Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaveri ei voi puhua puhelimessa miehen kuullen?

Vierailija
09.05.2011 |

Mulla on hyvä ystävä, jonka kanssa soitellaan ja lörpötellään puhelimessa aina joskus. Kumpikin tykkää höpötellä ja juttua riittää. Usein tuo kaveri jatkaa vielä puhelua ja jatkaa ja jatkaa. Ainoa kummallisuus on, että miehen kuullen ei voi puhua. Sen jotenkin ymmärrän, ettei halua roikkua miehen kuullen puhelimessa koko iltaa, mutta kun puhelu loppuu kesken lauseen: "hei, nyt Matti tuli kotiin, moikka!" Voishan sitä edes normaalisti puhelun lopettaa, kun puhutaan ihan tavallisia asioita, ei suuria salaisuuksia edes. Jos soitan jostain nopeasta asiasta, niin ei vastaa, jos mies on kotona. Sitten kun mies lähtee kauppaan, niin soittaa takaisin ja juttelee niitä näitä, kunnes taas lopettaa miehen ajaessa auton pihaan. Tai jos mies koputtaa puhelun aikana, niin lyö paniikissa luurin korvaan vastatakseen ja soittaa uudestaan hetken päästä. Kyllä mä vastaan miehen kuullen puhelimeen normaalisti ja jos mies selvästi haluaa tehdä jotain yhdessä, niin kuuntelen asian ja osaan kyllä lopettaa puhelun. Osaahan tuo kaverikin lopettaa, mutta jotenkin miehen läsnäollessa ei saa puhua puhelimessa.

Mä en tajua tuota. Ei mies ole mikään mustis ja elelevät aika kulahtaneessa avioliitossa, jossa yhdessä ei kyhnätä edes koko aikaa vaan kumpikin touhailee omiaan. Miksei puhelimeen voi vastata normaalisti ja lopettaa puhelua vaan miksi kavereiden kanssa yhteydenpito on kuin joku salasuhde, jossa puhutaan vessassa salaa puhelimeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asiat joita juttelen kavereideni kanssa eivät kuulu muille.

Vierailija
2/4 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkua puhelimessa. Jos siitä on joskus tullut sanomista eikä hän halua kuulla samaa virttää uudelleen.

Kokeile joskus vastaavaa, sanot kesken toisen lauseen "ai lapsen pylly pitää mennä pyyhkimään, moikka" ja katsot, soittaako perään tai ihmetteleekö ensi kerralla käytöstäsi. Sitten voit silmät pyöreinä sanoa, että sillä tavallahan sä lopetat aina puhelut, kun sun mies tulee kotiin.

En mäkään mielelläni juttele omia juttujani mieheni kuullen, se kun rupeaa kommentoimaan niitä kesken kaiken ja se ärsyttää mua ihan hirveästi, mutta kyllä mä puhelun osaan lopettaa nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin eksä kuunteli vieressä jopa kun puhuin äitini kanssa, ja etsi joka asiasta merkityksiä. Jos vaikka nauroin puhelimessa, se selvästi tarkoitti että puhuimme miehistä, ja äitini välitti minulle miesten viestejä yms. Jos äidin naapuri mainittiin, hermostui hän, koska epäili minun vievän miehiä äidin naapuriin..

Tai jos ystävälläsi on niin kaameat laskut, että se huuto alkaa joka kerta, kun mies näkee sen puhelimessa.

Vierailija
4/4 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen ihmetellyt jo vuosia, KAIKKI naispuoliset ystäväni puhuvat vapaasti puhelimessa yksin ollessaan. Mutta jos mies on kotona, poikaystävä viikonloppuna yms. ei soitella. Jos mies ajaa pihaan, on kiire lopettaa. Eikä tosiaan puhuta niistä miehistä vaan ihan muista asioista, työstä, sisustuksesta ja lapsista.

Itse pystyn mieheni kuulleen puhumaan kaikesta ja hän puhua pölpöttää myös puhelimessa.

Ihme salailua ja aika törkeääkin ystävää kohtaan. Tuo olikin hyvä vinkki, alan keskeyttää myös puhelut että oho, nyt tulee hyvä mainos, heippa!