aivan vitusti.
Ihan aiheesta se teki sen ilmon ja huomenna olis varmaan kans aihetta jos kakarat asuisi mulla, mua väsyttää, ei jaksa meikata, ei jaksa valita vaatteita sävysävyyn ja mua vituttaa kaikki aamuheräämiset ennen klo 11, että huomenna nuokkuisin siellä neuvolassa naama norsuvitulla.
Tiedän ilman neuvolantätiäkin että 5-vuotiaani on fiksu, taitava, älykäs ja hyvin kasvanut ja kehittynyt. Turha siitä on käydä neuvolasta paperia hakemassa.
Jos sun elämä on todella noin vitusta kuin itse annat ymmärtää, niin minkä helvetin takia menit tekemään lapsia? Eikö olis kannattanu jättää tekemättä, hä? Ja jos elämä on lasten jälkeen alkanu olemaan vitusta niin kannattaisko miettiä lasten antamista adoptioon? Suomessakin on monia lapsettomia, jotka eivät todellakaan lapsia pysty saamaan, mutta olisivat erinomaisia vanhempia, toisin kuin... Voi lapsi raukat Suomessa ja koko maailmassa, huh huh.
Nautin lapsista ja niiden kanssa olemisesta kun tiedän että voin väsyttyäni siirtää heti vastuun isukille ja lampsia kadun toiselle puolella omaan poikamiestyttökaksiooni nauttimaan hiljaisuudesta ja rauhasta ja nytkin saan maata sohvalla loppupäivän.
Lapseni ovat ihania ja tykkään hoitaa ja olla niiden kanssa, mutta vain itselleni sopivina annoksina.
Olen lasten kanssa pari tuntia illasta 110 lasissa, parempi se kuin että olisin niiden kanssa koko päivän väsyneenä ja vittuuntuneena.
Mulla ainakin on nyt kiva elämä.
Ja adoptioon en kakaroita voi antaa kun yhteishuoltaja ei suostuisi eikä ole tarvettakaan.
Nyt päikkärit ja sit jotain kivaa puuhastelua poikamiestyttökaksiossani...