Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten yleistä,ihmiset tulevat kylään

Vierailija
09.05.2011 |

ja kuvittelevat,että talonväki vahtii heidän lapsensa,että saavat rauhassa keskustella ja juoda kahvinsa ja näin tehdään muilta kysymättä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt, kun lapset ovat 5-8 -vuotiaita, on minulle tullut tunne, että vain emäntä on täyttämässä mehumukia, ojentamassa keksejä, vahtimassa, ettei keksejä varastella kupeista yläkertaan ja ettei likaisillä käsillä juosta pitkin taloa.

Valitettavasti nyt on meidän ystävät ainakin tulleet liian mukavuudenhaluisiksi.

Vierailija
2/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä sielä kyläpaikassa saa tehdä.

Jos komennan jälkikasvuani ja sen joskus isäntäväki painaa villasella sanotaan "ei toi haittaa" niin oletan että jatkossakin on näin.

Minusta vierailupaikka tekee säännöt ja vanhemmat menee niiden mukaan: toki itse saa olla vanhempana tiukempi esim. trampoliinille ei tartte päästää hyppimään ilman valvontaa ja toisten kanssa samaan aikaan hyppimään vaikka talossa niin saisikin tehdä.

Minusta kannattaa muistaa että teidän kotona mennään teidän säännöillä ja niistä saat sanoa, voi olla ettei vanhempi tee niin muuallakaan miten sinä haluat että toimitaan.

Mutta hyppyyttää ei tietenkään saa vieraita ja pitää muistaa minkä ikäsiä lapset on, onko nukkunu riittävästi. Ei lapsiltakaan saa vaatia liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vieraiden kuuluuu vahtia omat lapsensa,ovat sitten minkä ikäisiä tahansa,ja jos joku asia askarruttaa että saako niin tehdä, niin ainahan voi avata suunsa ja kysyä!

Vierailija
4/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minusta on ihan ok, että tämä koskee myös lapsia.

Tuo ruuan vieminen pois pöydästä on ihmeen yleistä, mutta minusta on edelleen minun asiani sanoa, että meillä se ei käy (monessa huushollissa kun saa viedä, eikä ole vieraan asia tietää miten meillä toimitaan).

Mutta nyt, kun lapset ovat 5-8 -vuotiaita, on minulle tullut tunne, että vain emäntä on täyttämässä mehumukia, ojentamassa keksejä, vahtimassa, ettei keksejä varastella kupeista yläkertaan ja ettei likaisillä käsillä juosta pitkin taloa. Valitettavasti nyt on meidän ystävät ainakin tulleet liian mukavuudenhaluisiksi.

Vierailija
5/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu vahtia muksut?

Vierailija
6/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet usuttavat jälkikasvuaan etsimään Minnaa (meidän 14v tyttö), joka "varmasti haluaa leikkiä teidän kanssa". Kun ilmoitan, että Minnalla on nyt läksyjä, alkaa kamala marmatus, että ei kai se nyt, kun vieraitakin tuli jne.

Meillä ei lapsiperhe pääse keittiötä pitemmälle kodissa. Muut ovet kiinni, osa jopa lukossa vain siksi, että en ole mikään lastenhoitaja vieraiden lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä