Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän mun periaattessa ole pakko osallistua 1,5 h työpaikkakoulutukseen vapaapäivänäni?

Vierailija
01.05.2011 |

Yleensä olen kiltisti mennyt, nyt on syy olla menemättä, mutta mitään saikkuja en saisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja vaatii osallistumista kyseessä on palkallinen työpäivä ei vapaapäivä.

Vierailija
2/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten se on sovittu, meillä ne lasketaan työajaksi.

mutta mutta... meidän tessissä ei tunneta alle 4 h työpäiviä ollenkaan, siis että siltä pohjalta mulla olisi oikeus kieltäytyä tuosta.

Ja tosiaan kyseessä on koulutus, mieti vaikka joku paloturvallisuuskoulutus tai vastaava. Ja nyt tuli vähän tärkeämpi meno, kuitenkin sellainen mistä en saikkulappua tai muuta saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä useinkin koulutuksia, joihin HALUAISIN osallistuia, mutta en tietenkään osallistu, kun on vapaapäivä. Millä alalla vapaapäivänä velvoitetaan osallisutmaan koulutuksiin??

Vierailija
4/4 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä useinkin koulutuksia, joihin HALUAISIN osallistuia, mutta en tietenkään osallistu, kun on vapaapäivä. Millä alalla vapaapäivänä velvoitetaan osallisutmaan koulutuksiin??

jos samantien jatkaa töissä, siis työvuoroon merkitty esim. 8-16, josta koulutusta olisi klo 8-10 niin silloin osallistuminen on pakollista käsittääkseni?